Med.Over.Net

Zdravila in zakonodaja - arhiv

Originalna in generična zdravila. Kaj določa in predpisuje zakonodaja? Forum na voljo samo za branje.

Povrnitev stroškov zdravil

Default avatar

bata

Pozdravljeni!

V mesecu septembru 2008 se za postopek ivf kupila v Italiji zdravila:
- sprej Suprefact
- Menogon ampule
- tablete Prometrium

Vse to sem dobila tam z zelenim receptom, recept so mi vrnili.

Zanima me ali lahko kaj uveljavljam za povrčilo stroškov nakupa zdravil, skupaj so nekje v vrednosti cca. 300 eur.

Bila sem pa v prvem ivf postopku. Hranim še recepte in tudi original račune.

Hvala za vaš odgovor.

Lp, Bata.
Default avatar

Nada-Irgolič

Spoštovana!
Za povračilo stroškov za zdravila, ki ste jih kupila v tujini je pristojen Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije - Oddelek za zdravila. Postopek pričnite čimprej.
Lep pozdrav!
Default avatar

dslana2

spoštovani! Tudi mene zanima,ali sem upravičena do vrnitve stroškov za nakup Utrogestana.Po icsi postopku ga jemljem že od začetka marca in predvidoma do konca maja ga še bom potrebovala.Na zzzs so bili nekako skopi z informacijami,čeprav sem imela s seboj vso dokumentacijo o poteku zdravljenja,trenutnem stanju,recept s strani ginekologa in materinsko knjižico. Menda je zahtevana vsaj ena stran z obrazložitvijo,zakaj mislim,da zdravilo potrebujem. To se mi zdi popoln nesmisel,še posebej presoja o upravičenosti do povračila. Saj če je jasno,da zdravila v Sloveniji nimajo registriranega pa ga nujno rabiš,zamenljivega se tudi ne dobi,potem to ni nekakšna zloraba pravic iz zzzs,še posebej če so priloženi računi in potrdilo s strani lekarne o nedosegljivosti zdravil pri nas! Resnično mi je prišlo do živega,saj sem se počutila skoraj ponižano,ko mi je gospa za pultom vse to povedala v takšnem tonu in načinu iz katerega je bilo med vrsticami razbrati: pa kaj sploh hodiš tukaj za teh par fičnikov in me moriš! No,pa dovolj mojega pihanja jeze! Zanima me ali se sploh ugodi takšni vlogi če je poslana in v kakšnem času je rešena. Zahvaljujem se vam za odgovor in upam,da je vprašanje prišlo do prave osebe,ker drugače ne vem kje naj se še pozanimam! Lep pozdrav,Karmen!
Default avatar

Nada-Irgolič

Spoštovana gospa!
Razumem Vašo nejevoljo in Vaše občutke, ki ste jih doživeli pri tako ponesrečeni obravnavi.
Mnenja sem, da bi Vam morala uradnica, ki Vas je obravnavala, natančno navesti, kakšni so pogoji za povrnitev stroškov za zdravilo, katere dokumente morate predložiti in v katerem predpisu je to določeno. Saj se povračila ne odobravajo brez podlage, ki je v določenem predpisu.
Ne morem komentirati "vsaj ene strani z obrazložitvijo", ker je le ta morda potrebna, čeprav ne razumem te zahteve, ker si zdravila bolnik sam ne ordinira, zdravnik pa, ki predpiše zdravilo in vodi zdravljenje, pa je pri tem polno odgovoren in tudi suveren.
Svetujem Vam, da se vrnete na zavarovalnico, zahtevate natančen seznam zahtevane dokumentacije, jo pripravite in vložite novo vlogo. Koliko časa je potrebno za rešitev, ne vem. Zagotovo pa je tudi ta čas določen s predpisom. Rešitev vloge ne glede na to ali je pozitivna ali ne, mora biti podana z obrazložitvijo. Upam, da Vam bo uspelo.
Lep pozdrav!
Default avatar

dslana2

Hvala vam za prijazen odgovor.bom poizkusila še enkrat. Karmen.