Med.Over.Net

Kontracepcija

kontracepcija diane

Default avatar

zanek2008

mene zanima nekaj ...pred 2 letoma sem ponovno začela jemati KT. diana...pred mesecem sem se odločila, da jih nebom več jemala, ker sva se z partnerjem odločila za drugega otroka....minilo je mesec , ko nejem KT ...ampak skrbi me ker sem v tem mesecu dni že večkrat krvavela...2 dni ja...pol 1 dan ne, pa spet ja...tako da nikol nevem kdaj bom krvavela.......krvavim pa zelo malo...tolk , da pač potrebujem zmeraj vložek....zanima me če je z menoj kaj narobe?.,....nikol nisem imela problemov, tud moj porod in nosečnost sta bila ok.............tud pri jemanju tabletk je bilo zmeraj vse vredu.....kaj je z menoj? je to normalno?
Default avatar

edita arh

Neredna krvavitev s takim vzorcem pojavljanja ni v zvezi s predhodnim jemanjem tabletk. Priporočam obisk pri ginekologu, da ugotovi in ustrezno zdravi neredno krvavitev. Najbrž je le posledica kakega vnetja
dr. med., specialistka ginekologije in porodništva