3,5 leten fantek
Ker imamo podobno starega otroka, bom povedala, kaj “naredi”:
teče, skače, pleza na ograja, se sam spusti tudi iz tavisokega tobogana, pleše dokaj ritmično, vozi kolo s pomožnimi kolleščki, reže s škarjami, prepogiba papir, nariše obraz )se pravi krog, krogce za očke, črti za nos in usta,…), svinčnik raj edrži s pestjo ne s prsti, govori vse, vendar ne izgovarja R, šumnike pa izgovarja, če se potrudi, je brez planičke skorjada eno leto …
Pred enim letom dobrim letom mu je en “frišen” zdravnik postavil “sum na CP”, vendar so vsi naslednji zdravniki to odločno ovrgli. V vrtcu ne odstopa od vrstnikov.
Pika,
vprašanje je tako splošno, da vam bi kdorkoli težko kaj pametnega odgovoril Potreben bi bil celotn opis delovanja otroka (s telesnega, intelektualnega, socialnega, emocionalnega, motivacijskega vidika…) v starosti med 3. in 4. letom. O tem lahko preberete veliko v različnih knjigah. zelo natančna je novejša knjiga Razvojna psihologija – L. Marjanovič Umek, M. Zupančič. Vsaka knjižnica pa ima tudi množico knjig v katerih boste našli opisane razvojne značilnosti oz mejnike. Če vas kaj v zvezi z razvojem skrbi se o tem posvetujte s pediatrom ali psihologom v zdravstvenem domu ali kje drugje v bližini vašega doma.
Kaj pa sistematski pregled triletnikov?
Če želite bolj natančen odgovor morate kaj napisati o tem, kaj vas skrbi, kaj opažate, kako presojate, po kom “merite” razvoj vašega fanta ….
Lep pozdrav
Francka