Starševski čvek

Isostar

Default avatar
Zanima me vaše mnenje o izotoničnem napitku za športnike Isostar. Koliko se ga lahko popije? Ali je varen za otroke 12 let in več, ki redno trenirajo?
Na deklaraciji praška ni načeloma napisanega nič takega, kar bi škodovalo v normalnih mejah, res pa je, da je omejeno na 100g/dan.
Dobrodošle vaše izkušnje, če vaši otroci to pijejo.
Default avatar
Nisem ziher ampak poglej,če vsebuje umetna sladila kot so aspartam itd,potem definitivno odsvetujem,hofer ima izotonični napitek 0,5l=50 centov brez sladil,enaka zadeva.
Default avatar
Niti slučajno ne bi dovolila otroku pit tega sranja.
Default avatar
tole je zanimivo

Domači izotonični napitek
slanica (raztopina vode in himalajske soli)
sladilo po okusu (javorjev sirup, stevija,...)
iztisnjen sok grenivke, pomaranče ali limone.

Ta pijača odlično odžeja, deluje izotonično in vas bo po naravni poti razkisala in poživila.

Sestavine v himalajski kristalni soli so v tako imenovani koloidni obliki, kar pomeni, da so neprimerno manjše od enakih sestavin, ki jih zasledimo pri drugih oblikah soli. Zato lahko v celicah delujejo kot elektroliti in ne izzivajo težav, ki so povezane z uživanjem bele soli.

Vir: www.zazdravje.net

Sadne energijske tablice
15 dag ovsenih kosmičev
5 dag sezamovih semen
5 dag kokosove maščobe
20 dag poljubnega suhega sadja
pol dcl tekočega sladila (npr. javorjev ali agavin sirup, zgoščen jabolčni sok,...)
mešanica začimb po okusu (ingver, cimet, piment, klinčki, kardamom, muškatni orešček,...)
voda od namakanja suhega sadja

Suho sadje namakamo nekaj ur v vodi, nato ga odcedimo in zmeljemo. Vodo od namakanja prihranimo. Na maščobi na kratko popražimo ovsene kosmiče in sezam. Dodamo tekoče sladilo in zmleto suho sadje in dobro premešamo. Po potrebi prilijemo malo vode od namakanja. Zmes mora biti zelo gosta, vendar še mazava.
Default avatar
odvisno je napisal/a:
Ne, aspartama nisem nikjer zasledila. To tudi jaz najprej pogledam in tudi sicer ne kupujem ničesar, kar ga vsebuje. Sem že pred leti kar nekaj prebrala o aspartamu in se ga dosledno izogibam
Bolj me zanima, koliko energije res da Isostar in ali so otroci po njem kaj drugačni (s preveč energije, razburjeni, nemirni, moteči ipd.).
Default avatar
doma pripravi je napisal/a:
Hvala za recepte. Sicer poznam, delala pa nisem še nikoli. Žal mi je malo nepraktično, ker napitka ne morem narediti na zalogo, ker otrok odpotuje na priprave in potrebuje za s seboj primerno pakiranje.
Saj ima Cedevito, vendar ne vidim kaj dosti razlike.
Default avatar
tinatana je napisal/a:
Sicer tudi pri nas načeloma ne pijemo takih stvari, potrebuje pa nekaj za s seboj, ker bo dalj časa odsoten. Imaš kakšne izkušnje ali druge informacije, da tega ne dovoliš piti? Bi bile zelo dobrodošle.
Default avatar
Takole ženske. Preden delate kar na pamet neke neumnosti, se najprej malo poučite o zadevah. Ne na MON-u, kjer pretežno pametujejo tisti z najmanj znanja, ampak na internetnih straneh, ki so namenjene profesionalnim športnikom!

Kot prvo, izotonični napitki niso namenjeni dajanju energije, ampak povrnitvi soli, ki jih športnik s znojenjem izloči iz telesa. Te NI samo kuhinjska sol, kot ena tukaj modruje (ta vnaša v telo Natrij), ampak je predvsem pomemben še Kalij, pa tudi kalcij, magnezij itd. Izotonični napitki vsebujejo zelo malo sladkorjev (ti dajo energijo). Vsega le kakšnih 7%, kar še ne moti telesa pri hitrem vsrkavanju vode, ki je nujno ob intenzivni vadbi. Govorim o intenzivni vadbi, ki traja več kot uro dolgo. Za neintenzivne treninge, ali kratke treninge, telo ne potrebuje nikakršnih izotonikov.

In ne mešajte izotoničnih napitkov (vsebujejo sol za izravnavo elektrolitov in hitro topne sladkorje za nadomeščanje energije) s Cedevito, ki je samo napitek iz sintetičnih vitaminov (naj bi torej pomagal pri zdravju). Gre za popolnoma različne zadeve. Ponavljam, športna prehrana NI igrača, s katero se lahko igra vsak kar tako malo za hec.
Default avatar
Umetna aroma???tukaj se ponavadi skriva nstrijev glutaminat....zakaj to dajes otroku???a je maratonec/ka??sam sladkor in arome...imas banane/malto/glukoza...sploh pa ne vem zakaj to potrebuje...?
Default avatar
Če ni esktremni športnik,je voda ok,tu pa tam lahko spije kak izotonični napitek da nadomesti soli in elektrolite,sploh poleti,definitivno pa ne tega pit non stop.In ne stevia tudi ni ok kot je nekdo zograj napisal.VSA umetna sladila naredijo precejšnjo škodo telesu.
Default avatar
Isostar ima, se mi dozdeva, okus nekje med urinom in potom. Kar je seveda logično.

Sem ga včasih pila (po kakšni planinski turi), pa nisem imela občutka, da se po njem počutim bistveno boljše. Kakšna milanska salama mi je bolj ustrezala. :-)
Default avatar
Te napitke večinoma pijejo resni športniki,ki recimo trenirajo in tekmujejo redno.Če treniraš vsak dan se pozna razlika,ker si telo hitreje opomore za drug dan treninga.Sama voda pri pomanjkanju elektrolitov,soli itd ti lahko takrat naredi še več škode,če ne nadomestiš vseh teh snovi.V ekstremih lahko zaradi pomanjkanja elektrolitov in soli tudi padeš skupaj,srčni zastoj,celo smrt.