Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Električna limuzinica

Default avatar

Lara Gruden

Ojla tukaj. Doma razmišljamo, da bi kupili novi avto, pa smo prišli do električnih. Zgleda, da bi bili tisti največji kar fajn za našo štiričlansko družinico, samo me skrbi, da ne bom ostala brez elektrike ravno tedaj, ko bo treba tamalga na krožek peljat. Ima kdo morda kakšne izkušnje z električnim avtom v družini?
Default avatar

dokler

Dokler nimajo avtonomije 500 km, o njih ne razmišljam.
Default avatar

Lovilecsvetlobe

dokler je napisal/a:
za vsakodnevne kratke vožnje ne rabiš avtonomije 500km
Default avatar

Stepni_Volk

Lara Gruden je napisal/a:
Ker si proizvajalci avtomobilov umetno zbijajo CO2 vpliv na okolje (drugače so predvidene kazni), ponujajo električna vozila celo pod ceno.

BMW i3 s 120Ah baterijo je bil Švici tako na voljo za 22 222,- Chf (v omejeni količini).

V Sloveniji pa je "stari" e-golf 7ka na voljo od 19 949,- EUR (prav tako v omejenih količinah). Torej cenejši kot bencinar ali dizel.
Sicer je res novejša različica na poti, plus ID3 z veliko večjim dometom kot 260km, a kot drugo vozilo čisto OK.
Vmes jim jih je že zmanjkalo sedaj so spet na voljo.

e-UP je bil pa malce čez 12 000 EUR. Teh je pa zmanjkalo.
De omnibus disputandum..
Default avatar

Rok-1

Lara Gruden je napisal/a:
Imam eno-tedenske izkušnje.
To kar omenjaš - se lahko vedno zgodi, če ne paziš. Ali pa če imaš res smolo.
Default avatar

Mančo banana

Lara Gruden je napisal/a:
Če lahko avto polniš vsako noč in te zjutraj vedno pričaka napolnjen, potem ni panike. Kot je en omenil, te e-golf pride 20 čukov, avtonomijo ima pa tako, da se dnevno komot pelješ iz Ljubljane v Celje in nazaj.

Pa tudi, če bi kdaj slučajno zmanjkalo štroma na daljši turi, se pač ustaviš na avtocestnem petrol postajališču in daš za pol ure polnit avto (vmes greš lulat, popiješ kavo in tamau poje hot dog), pa se ti bo domet spet podaljšal za kakih 100 km. Da ne omenjam šopingov, kjer lahko že skoraj na vsakem parkingu večjega nakupovalnega središča polniš avto.

tak da kot 2. avto v familiji, bi takoj imel električnega. Za edini avto v familiji pa po mojem še nismo zreli
Default avatar

Banda di Lupi

Lara Gruden je napisal/a:
Raje vzemi hibrida.

Če se že greste EKO zgodbo. Pejte mal do kakšnga Toyota salona pofirbcat. Japonci imajo to naštudirano.
No. 1 Douché
Default avatar

Ygjnb

Dokler traja ure in ure, da se akumulator napolni za tistih par sto km voznje, je zadeva neuporabna za kaj drugega, razen za preseravanje in zganjanje nekega elitizma.

Ko bo ta cas enak casu pitja kave v bifeju bo pa zgodba drugacna. To pa ne bo se dolgo.
Default avatar

Mitja Grošelj

Jaz ne bi kupoval tega električnega. Zame je avto še zmeraj tisti, ki ima dizelski motor, da lahko tankaš enkrat na teden ali dav, potem pa se brtez skrbi voziš. Tole s polnjenjem je preveč komplicirano, pa še živim v stanovanju pa tega ne morem počet doma. Na žalost. Bojo moral še kaj naredit, da bo to res v redu.
Default avatar

Mančo banana

Ygjnb je napisal/a:
Ti si pa mal za cajtom. Polnjenje Tesle na 2. generaciji 120 KW superchargerjev (taki so npr. v Ljubljani, Mariboru in na Kozini) avto napolni iz 10 % na 50 % v 17 minutah. To pomeni cca. 140 kilometrov razdalje v 17 minutah, kar je samo malce več kot traja povprečen postanek na bencinski črpalki. Tretja generacija superchargerjev je še hitrejša (13 minut), a jih v Sloveniji še ni.

Če nimaš tesle in polniš na "navadnih" polnilnicah, npr. Petrolovih 50 KW, pa zgornji čas pomnoži z 2,4.

lp
Default avatar

ja in

Mančo banana je napisal/a:
In tale Tesla stane koliko? In koliko stane še elektrika v polnilnici? Saj je ne dobiš brezplačno!
Default avatar

Mančo banana

Tesla 3 je po odšteti subvenciji mislim da okoli 42.000 (osnovni model)

Polnilnice se nekatere plača, druge ne. Ob AC so plačljive in sploh niso poceni, zato se ti bolj splača polnit v šoping centrih, kjer so free

tukaj imaš zemljvid petrolovih, kjer vidiš, katere so brezplačne in katere ne (+cene)
https://onecharge.eu/

lp
Default avatar

in kam

Mančo banana je napisal/a:
In kam naj gre polnit nekdo iz Tolmina, Lendave ali Črne na Koroškem?
Default avatar

premisli dobro

Mančo banana je napisal/a:
Misliš da jaz potrebujem 17 minut za polnjenje mojega dizla za 140 km....ali si na vozičku ali pa nikoli nisi bil na bencinski črpalki.....

Da bi enkrat na uro se moral ustaviti za 17+ minut ne pride v poštev. Zadeve so zaenkrat primerne za tiste frike, ki želijo lagati v razvoj čeravno v trenutni obliki se ne bo mogla obdržati množično.
Default avatar

Rok-1

premisli dobro je napisal/a:
Kakšnih 1x na uro?? To je treba po cca 200 - 300 km, če greš še naprej, sicer priklopiš doma.
Te elektro škatle so najboljše za po mestih - ali pa tam, kjer imaš na rednih poteh polnilnice.
Default avatar

Rok-1

Za zraven - v zadnji številki revije Mehanik in voznik imate članek - izkušnjo nekega slovenskega voznika električnega NIssana Leafa, po enem letu lastništva in vsakodnevnih voženj. Človek je v enem letu s tem avtom prevozil 40.000 km.

Mislim da se da te revije kupit na večini večjih črpalk - če ne, jo pa sigurno lahko v uredništvu.
Default avatar

premisli dobro

Rok-1 je napisal/a:
140 km naredim v 1 uri...si nepismen?
Default avatar

premisli dobro

Rok-1 je napisal/a:

Električni avto je primeren za specifično uporabe, predvsem mestno vožnjo, medtem ko je za relacije še precej neuporaben ter ga uporabljajo predvsem tisti, ki imajo radi novitete.


Veliko vprašanje pa je, kaj so bo zgodilo, v kolikor bo naprimer polovica avtomobilov elkektričnih. Od kje se bo našla ta enormna količina elektrike? Jedrska? TEŠ 7?
Default avatar

Ygjnb

Mančo banana je napisal/a:
Se pravi 41 minut, da se napolni za 140 km. Popolnoma neuporabno, sorry.

Superchargerji v Lj, Mb in na Kozini ti pa tudi nic ne pomagajo, ce si iz Kocevja ali pa Bleda. Vecjega stevila teh superchargerjev pa nas energetski sistem tako ali tako ne bo prenesel. Sploh pa ne ob dejstvu, da se ene klinceve vetrnice (en kos, ne celega polja) ne moremo postaviti.