Psihiater odgovarja

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Ecytara

Default avatar

rozika904

Pozdravljeni,

stara sem 52 let in sem imela 7 junija 2019 laparaskopsko operacijo kjer so mi odstranili maternico in jajčnike zaradi miomov in pogostih krvavitev. Po operaciji je bilo počutje nekaj mesecev vredu sedaj pa imam zadnji mesec težave s počutjem( razdražljivost, nimam energije, apetita, določene stvari mi gredo na živce,utrujenost,občasni oblivi vročine ). Moja osebna zdravnica mi je predpisala tablete ecytara 10 mg in helex 0,25 mg. Zanima me vaše mnenje o teh zdravilih in kaj še lahko naredim da bo moje počutje kot je bilo prej.

Najlepša hvala za odgovor.

Lep pozdrav
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

sicer niste napisala ali ste že bila v meni, ampak odstranitev jajčnika vas je v meno vrglo zelo naglo. Ali so vam ponudili možnost nadomestne hormonske terapije? POgovorite se s svojim ginokologom. Sicer ne morem izključiti da gre za depresivno motnjo, ampak opisa mi je bolj podoben menopavzalnim težavam. Sicer pa je Ecytara (escitalopram) zelo varen in učinkovit antidepresiv, le da ne vem, ali ga zares potrebujete.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Inštitut Neocortex
Kontakt: 070/607844 ali [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si

Moderatorji

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka
Daniela_Fiket