Kardiologija

Odgovarjajo: Andraž Cerar, dr. med., spec. kardiologije in vaskularne medicine

hiter srčen utrip

Default avatar

naninani

Spoštovani,

že leta imam prehiter srčni utrip, okoli 80 udarcev na minuto (v stresnih situacijah še več). EKG je v redu, težav s srcem nikoli nisem imela. Zdravnica mi je dala Concor Cor, 1,25mg enkrat dnevno; vendar po kakšnem tednu jemanja se ne počutim dobro, na levi strani pod dojko me boli, prav tako leva roka in pod pazduho. Razmišljam o tem, da bi prenehala s terapijo. Zanima pa me, koliko je dejansko lahko hiter srčni utrip nevaren oz. ali je terapija nujna in so to le stransk učinki?
Hvala in LP
Default avatar

Boris Cibic

Dvomim, da so sedanje motnje stranski učinek Concor Corja, vendar ni zadržkov, da ga opustite za približno teden dni ter ga za tem ponovno poizkusite. Če se bo izkazalo, da ne prenašate Concor Corja lahko poizkusite zdravilo Procoralan (na recept osebnega zdravnika), ki se ga jemlje 2 krat na dan in je izrecno zdravilo za znižanje srčne frekvence.
Lep pozdrav!

prim. Boris Cibic, dr. med.
Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije
www.zasrce.si

Moderatorji

Andraž Cerar , dr. med., spec. kardiologije in vaskularne medicine
ACerar