Najdi forum

Naslovnica Forum Življenjski slog Pravo in zavarovanja Zavarovanja Pritožba nad zavarovalnico in zavarovalnim zastopnikom

Pritožba nad zavarovalnico in zavarovalnim zastopnikom

Lep pozdrav!

Oktobra 2008 sem pri zavarovalnici KD sklenila življensko zavarovanje za obdobje 30 let. Oktobra 2010 sem zmanjšala obrok premije, zahtevala povišanje zavarovalne vsote za primer smrti zaradi rojstva otroka.

Po mojem mnenju, gospa, ki je bila zastopnica zavarovalnice, ni korektno opravila svojega dela in me je že takrat hotela oškodovati, saj sem jo morala kar nekajkrat opozoriti na člen, ki opozarja, da se ti poveča zavarovalna vsota, če postaneš starš, se poročiš itd., saj me je hotela zavesti tudi z izjavami ˝da imam jaz še staro pogodbo, da se je vmes že marsikaj spremenilo itd.˝

Od spremembe pogodbe je minilo že 3 mesece, pa jaz nisem dobila še nove (aneksov k stari pogodbi) pogodbi. Čeprav sem zavzeto klicala (in pisala) na zavarovalnico, je nisem dobila, saj spremenjene pogodbe niso našli, zastopnica s katero sem sklenila zavarovanje, pa je bila skoraj mesec dni na dopustu. Tudi po tem datumu, ko se je vrnila na novo delovno mesto, mi niso poslali pogodbe, kljub mojim zahtevam.

Ker sem prepričana, da so bile moje pravice kršene, bi se rada pritožila zoper zastopnico, poleg tega pa bi rada prekinila zavarovanje zaradi neupoštevanja pogodbe z njihove strani.
Zanima me, če naj pritožbo pošljem na zavarovalnico in na AZN, saj sem dobila informacijo, da so pritožbe, ki pridejo na zavarovalnico upoštevane pristransko, glede na to, da pritožbo obravnava pristojni organ na zavarovalnici KD.
V kolikšni vrednosti pa lahko pričakujem izplačilo zavarovanja, glede na to, da bi prekinila zavarovanje zaradi neupoštevanja sklenjene pogodbe.

Najlepša vam hvala za odgovor… zelo mi boste pomagali.

Pozdravljeni,
Žal mi je,da se vam je to dogodilo.Vseeno pa bi pritožbo po priporočeni pošti poslal najprej na KD .Zakonski rok za odgovor je osem dni.
V primeru,da tudi po preteku tega roka ne dobite odgovora pa enako pritožbo posredujete še na AZN.
Glede višine izplačila pa vam ne bi mogel navesti točnega podatka.
Bom pa vesel,če boste napisali,kako vaša zadeva poteka.
Želim vam vse dobro ter lep preostanek večera!
Bruno

************************************** B&M Zavarovalna pisarna Bruno Šneberger s.p. Kermaunerjeva 17,1000 LJ tel. 051/625-611 e-mail:[email protected]

New Report

Close