Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI 4×4

Default avatar

AnejFerko

Pozdravljeni!

Tokrat smo na test prevzeli Insignio v različici Country Tourer. Gre za različico s štirikolesnim pogonom. Terenski izgled in prenovljena oblika sta močan adut za nabiranje novih kupcev. S ceno preko 40 tisočakov pa na cestah ne bo ravno pogost primerek.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.0 CDTI (120kW/163 KM, 350 Nm) / 6 st. ročni
Poraba po ECE: 6,9 / 4,8 / 5,6 l (CO2: 147 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 205 km/h / 10,9
Dolžina / širina / višina: 4.920 / 1.522 / 1.856 mm
Medosna razdalja: 2737mm
Teža: 1.623 kg
Posoda za gorivo: 70 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 540-1.530 l

Osnovna cena vozila (1.6 Turbo ECOTEC® Start/Stop): 29.880,00 EUR
Osnovna cena testnega modela: 34.680 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo in vključenim popustom: 41.150 EUR

Z veseljem bom odgovoril na vaša vprašanja..
Default avatar

Ludvik55

Ali ima nova Insignia že touch screen in kako je s preglednostjo nazaj?
Default avatar

AnejFerko

Ludvik55 je napisal/a:
Ali ima nova Insignia že touch screen in kako je s preglednostjo nazaj?
O prenovi Insignije so že pisali na AON:
https://avto.over.net/clanek/novo-doma-opel-insignia/

Notranjost je po prenovi precej bolj pregledna. Multimedijo je mogoče upravljati s pomočjo zaslona na dotik, stikal na volanu, koleščka na armaturni plošči ali preko drsne ploščice (podobno kot pri prenosnikih). Tako vsak uporabnik najde tisto, kar njemu najbolj ustreza.

Preglednost nazaj je povprečna. Jo pa rešuje kamera za vzvratno vožnjo.
Default avatar

Spraševalec

Kako je z vodljivostjo in na splošno lego na cesti? Se vozilu pozna višja oddaljenost od tal (nagibanje/plavanje)? Kako je z udobjem?
Default avatar

AnejFerko

Spraševalec je napisal/a:
Kako je z vodljivostjo in na splošno lego na cesti? Se vozilu pozna višja oddaljenost od tal (nagibanje/plavanje)? Kako je z udobjem?
Od trenutka, ko se vsedeš v avtomobil nimaš občutka, da sediš kaj višje. Avtomobil je od običajne različice zgolj 2 centimetra višji. Je pa zaradi terenskih plastičnih dodatkov videti precej višji.

Lega je dobra. Morda je le malenkost hrupen dizelski motor. Sploh pri nizkih obratih. Splošno je prostora za voznika in sovoznika povsem dovolj. Tudi zadnja klop je ok.
Default avatar

Spraševalec

Kako uspešna je uporaba radarskega tempomata in ročnega menjalnika? dober ali zgrešen koncept? Ali je sedaj po prenovi, ko je izginila množica tipk kaj lažje upravljanje z vsemi vgrajenimi sistemi?
Default avatar

AnejFerko

Spraševalec je napisal/a:
Kako uspešna je uporaba radarskega tempomata in ročnega menjalnika? dober ali zgrešen koncept? Ali je sedaj po prenovi, ko je izginila množica tipk kaj lažje upravljanje z vsemi vgrajenimi sistemi?
Sistem radarskega tempomata je v kombinaciji z avtomatikom odlična rešitev. Ko ga kombiniramo z ročnim pa je precej manj preprosta.

Upravljanje se je spremenilo predvsem v tej meri, da ni potrebe po iskanju tipk (vendar se to uporabnik tako ali tako navadi). Je pa zaslon zaradi tega dosti večji. Morda bi lahko podobno "čistko" izvedli tudi na volanskem obroču.
Default avatar

600

super test.