Avtomobilizem

Odgovarjajo:

toyota hibrid

Default avatar
Razmišljam o tem, da bi kupila toyotoyaris hibrid. Cenovno je kar malo dražja od bencinarja z dizlom pa gresta z roko v roki s ceno.
Ima kdo? se splača? ali raje vzamem dizla?
Default avatar
kupujem avto je napisal/a:
Če se dost po mestu voziš, bo hibrid bolj varčen. Če dosti izven mest, bo verjetno dizel. S tem da toyota ne slovi ravno po nekih dobrih dizlih, po dobrih hibridih pa, torej zanesljivost verjetno na strani hibrida.
Default avatar
Bistveno je, da imaš v hibridu še avtomatski menjalnik in pa veliko bolj udobno vožnjo kot pri dizlu. Tako, da sama poraba ni vse.
Default avatar
Odvisno od tvoje dnevne uporabe. Odvisno je kje živiš oziroma po kakšni cesti se voziš. Če uporabljaš AC potem je dizel primernejši. Če pa se voziš po mestu in primestnih cestah in nič po AC ali le en del obvoznice npr potem je hibrid prava izbira. Odvisno je tudi kolikšno dnevno kilometrino opraviš.
Default avatar
Hvala vam za odgovore. Bom še malo razmislila. Cena je kar visoka samo me vleče ravno zaradi avtomatika in pač manj onesnaževanja...
Default avatar
Toyota uporablja pri hibridih brezstopenjske avtomatske menjalnike tipa CVT, ki so bolj primerni za nizke kot visoke hitrosti. To je menjalnik, ki je optimalen za ameriška mesta, pri nas pa niso takšne rešitve optimalne. Preberi si kakšen test, kjer se veliko piše med pospeševanjem o glasnosti tovrstnih menjalnikov. CVT je kot avtomatski menjalnik povsem neprimerljiv s klasičnim hidravličnim samodejnim menjalnikom. Če se ne motim vgrajujejo takšne v hibride le pri Kiji. Sicer si pa preberi kakšen test ...
Default avatar
Yaris ima že novejši sistem eCVT. To je njihova nadgradnja (ni običajni jermenski prenos kot pri navadnem cvt, deluje preko planetnega gonila) in je tišja ter odzivnejša kot običajni variomat. CVT ni uporabljen samo za ameriška mesta. Do nedavneg ga je imel v ponudbi tudi audi (multitronic), sicer je pa najbolj znan subarujev cvt, ki je tudi eden izmed najbolj izpopolnjenih. Glede hibrida, jaz ga priporočam (tako za mestno kot izvenmestno vožnjo).
Default avatar
Če imaš možnost polnjenja na domači vtičnici, kupi popolnoma električno vozilo, vse ostalo onesnažuje. Najbolj ekološko, najudobnejše, najcenejše, najmanj popravil, najmanj servisa, najbolj poskočno, najbolj fensi, vse naj naj
Default avatar
Elektriko še vedno dobivamo iz TEŠ :D
Default avatar
Teorija enega dimnika pravi: bolje eno veliko kurišče, ki ga lahko nadzoruješ in optimiziraš, kot pa 4 milijone zgorevalnih komor - cilindrov, kolikor jih je trenutno v Sloveniji. Poleg tega električno vozilo porabi samo toliko energije, kot jo je v litru in pol bencina, torej nekajkrat manj. Poleg tega lahko na dom naročiš energijo iz obnovljivih virov; takšna pa je tudi elektrika na vseh slovenskih polnilnicah.
Vsekakor ne kupuj dizla, ker se finančno izplača šele pri prevoženih nad 30.000 km na leto, pa še to je bilo včasih, danes pa cene rabljenim dizlom zelo padajo in boš pri prodaji ogromno izgubila v primerjavi z bencinarjem. Kdor danes kupuje dizla, je zelo neobveščen in neosveščen. Okoljsko pa se dizel ne izplača nikoli, poleg tega boš vdihovala strupene pline in saje, ki dokazano povzročajo vse civilizacijske bolezni, ki jih je približno 40.
Najboljša izbira je električni avto, katerega stroški lastništva so v desetih letih za približno 6.000 € manjši kot pri navadnih avtih, kljub temu, da je 2x dražji z vrnjeno subvencijo; zanj pa lahko dobiš tudi kredit eko sklada na 10 let z minimalno obrestno mero.
Hibrid je bolj kompromis, vseeno pa boljši kot običajen bencinar ali dizelaš, katerim cena rabljenih pada in jim bo še bolj, ker jih bo elektrifikacija spravila v zaslužen pokoj...
Default avatar
Predvsem pa razmisli tole: če boš kupila avto z običajnim motorjem, bo leta 2030 še vedno vozen. Za koliko misliš, da ga boš lahko prodala, če takrat nobeden v Sloveniji in Evropi ne bo mogel registrirati novo vozilo s takšno zastarelo tehnologijo?
Default avatar
Težka bo, da bo baterija toliko časa delovala.... Poleg tega bo pa treba do 2030 še kakšno elektrarno postavit, če se želimo še naprej v taki meri vozit z avtomobili, ker bi bile premajhne zmogljivosti (za toliko km kot sedaj bi rabili še eno nuklearko).
Default avatar
Te skrbi so odveč. Baterije bodo v avtomobilih zdržale okrog 20 let, nato pa bodo, instalirane v električnem omrežju, še najmanj toliko časa skrbele za kompenzacijo viškov porabe. Pri inteligentnih omrežjih, ki se bodo pri nas prej ali slej vzpostavila, potrebujemo samo do 18% več elektrike, če gredo vsi slovenski avtomobili na elektriko, kar bo lahko pokrito s trajnostnim pridobivanjem elektrike. Seveda bodo spremembe postopne. Angleži pravijo, da bo njim to uspelo pri 33 milijonih vozil, zakaj nam ne bi?
Default avatar
Cvt je napisal/a:
Nisem vozil, priznam. Ampak, ko bereš primerjalne teste, povsod piše, da deluje avtomatika pri hibridih, ki jih dela Kia, precej lepše in manj glasno kot pri Toyoti.
Default avatar
Če piše v primerjalnih testih, je verjetno res. Toyotin prenos je zelo zapleten veliki inženirski dosežek, ki pa je pri izključno električnih vozilih popolnoma nepotreben - ta vozila imajo samo preprost reduktor (ena prestava) in pri njih transmisija deluje najbolje in ta 'avtomatika' se pelje najlepše. Verjemite, ker to uporabljam vsak dan!
Default avatar
Toyota ima preglasen menjalnik. Če želiš kakšen avto prehiteti ali malce bolj pospešiti ob vključevanju v promet, postane zadeva preglasna. Avtomatika od Kije je po tej plati neprimerljivo boljša...sicer pa, če kdo ne verjame, naj se zapelje na testno vožnjo, kot sem se jaz.
Default avatar
Tudi jaz sem imel enak občutek. Toyotin CVT je ko pohodiš plin in bi rad hitro pospešil res strahotno glasen.
Default avatar
Nujna gotovinska posojila! ! !
Za tiste, ki želijo nujno posojilo, vam ponujam cenovno ugodno obrestno mero 3%. Mnogo bank jih je zavrnilo?
Potrebujete nujno financiranje konsolidacije dolga? Ali potrebujete financiranje za vaše podjetje na progi. Torej, mi smo najboljša rešitev za vaše potrebe. Nudimo posojila zainteresiranim strankam brez kazni. Ce vas zanima, se obrnite na nas cim prej in vas bo napolnilo z veseljem.

e-pošti : [email protected]

e-pošti : [email protected]

Moderatorji