Najdi forum

angleščina 4.r

Angleščino ima sin 1. leto. Že od začetka imajo cele tekste, težke pesmice, ki se jih morajo naučiti na pamet npr. tale (je kar težka za izgovarjat, a ne?):
One, two,
Buckle my shoe;
Three, four,
Knock at the door;
Five, six,
Pick up sticks;
Seven, eight,
Lay them straight:
Nine, ten,
A good, fat hen;,
Pomen določenih besed se sicer morajo naučiti, vendar ponavljajo kot papige. Otrokom se zdi blazno težka ta angleščina, poleg tega učitelj skoraj ves čas govori samo angleško. Ok, si mislim, poudarek je na tem, da se učijo izgovorjave, da poslušajo jezik, ter da se naučijo nekaj besed. Pa ne, zlomka, naslednji teden pišejo prvi pisni test. Pisali so predtest, ki pa je bil zelo težak npr. morajo znati odgovarjati na vprašanja npr. How old are you?, Have you got any sister? s celim stavkom….itd. To, kar hočem povedati je, da se NISO učili NOBENIH osnov tvorbe povedi, niti naslednjih pravil ne: I am, You are, we are, he is….itd.Saj, če hočeš odgovarjati na vprašanja, moraš znati tvoriti stavke, a ne? Tako da ga moram te osnove učiti jaz in ker ga ne uči učitelj.
Sedaj mi pa povejte, a je to normalno? A je na nas starših, da učimo otroke doma namesto učiteljev. Kaj pa če slučajno ne znamo angleško? In kako je pri vas?

Sama sem pomagala enemu mladeniču iz cveka na 5 spravit s počjo dveh knjig. Našla sem le eno na netu. Moj sistem je bil takšen: vzela sva snov, za nalogo sem mu skopirala nalogo iz te snovi, naslednjič sva pregledala. Rešitve so zadaj in sovpada s šolsko snovjo. V MK ju imajo, zlata vredni.
http://korekt-plus.si/article_more.php?id=6

Pri nas je letos tudi v 4. razredu čist mimo tale angleščine. Učiteljica jih popolnoma nič ne nauči, imajo kar celo lekcijo doma za vzet. Pa za domačo nalogo imajo delovne liste, iz ne vem kje, v glavnem sigurno ne za 4. razred slovenske oš. V šoli pa z učiteljico menjajo slikce, ogromno učiteljica manjka.
V glavnem v šoli se ne naučijo nič. So se pa tudi naši imel, mislim da novembra za naučit pesmico o mavrici, v A4 zvezku jo je prišlo cela stran in še 1/4. Od vseh besed je poznala samo barve in popolnoma nič drugega. Tako, da smo jo doma najprej mogle prevedit, nato naučit izgovorjave in podobno.
Naši so že v 1. konferenci pisali pisno kontrolko, so se mogli predstavit (ime. priimek, starost, telefonska številka, najljubša barva. Zdaj v 2. ocenjevalnem obdobju pa so morali za oceno napisat plakat, opisat eno žival in jo potem pred razredom predstavit.

Tako, da tudi mene zanima, kako je na drugih šolah.

Od Liljane Štepic ima moja hčer vse knjige. Teli dve ta debeli za 5,6razred 1.del in 7,8,9razred oz. 2del. Ima pa sedaj tudi njene knjige za srednjo šolo Ali je angleščina v 1.,2.,3.,4. letniku srednje šole res tako težka? Kupila si je pa še eno njeno knjigo potem sama z naslovom Naučimo se angleških časov. Knjige so vse res super odlične sem jih tudi sama nekaj vporabljala predvsem za čase.

Pri nas se mi zdi pa ravno obratno, kot da od otrok zahtevajo premalo. Učijo se raznorazne besede (barve, igrače, pohištvo, hrana), otrok pa ne zna povedati enega stavka. Ne loči med I am/you are, ne loči med he/she, po celem letu učenja angleščine ne zna sam od sebe povedati niti enega stavka.

OK, pač otrok ni talent za jezike. Ampak ocene ima pa večinoma petice! Odkod se učiteljici zdi, da naš otrok zna za 5, mi ni jasno. Ker za moj okus ne zna nič. Jaz sem v petem razredu (ko smo začeli z angleščino), že marsikaj znala povedati. Bi si kar želela bolj zahtevno učiteljico, da bi jih vsaj kaj naučila. Je pa res, da bi morala začeti učiti na začetku, jim pojasniti osnove, to se pa strinjam s tabo.

To kar sem z krpekim označila smo mi mogli znati v 5. ali 6. razredu, smo pa bili takrat prva generacija 9.letke in smo en razred vmes preskočili ter šli v višjega. Smo pa imeli v 4.razredu ”izbirni” predmet angleščino in smo se tam učili počasi barve, oblike, like,….

OŠ Lava Celje, 4.razred so pred novoletnimi prazniki ZNALI na pamet zapeti tole:

Let It Snow : Lyrics

Oh the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we’ve no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn’t show signs of stopping,
And I’ve bought some corn for popping,
The lights are turned way down low,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

When we finally kiss goodnight,
How I’ll hate going out in the storm!
But if you’ll really hold me tight,
All the way home I’ll be warm.

The fire is slowly dying,
And, my dear, we’re still good-bying,
But as long as you love me so,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

Tako da je one two… mala malica zanje.

Tisti, ki jih jaz učim (ne na OŠ) in so 3. razred brez kakršnih koli težav z veseljem povedo tole:

ABCDE I’m in the jungle in a coconut tree
F G H I J Do you want to come and play?
K L M N O P Q I will bring a friend or two
R S T U V A zebra and a chimpanzee
W X Y Z We’ll play until it’s time for bed

Seveda tudi pravilno črkujejo. Smo se je pa naučili skozi igrico in zdaj prav komaj čakajo, da so na vrsti za povedat.

Hvala, punce za nasvete.
Bomo pač moral delat z mulci. Samo malce noro se to meni zdi, z nami, ko smo bili v OŠ, ni nihče delal, pa še več časa so starši imeli, vsaj večina.
Aja, pa vsi znate angleško, kaj pa če ne??!!

Sem veseka, da sem to brala, ker je pri nas popolnoma enako. Baje je to sodoben način učenja angleščine. Mene je strah le tega, da mu je ne bi priskutili, tako kot so jo meni in je še dandanes ne upam govorit.

Uau,
še dve leti nazaj sem tudi sama učila TJA v OŠ (tam sem bila 10 let) in ko to berem se lahko samo čudim. Velika prednost, ki jo je develetka prinesla, je bila prav obvezna angleščina v 4. razredu, saj so v tem razredu, kjer gre tudi po UČNEM NAČRTU v tem smislu, otroci zelo vzljubili angleščino, bili kot spužvice in so se igraje naučili marsikaj. Da bi jih pa že v 4. razredu, ko otroški možgani nasploh še niso dovolj zreli za abstraktno razmišljanje, da bi se učili struktur. Tudi v 5. razredu je na primer v proramu pretekli, a se nikoli orokom ne reče (kot so nam) danes se bomo učili Past Simple, ki ima pravilne, nepravilen glagole itn. Ko smo bili mi v 5. razredu (načeloma 1. leto učenja ang.) 11 let, danes so v 4. razredu stari 9 let, in to je v smislu razvoja možganov veeeeliko, danes so troje 11-letniki v 6. razredu in ja, takrat se že učijo Present Simple in Continuous,…

Ja, marsikdo o tamalih je kar v mali stiski.

Prvič, tvoj 5 r. je njihov 6.
Drugič: ne morejo kar takoj tvorit stavke, če jih nihče ne uči, kako se to naredi! In to kar preko poslušanja nekih tekstov, kjer je polno besed, ki se jih moraš naučiti.

in od sva ti dali v roke rešitev, kjer ti ni treba nič znati. Samo otroku tega ne govori in učiteljici tudi ne, da mu ne zbiješ samozavesti. Bodi suverena.

brez skrbi, hvala:)

Časi se spreminjajo in s tem tudi metode učenja. Nam je učiteljica že na začetku povedala, da se je treba z otrokom doma učit. In to vsak dan po 10 minut. Pri nas to ravno ne znese, ampak 1-2 x na teden pa.Moj sin ni tip za jezike ( tako kot jaz ne), pa vendar menim, da se je letos v 4. razredu OGROMNO naučil. In v učbeniku vse lepo piše, kako se vpraša in kako potem odgovori.Tudi DZ se mi zdi dober, samo starši morate notri malo pogledati in popraviti, ter se o napakah pogovoriti. Sama imam ogromno težav z izgovorjavo, tako da sin kar sam napiše kaj na računalnik, da mu potem izgovori besedo angleško.
Je pa res, da se sploh na začetku ogromno pozna, če otrok ni tip za jezike, pa še doma nihče ne dela z njim.Žal!

Tudi naš sin je letos v 4. razredu in imamo z angleščino same pozitivne izkušnje. Sicer so jo imeli že od 1. razreda, ko je učiteljica za angleščino hodila 1x tedensko v razred in se z njimi pogovarjala/pela/igrala v angleščini, a je bilo do letos čisto drugače. Do letos ga angleščina niti malo ni zanimala in glede na to, da je pri vsem ostalem blestel, sem bila prepričana, da pač ni tip za jezike.
Letos mu je pa super, super … doma se sicer ne uči nič (tudi za druge predmete ne), ampak naučil se je pa ogromno. Kar koli ga vprašam, zna. Pisali so dva testa, dobili dve ustni oceni … odgovarjajo na vprašanja, tvorijo stavke, se predstavijo, povedo besede itd. Pesmic se pa ne učijo na pamet! Niti ene! Ne vem sicer, kako mu je jasno, da je npr. He has got brown hair, ampak njemu je.
Najbolj me preseneča izgovorjava, ki se mi zdi super, super.
Je pa res njihova učiteljica za angleščino fajna.

New Report

Close