Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Odnosi in socialna prva pomoč Življenje, ah to življenje VISOKE DANERNE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE-BO RES UČINEK?

VISOKE DANERNE KAZNI ZA PROMETNE PREKRŠKE-BO RES UČINEK?

Kdor ima veliko pod palcem, ima hiter in dober avtomobil. Takih divjakov je največ. In lahko si bo privoščil tveganje, da bo zasačen pri divji vožnji – bo pač plačal rekoč -hja, se pač zgodi…. Mnogo bolj bi brzdali voznika, če bi mu takoj vzeli vozniško in ga napotili na ponovno opravljanje izpita…Ja, kateri bogatin si pa lahko privošči, da bo mesece in mesece brez izpita???!!!
To, to bi učinkovalo!

In še nekaj…zakaj industrija sploh proizvaja osebne avtomobile, ki zmorejo več kot 130 km/h ?

Ker je to dovoljeno in ker jih ljudje kupujejo.
Rešitev je torej na dveh ravneh: prepoved in ozaveščanje.

Tvoja ideja je v bistvu zelo dobra, če že udarec po žepih voznikov ne zaleže, zakaj ne bi po žepih udarili industrije.

ja ves, samo na tem svetu ne obstaja le slovenija in njena omejitev hitrosti :-)) recimo poglej nemcijo, omejitve hitrosti na ac ni in cisto nic nenavadnega ni, ce peljes + 200 ne vem ce ves, ampak nemcija ima tudi zelo razvito avtomobilisticno industrijo. pa se nekaj, mislim, da je procent nesrec v nemciji kljub veliko visjim hitrostim precej nizji. torej: niso vse kazni, ne kaznovat, prepricati ljudi, naj ne delajo NEUMNOSTI na cesti.

Ne, učinka ne bo. Kak mesec se bodo vozniki držali omejitev in pazili, potem bo spet po starem. Ker je kultura vožnje pri nas na psu in strpnost na nuli.

Glede denarnih kazni pa mislim, da ne bi smele biti fiksne, ampak odvisne od voznikovega prihodka. Npr. za najhujše kršitve 3 mesečne plače. Pa če je to 300 ali pa 3000 eurov. Samo ne vem, če je to v skladu z ustavo (enakost pred zakonom in ostala ZF).

Bojim se, da se bo pri nas tako kot v tujini “razvilo” črno trgovanje s točkami.

Nisem ravno blond, ampak tega pa vseeno ne razumem. Kako pa lahko trguješ s točkami?

Učinek bo in to takojšen. Saj zato so zakon tud sprejeli.
Od sedaj bodo policaji lahko z manj dela pokasirali toliko kot prej, oziroma z enako dela več kot prej.
Polnjenje proračuna je namreč edini namen zviševanja kazni.

V tujini študenjtje in upokojenci kar služijo s temi točkami. Se dajo prebrati oglasi v katerih so točke vredne od 200€ naprej. Kdor je že tankem ledu je pripravljen dati tudi 1000€ za točko.

Recimo, da te slika stacioniran radar. Torej ti kazen pošljejo na dom oz tistemu na katerega je registriran avto. Ni pa nujno, da si ti v resnici sedela za volanom. Lahko si prav tisti dan posodila avto komu od prijateljev ali sorodnikov. V tem primeru je avto posojen enem študentu ali upokojencu, ki nase prevzame krivdo, seveda za primerno nagrado. Kazen še vedno moraš plačat, kazenske točke pa napišejo študentu.

Sem se malce nerodno izrazila. Nekdo prevzame krivdo namesto tebe, njemu pol zaračujano kazen in pripišejo točke. Torej moraš ti dati denar za kazen, da jo plača in še nagrado, ker je prevzel kazenske točke.

Zanimivo. Veš kaj, za jurja evrov za točko si jih grem pa tudi jaz ene par vpisat. :)))))

Marsikdo, ki bi zaradi take točke izgubil izpit bi rad dal. recimo, da jih ima sam že 17, pa mu grozita še dve.
Saj ga stane ponovno delanje izpita, morebitne nove kazni, če se bo vozil brez….

državi je pa itak vseeno, briga jo, ali plača kršitelj ali kdo drug, važno da dobi denar.

Blagajna se bo sigurno napolnila, ampak spet ne na račun tistih “ta pravih” prekrškarjev. Policaji bodo še vedno skakali s svojo liziko iz skritih grmov in kaznovali tiste, ki namesto 50, peljejo 60 ali 65. Objestnežev pa še nisem videla da bi kdo lovil, žal:/

No rezultati višjih kazni in policijskih akcij so že vidni.

Policaji so kr dosti pokasirali, prometne nesreče s smrtnim izidom pa niso preprečili.

Zdej bomo več gledali na števec, kot na cesto.

živijo zanima me kaj mi sledi:sliku me je radra na ac 170 omejitev pa 130.hvala v naprej

Se popolnoma strinja, kazni ne bodo rešile naše kulture vožnje, pa tudi nove ceste ne, kaj šele stare, luknjaste… Ja, nihče iumed vas ni pomislil, koliko so pa projektanti krivi za nesreče, pa slab (spolzek) material, ki že po letu ali dveh razpada in je cesta že vsa luknjasta, pol tako zelo drastične omejitve, na vrh pa še kazni, pa smo vse mi – navadni smrtniki krivi. … 60km/h skozi tunel na avtocesti????

Saj ni čudno, da so kazni tako visoke, ko pa nam milijarde DARS zapravi – zakaj? Da smo srečni, če preživimo vožnjo skozi tunel? Kaj zabaviščni park – Gardelanda pri nas pa res ni treba, samo na cesto se spravimo, pa mamo hiši (cesto) strahov. Če preživiš, se ti lahko pa zgodi, da bo š mastno plačal, če ne vinjete pa kakšen radar…

Saj niste resni, ne?

Ko že toliko radi govorite o tem kaj se dogaja v tujini.. smo daleč za njimi… V nemčiji resda ponekod ni omejitev ampak tam kjer je se jih nemci držijo kot pribito. Kar za nas ne moremo reči. Kazni kar fajne če jo dobiš in prav je tako. ampak to ne bo zmanjšalo hitrosti… Sem že dobila kazen tudi omejitev se dokaj skušam držati v naseljih ampak izven naselij pa na avtocestih pa pač vozim hitreje od omejitev – priznam ! S tem hočem povedat, da nubena kazen ne bo zmanjšala hitrosti niti nesreč ! Edino zavest ljudi lahko kaj spremeni!

Ah dej dej..dobri šoferji vemo da je čist za vse pizdarije, nesreče, kolone,…kriv človek sam oz. slab, nepazljiv šofer. Če se voznik ne zna prilagodit mokri cesti, zmogljivostim svojega avta, varnostni razdalji, nonstop gledanje v vse tri špegle, potem imam kar imamo!!

Dokler imate denar za avte, imate tudi za kazni.

Če nimate, idite na avtobus.

Ah dej dej..dobri šoferji vemo da je čist za vse pizdarije, nesreče, kolone,…kriv človek sam oz. slab, nepazljiv šofer. Če se voznik ne zna prilagodit mokri cesti, zmogljivostim svojega avta, varnostni razdalji, nonstop gledanje v vse tri špegle, potem imam kar imamo!![/quote]

Kdo pa je to, dober voznik? Tisti, ki še ni plačal, al tisti, ki še ni imel nesreče? Tisti, ki prevozi 50 km na dan in pozna vsako luknjo na cesti,..? Mislim pa tudi, če si veliko za volanom in stresno življenje, kot je danes, pa non-stop tudi ne moreš gledati v vse štiri špegle. Ja krivi smo sami za vse, kar se naredi na cesti, vendar pa nam graditelji samo še otežujejo vožnjo.

Pa mi naj potem nekdo razloži, zakaj torej imajo Nemci na vtocesti 200km/h ali brez omejitev, medtem pa ko pri nas 130 km/h, pa do 60 km/H? So oni norci al kaj, imajo zato več nesreč in so si sami krivi, ker lahko divjajo, al imajo manjšo kulturo in ne vejo, da se ni kulturno voziti na avtocesti več kot 130 km/h….??? Ja tudi oni imajo naselja in zelo stroge kazni in si ne drznejo tega prekoračiti, vendar pa nikje skozi naselje ne pelješ 40 km/h, mogoče 5-10 m, mimo šole, drugače pa 60 – 70 km/h. In naj vam povem za primerjavo, v naši vasi vsakih 14 dni spreminjajo omejitev. Zakaj le? Od 40 do 50 in celo 60 km/h. Le zakaj so naši policaji tak kulturni, da se ti v obraz smeji…. greva gledat tablo…?

no, dejstvo je, da je po uvedbi novega zakona 30% manj mrtvih – in če je k temu pripomoel prav zakon, toliko bolje – še več, je dokaz, da očitno to s kaznimi deluje

New Report

Close