Ali šola zahteva preveč
Selena, našo zvezdico (prihodnji mesec bo dobila sedmi krak :)) črke zelo zanimajo, zato je velike in male črke osvojila že v vrtcu. Bere že približno dve leti in moti me, ker (pre)hitro in (pre)površno bere. Včasih besede sploh ne prebere do konca, ampak jo “uganjuje”.
Imaš v rokavu kakšnega aduta, kako jo prepričati, da dejansko prebere besedo do konca, saj se bojim, da ji bo letos ta njena površnost delala preglavice?
Hvala,
Z.
p.s.: Če je možno, pusti mail, bi te rada še nekaj vprašala, pa moram šibat po zvezdici… čez vikend me ni…
Zvezdica, skoraj vsi otroci začnejo hkrati s pojavom vezanega branja uganjevati konce besed. Svetujem, da čim bolj berejo besedila, sestavljena z besed, ki ne pomenijo nič – kot utrjevanje tehnike branja.
Pri besedilih “s pomenom” pa jih navajamo na natančnost.
Če se napake pojavljajo zaradi nepoznavanja določene črke, težave pri izgovorjavi soglasniškega sklopa ipd., potem naj te dele besed otrok poišče pred branjem, označi z npr. markerjem, in potem prebere v sklopu besedila. Pri markiranih delih je tako veliko bolj pozorn.
[email protected]