Najdi forum

Naslovnica Forum Življenjski slog Prosti čas Gradimo, opremljamo in urejamo dom skoraj 100{251650fec493513d43f5f7e2e3c06088e951719f74e82177f89b8bb705212ec9} prekoračitev predračuna!!

skoraj 100{251650fec493513d43f5f7e2e3c06088e951719f74e82177f89b8bb705212ec9} prekoračitev predračuna!!

Obračam se na vas dragi forumovci, ker rabim nasvet!

Takole je:

Prenovili smo celo stanovanje (starogradnja) in za to najeli podjetje, ki ima dobre reference in je delovalo zelo resno, lastnik oz šef pa zelo fer.
Začelo se je super. Vsak dan so delali in bili res vzorno pridni, adaptacija je super napredovala.
Nato so dobili neko veliko podjetje, ki so mu delali in pri nas je bilo stanovanje vedno pogosteje prazno… Čakali smo. Jaz visoko noseča…potem že z dojenčkom in njegovim bratcem pri moji mami…
Vsekakor so se dela odvijala počasi, ampak vseeno se mi zdi, da dokaj kvalitetno in še vedno so se mi zdeli fer, ker so vsaj po pravici povedali, da so dobili nekoga, kjer se jim obeta veliko prihodka in je dobra referenca ter da zato pri nas stvari stojijo.
Bili smo zahtevne “stranke” in kar naprej nekaj želeli drugače ali tako ali dodatno. Kljub temu, teh dodatkov ne nanese toliko, kot nanese “nepredvidenih” del in del, ki so jih sami naredili ekstra, kot češ za boljšo končno kvaliteto in pa največ je tistih, ki so bile predvidljive pa niso v predračunu. Kot npr.: skoraj 1300 EUR odvoz gradbenega materiala na deponijo itd… ,ki niti z besedo ni bilo omenjeno do končnega računa.

Naredili so stvari kar solidno in res smo si malce “zmišljevali”, vendar smo jim od začetka povedali, da imamo omejen budget in nam niti z besedo niso omenili, to bo ekstra ali pa presegli smo predračun za 50% ali… karkoli. Nasprotno, ko sem spraševala kako smo z financami, če se je račun že kaj dosti povečal je vedno tvezil samo nekaj o nekaj več zidarskih delih in ničemer drugem in nobenih točnih cifer. Tudi ko sem vmes prosila za vmesno stanje (res da proti koncu pa vseeno) je rekel, da to oni na koncu delajo in da je to kar nekaj dela z obračuni… Tako je zavlačeval do konca.
Ko smo dobili račun nas je skoraj kap… Skoraj enkrat višji je kot predračun!!
Sedaj sem razdvojena, za opravljeno delo zaslužijo pošteno plačilo, po drugi strani, je v računu toliko napak in postavk ki ne držijo. Poleg tega tega denarja niti nimamo, vendar bi se dalo zmenit na obroke. Celega računa tako ne mislim plačat, ker nekater kvadrature, količine itd ne držijo, ampak kaj je s stvarmi, ki so verjetno res bile opravljene oz plačane (deponija), vendar brez našega vedenja oz strinjanja.
Sedaj ne vem katere postavke naj zavrnem in v kakšni količini???
Kako to vedeti???

Vnaprej hvala za odgovore
Lp

Pozdravljena,
za pameten odgovor bi človek potreboval informacije obeh udeležencev. Tule pa se lahko naslonim le na tvojo verzijo. In če ta verzija drži, je stvar takšnale:
-za 1300€ bi morali na deponijo odpeljati skoraj celo hišo
-osnova za najem storitve je predračun. V predračunu morajo biti navedena vsa predvidena dela in okvirni čas, ko bodo ta dela opravljena. Se pa res velikokrat zgodi, da je naprimer….. predelna stena v zelo slabem stanju in jo je potrebno sanirati
– zgodi se tudi, da si stranka, kot praviš, “zmišljuje”. V tem primeru pa predračun izgubi verodostojnost, saj nastopi nova situacija. Na računu morajo biti ta dodatna dela posebej navedena in ločena od tistih, na katere se nanaša predračun. Moraš pa vedeti, da en delavec stane okoli 150€ na dan. K temu pa seveda prišteješ še porabljeni material.
-to, da so delali pri drugi stranki zato, ker je bil posel “finančno ugoden” je vsaj kar se mene tiče žalitev brez primere. In skrajno neprofesionalen odnos do stranke. Če bi se meni kot stranki kaj takšnega zgodilo bi takoj odpovedal naročilo, orodje obrtnika, ki bi se mi valjalo po stanovanju pa deponiral v skladišču na njegove stroške.

Pravico imaš zahtevai obrazložitev računa in v skrajni sili poklicati cenilca gradbene stroke, da oceni izvedena dela po navedbah iz računa. Šele potem se odloči, ali boš račun poravnala ali ne. Sam bi na tvojem mestu poravnal (preko TRR, da se razumemo) najprej znesek predračuna, preostalo pa po temeljitem premisleku. Jasno je, da nepredvidena dela nosijo s seboj določene stroške. Toda x2….si pa težko predstavljam. V tem primeru bi izstavil še en predračun.
In stroški odvoza na deponijo bi seveda morali biti navedeni v predračunu!
Ne pusti se, po domače rečeno “nategniti na suho”.

Lepo te pozdravljam,
Mag dom,
Gorazd

Skratka smo dolžni plačat odvoz gradbenega materiala, če ga ni nikjer v predračunu? Noter je odvoz oken, radiatorjev, sanitarne keramike in elementov, pohistva za odpis itd. Takih skritih stroskov, ki niso bili omenjeni niti z eno črko je malo morje in mi kot laiki jih ne bi mogli predvidet, ker se s tem ne ukvarjamo in ce nekomu zaupas mislim, da ne rabiš klicat na sto koncev in krajev in preverjat, če predračun zajema vse stvari ki so NUJNE ob adaptaciji ali ne. Kot bi kupil omaro in bi pol zvedel, da mores police in vrata posebej placat…omaro pa ze imas doma in je ne mores vrnit!

Predvidevam, dav vam lahko material pustijo tudi pri vas, če tako želite.

Je pa vsekakor nujno, da vam vsako nenaročeno zadevo, prej povejo koliko bi stala ter da podpišete aneks k pogodbi.

Hvala za odgovore!

Težko bi pustili gradbeni material, saj gre za stanovanje in težko bi polagali parket na gradbeni material. Tako da je to bilo predvidljivo. Pri določenih postavkah so to vključili v ceno, samo pri odvozu peska in porušenih sten niso. In tega da bo treba to plačati posebej niso omenili tudi z besedo nikoli! Takih stvari je ogromno. Recimo odstranitev in odvoz ivernih plošč pod starim parketom. Sedaj trdijo, da smo bili dogovorjeni da se bodo dale mdf plate na staro iverko ipd…
In da ni bilo možno predvideti, da bodo rabili grobi omet po podiranju predelnih sten ipd…
Ne vem…

Predračun kot obrtnik izstavim zato, da se stranke lažje odločijo za, po njihovih merilih, najugodnejšega ponudnika.
Sestavni del predračuna je natančen popis del in cena njihove izvedbe. Zaradi del, ki jih ni mogoče predvideti je v predračunu tudi varovalka, v kateri je opisano, da dela, ki jih ni bilo mogoče predvideti stranka odobri s podpisom aneksa k pogodbi. V aneksu je natančno določena tudi cena za ta dela.
Če bi naprimer dobil naročilo za odstranjevanje parketa, bi pred izdajo predračuna najprej odstranil nekaj deščic, da bi videl, kakšna je podlaga, na katero je pritrjen parket. Za tovrstno delo bi postavka v predračunu izgledala približno takole:
– odstranjevanje starega parketa skupne površine 70m2…………………….xxx€ /x€ m2/
-odstranjevanje podlage parketa skupne površine 70m2…………………….yyy€ “
– izravnava podlage skupne površine 70m2………………………………………zzz€ “
– odvoz vsega odstranjenega materiala na deponijo…………………………..w/€ na tono
Skupaj za plačilo……XYZ + obračun po tehtalnem listku z deponije.

Ne vem kakšen smisel potem ima predračun, če je znesek lahko še enkrat višji od dogovorjenega. Predračun je orientacijska informacija, podpis pogodbe za izvedbo del pa uradni dokument. Dober obrtnik bo na vsak način vztrajal na sklenitvi pogodbe, naročnik del pa prav tako. S tem se oba zaščitita pred morebitnimi zlorabami.

Torej, Jure29, če v predračunu ni postavke “odvoz gradbenega materiala” oziroma “odvoz materiala po dogovoru” ali kaj podobnega, potem tega nisi dolžan plačati. Razen seveda, če se o tem niste na nek dokazljiv način dogovorili.
Na deponiji vozilo stehtajo ob prihodu in odhodu in na osnovi razlike ter vrsto materiala zaračunajo deponiranje. Torej, če je material res šel na deponijo (in ne npr. v gozd) mora o tem obstajati dokument.
Če malo karikiram, bi bila potem lahko ena od postavk naprimer tudi : nevtralizacija prašnih delcev in ostankov Radona iz bivalnih prostorih. Čisto mogoče je, da je bil tovrsten poseg potreben. Ni pa bil dogovorjen. In ga zato tudi ni potrebno plačati. Tako nekako to gre.
Primerjava z omaro brez vrat in polic pa ni najbolj na mestu.

Lep pozdrav,
Mag dom,
Gorazd

Hvala za izčrpen odgovor Gorazd!

Si želim, da bi mi naleteli na tako vestnega in poštenega obrtnika. Žal pa temu ni tako.
Mogoče sem naivna ampak še vedno nisem prepričana, da nas hoče namerno nategnit, če bi bila bi mi bilo lažje. Bi mu plačala predračun in naročene dodatke, ampak tudi tukaj smo bili dezinformirali (iz mdf plat na hitro sušeči estrih, so rekli malo več, tam nekje 2-3 Eur/m2 več pa je bilo 7 eur več in niso omenili dodatnih del, kot so brušenje itd) bi rekla naj se slika, če želi naj nas toži. Samo se mi zdi, da so samo neorganizirani in pač malce bolj sproščeno, oz po domače delajo. Mogoče se motim. Ubistvu je zelo verjetno, ampak enostavno mi je uspel narediti slabo vest, da so nam dobro naredili zdaj pa jim nočemo plačati.
Poleg tega ne vem, kako je s to stvarjo pravno gledano. Čakam odgovor od odvetnikov. (so na dopustu)
Ali kdo slučajno ve?? Kakšen pravnik oz kdo, ki je bil v podobni situaciji?
Pogodbe žal nismo sklenili, samo predračun smo dobili. Na predračunu piše, da se vse obračuna po dejanskih vrednostih in da se dodatna dela računajo posebej.

Lep pozdrav

Pozdravljena Razdvojena,
priznam, znašla si se v eni takšni zoprniji.
Prva stvar, ki jo moraš urediti pri sebi je to, da se znebiš slabe vesti. Ker v primeru, kot ga opisuješ ni na mestu.
Catch 22 je v tem, da so ti izstavili predračun, ki ne drži vode. Lahko samo špekuliram, a zdi se mi, da obstaja velika verjetnost, da ti je mojster izstavil nižji predračun samo zato, da bi dobil delo. In to se dogaja. Potem pa pritiskajo na stranko in njeno vest češ, saj smo dobro naredili, vi pa nočete plačati.
Tovrstni pritiski so sicer pogosti, a vendarle po mojih merilih nedopustni.
Zoprna reč je tudi, da niste sklenili pogodbe, v kateri bi bila navedena že zgoraj opisana dela.

Na vsak način pa bi prekleto premislil, preden bi plačal račun, ki je še enkrat višji od predračuna.
V prvi vrsti se moraš zavedati, da ne ti, ne mojster nimata v rokah zaenkrat ničesar, kar bi na sodišču veljalo kot dokaz za npr. arbitražno razsodbo. Pravzapra si ti malo na boljšem. Imaš predračun in račun, ki se zelo razlikujeta. (Upam, da je vsaj račun pravi, se pravi “uraden”, ožigosan itn…).
Na vsak način bi sam poravnal le znesek predračuna, oplemeniten z dodatnim zneskom 2-3€/m, ne pa s 7€. Verjemi mi, da vsak, ki vsaj za silo solidno dela dovolj natančno ve, koliko kaj stane. In ne obstaja niti najmanjša varianta, da bi se npr. zmotil za polovico vrednosti, porkaduš.

Če se z izvajalcem lahko na miren način dogovoriš kaj v zvezi s tem, bi bilo kar v redu. V nasprotnem primeru pa (če hočeš) lahko plačaš vrednost predračuna+oplemenitenje, za ostalo pa pokličeš cenilca gradbene stroke, da oceni vrednost skupno narejenih del…na izvajalčeve stroške, seveda. Če bo mojster zastokal, potem boš vedela, da tu nekaj ni v redu. Če pa bo cenilec dela ocenil v približni vrednosti računa, potem je pošteno, da račun plačaš, prav tako pa tudi stroške cenilca. Ti lahko dosežejo tam nekje do največ 200€. NAJVEČ!!!

Če vse, kar si napisala drži, bi si skoraj upal dati roko v ogenj, da bo ocena precej nižja. Še vedno mi namreč ne gre iz glave cena odvoza na deponijo. 1300€, vauu in Jezuskristus.

Lahko, da so ti mojstri naredili dobro. Lahko, da so res vgradili tisto, kar ti piše v računu. A na skrajno neresnost kaže to, da so vmes šli delat nekam drugam, ker je bilo bolje plačano. Torej, če potegneva črto pod tvoje navedbe:

– izstavili so predračun za vsoto x
-vgradne materiale so spreminjali med potekom del (se lahko zgodi, ni pa čisto običajno)
-pri spremembi vgradnih materialov so ti navajali polovične cene od dejanskih, navedenih v računu
-zaračunali so ti odvoz materiala na deponijo, čeprav tega ni v predračunu (ščitijo se s postavko zaračunavanja dodatnih del, kar je v tem primeru zelo hmmm, čudno)
-med delom pri tebi so hodili delati drugam, ker se jim je bolj splačalo
– zaradi njihovega “nategovanja” si imela, še zlasti zato, ker si bila noseča, poslabšano kvaliteto življenja veliko dlje, kot bi bilo potrebno
-na koncu so ti izstavili račun, ki je še enkrat presegel predračun.
-in čisto na koncu so ti imputirali še slabo vest

Takole bi rekel, nategovalci prve klase. Se ti ne zdi?

Naj tvoja slaba vest ne upliva na količino plačanega denarja. Kaj in kako boš v zvezi s tem ravnala pa je vsekakor stvar tvoje osebne odločitve. Jaz sem ti samo napisal, kaj si o tem mislim.

Lep pozdrav,
Mag dom,
Gorazd
http://www.popravila-na-domu.si/

Vidim, da zelo malo vozite na deponijo, če bi, bi vedeli, da je 1000kg oz 1 tona odpadkov 135€. Torej
če so vam renovirali stanovanje, podrli par sten, znosili dol, najeli tovornjak ali pa imeli svojega (ni pomembno, imajo ga zato da ga lahko zaračunajo) mislim da 1300€ sploh ni veliko. Jaz velikokrat zgubim posel zato, ker navedem ceno odvoza odpadka, ki je zelo visoka, drugi pa zgolj napišejo, račun z deponije+prevoz.

Hvala za še en odgovor!

Me kar malce jezi, da se nismo bolj pozanimali o adaptacijah, preden smo začeli. Sem sicer veliko pregooglala in spraševala, tudi tukaj, ampak očitno ne dovolj. Pogodbo bi morali podpisati!!

No ja, zdaj je kar je. Z izvajalcem se ni dalo zmenit lepo. Priznam, tudi zato, ker je mene parkrat zaneslo in sem očitala in spraševala, ne preveč mirno. Ko pa sem omenila odvetnika je rekel, da se mu ne da “dajat” (gorenjec:)) in naj nakažemo kolikor mislimo ter da smo s tem zaključili. Samo spet nimam garancij, da me potem ne bo tožil za preostanek.

In ne gre za to ali želimo plačati vse ali ne. Tega ne bi niti zmogli. Končni račun je za nekje slabih 10.000 EUR višji kot smo predvidevali da bo (računali smo tam 20-30% višji račun in ne 86%).
Tega denarja niti nimamo.

Zavoljo sebe bi rada, da plačamo pošteno. Da bi ugotovila koliko je to, bi rabila kakšnega cenilca.
Samo kaj če bo ta cifra blizu vrednosti njihovega računa? ZA kar dopuščam možnost.

Mislim, da so nas zavajali, da bi dobili posel in da so dodajali stvari, ki jih ne bi rabili. Vsaj na papirju, kako je v resnici, se za večino stvari ne da preverit (pod barvo, parketom, ploščicami ipd.)
In za to mislim, da s tem načinom ne bi smeli uspeti in zaslužiti. Sploh ne na naš račun!!
Ampak po drugi strani pa ne maram ostajati dolžna nikomur. V tem sem razdvojena.

NE vem…
Bom sama probala malce razčlenit račun po najboljših močeh, potem pa naprej.

LP

Za @Smetišče:
imaš čisto prav, tona gradbenih odpadkov je na odlagališču Barje okoli 135€. Point je v tem, da tega zneska ni bilo na predračunu. Poleg tega pa bi šlo v tem primeru za cca 10t gradbenih odpadkov, kar po nekakšnem srednjem izračunu znese najmanj 8,5 – 15m3 (če je poleg les) in če bi bil prevoz npr. 350€. Je pa res, da Razdvojena ni napisala koliko je tega materiala bilo. Še enkrat pa poudarjam, da tega, vsaj kot vem, NI BILO navedenega v predračunu.
Če stvar vzamem bolj na lahko….na škatlji piškotov je cena 8€. Potem pa prideš na blagajno in ti zaračunajo 14,50. Zato, ker so v embalaži. Če bi na polici pisalo, da se embalaža obračuna na blagajni….potem je to OK. Ampak, ker to ne piše….imaš menda vso pravico na blagajni vrniti embalažo in plačati za piškotke 8€. Pa če so vredni toliko, ali pa ne. Takšna je bila navedena cena. In na to ceno si pristal. Ravno zato, ker nimaš dovolj špage, da bi si kupil tiste za 18€.

@Razdvojena
:
glede na to, da mojster ni vztrajal na ceni…..hmmmm, pa si prepričana da ti je delala firma, ali pa da si nasedla kakšnim fušarjem? Madonca, da je možakar kar tako pripravljen požreti 10000€? Pa saj to je letna plača enega delavca. Skratka, previdna bodi in ne se pustit “na suho….” kot sem že rekel.

Lepe pozdrave obema,
Mag dom,
Gorazd

Popravek…
Po nesreči se mi je zgoraj zapisala napačna vrednost 10t. Mišljeno je bilo cca 7,5t
G.

Najprej hvala za odgovore.


@smeti
šče: Odpadnega materiala niti s črko ni bilo omenjenega v predračunu!!! Ne vem zakaj bi kdorkoli, peljal na Barje, glede na cene!!

http://www.cajtng.com/n/gospodarstvo/na-deponiji-po-20%E2%82%AC-za-kubik-odpadnega-gradbenega-materiala/1042

Z bencinom za na drug konc Slovenije se še vedno splača.

Firma je. S kooperanti delajo.Imajo zelo dobre reference in vse… Samo jih ne bi priporočila naprej. Na začetku sem jih. Žal mi je. In to enemu od forumašev tukaj.
Na začetku so bili vzorni. Potem so vedno prihajali okoli 9ih 10ih in šli ob 3h. Bil je samo eden največ 2 delavca…. itd potem še pavza… mah
bolj kot razmišljam bolj nefer se mi zdijo. In ne bom plačala deponije niti drugih ekstra dodatkov!!!

Lp,
Jara

moj nasvet je da plačate to kar piše v predračunu, in če želite mirno vest to kar ste privolili plačati za dela ki so dodatna. To dodatno kar vam želijo naprtiti ni pošteno da plačate.
Račun zahrevajte na to vrednost ki jo boste plačali, ane večjo pa da delno plačate. Vse račune ki se ne ujemajo z ponudbo takoj zavrnite pisno. lp.

Hvala za nasvet!
Točno tako bomo storili.


@Gorazd
: Prosila bi, če te lahko citiram par stvari. Tisti sestavek z pogodbo in predračunom. Lahko tudi brez imena. Samo Besedilo.

Razdvojena, nobenega problema. Lahko citiraš vse, kar sem napisal. Tudi z imenom, če želiš.

Veliko sreče pri končnem plačilu.

LP,
Mag dom,
Gorazd

Najlepša hvala, si nam v veliko pomoč! Z veseljem bi vas imeli za upravnika vendar imamo preveč najemodajalcev v bloku, ki jim vzdrževanje stavbe ni prioriteta temveč jim je lastništvo zgolj zaslužek. Eno vprašanje glede upravljanja pa imam – ali organizirate tudi kredite na rezervni sklad? Mi imamo za upravljalca Metalko in je katastrofa. Naš mali stanovanjski blok (12 stanovanj) bi namreč nujno potreboval celovito obnovo pa nas je enostavno premalo, da bi zbrali toliko denarja, saj sklad sicer narašča, vrednost pa kljub temu iz leta v leto pada, saj se kot skupnost nikakor ne moremo nic konkretnega dogovorit.

Razdvojena, pozdravljena.
Denar za rezervni sklad so strogo namenska sredstva, ki se zbirajo na posebnem računu. Minimalni znesek vplačila v rezervni sklad je določen z zakonom z ozirom na starost objekta. Seveda pa se lahko etažni lastniki dogovorijo za višji znesek vplačil. Sredstva rezervnega sklada se lahko na banki vežejo kot depozit z naraščajočo obrestno mero. V rezervni sklad morajo plačevati vsi solastniki glede na procentualni delež solastnine.
Z najemom kredita na račun rezervnega sklada sicer ni kakšnih večjih zadržkov. Razen morda zadržki banke, ki se jim lahko porodijo ob stanju prilivov na rRS. Seveda pa mora biti za najem kredita izpolnjen zakonsko določen procent strinjanja etažnih lastnikov. Ob sklenitvi pogodbe pa je potrebna velika previdnost in sposobnost razumevanja ti. drobnega tiska, katerega po navadi spregledamo.
In “haklcev” je še kar nekaj, vendar bi njihovo naštevanje vzelo preveč časa in prostora.
Pogodbo o najemu kredita lahko v vašem imenu in za vaš račun sklene upravnik objekta.
Je pa, kot pišeš, resnična težava v tem, da se kot skupnost ne morete nič dogovorit. Za določene odločitve zakon namreč predpisuje % deleža lastnikov ki je potreben, da se lahko odločitev potrdi in izvede.

Težava z najemodajalci je predvsem v tem, da vidijo oddajano stanovanje zgolj kot vir dohodka. Ob tem pa se ne zavedajo, da se s propadanjem in nevzdrževanjem njihove lastnine niža tudi vrednost le-te. Za servis in vzdrževanje svojega 10 000€ vrednega vtomobila so pripravljeni letno zapraviti 1500€ letno. Za stanovanje, vredno 150 000€ pa nič. Le kdo bi to razumel.

Toliko zaenkrat in lep pozdrav,
Mag dom,
Gorazd

Ponovno hvala za odgovor Gorazd.

Podjetju sem poslala za naše pojme pošten račun, s pripisanim sestavkom, v katerem citiram tudi tebe. Hvala za to.

Glede rezervnega sklada pa je pri nas tako, da ga zbiramo že par desetletij in cca 8 let nazaj v deželi tolarja smo imeli na računu nekje 5 miljonov. In po raziskavah naše mame, ki je zbrala nekaj ponudb je bilo takrat to dovolj za obnovitev strehe, fasade + prebarvanje hodnikov ( ki niso bili prebarvani že vsaj 30 let). Danes pa ta denar, čeprav ga je medtem že vsaj 2x toliko baje ni več vreden niti toliko da bi prenovili streho, ki je nujno potrebna prenove. Metalka se zgovarja, da se mi ne moremo zmeniti in da je premalao denarja, ne da bi nam sami poiskali kakšno rešitev, kakšen predračun in mogoče možnost kredita ali karkoli. Samoiniciativno ne predlagajo ali izvedejo ničesar. Naši čudni (žal mi je, vendar ne morem drugače reči), so predlagali, da naj bi vsak posamezni lastnik vzel osebni kredit in s tem financiral prenovo, češ da kredita na rezervni sklad ni kar tako dobiti.
Seveda so na sestanku vsi razen mene na veliko prikimavali tej ideji, na koncu pa je poleg tistega ki je predlagal to podpisal, da se strinja samo eden. Na naslednjem sestanku so (bila sem v porodnišnici) dogovorili, da se prenovi samo streha in veža, kjer že pdpada omet in barva, ki je še kot po celi hiši še tista z vzorčnim valjčkom, vendar sedaj spet ne bo nič iz tega, saj naj ne bi bilo dovolj denarja niti za streho. Odkod ta informacija ne vem, saj nisem prepričana, da je Metalka sploh naredila popis del in zbrala nekaj ponudb.
Zanima me, če bi vas npr lahko najeli kot ne vem, recimo temu svetovalca za obnovo, ter bi kljub temu, da ne upravljate naše hiše lahko to izpeljali vi oz nam vsaj zbrali vse ponudbe, popise ter ponudbe za kredit? Naši lastniki namreč sigurno ne bi bili za to, da izberemo skoraj 5x dražjega upravitelja, kljub nesposobnosti trenutnih in kljub temu, da imamo že drugič slabo izkušnjo z temi masovnimi upravitelji. Zato me zanima, če bi vas lahko najeli za samo enkratno uslugo?

Lep pozdrav,
Jara

Razdvojena,

Najprej bi rekel besedo ali dve o vaši ugotovitvi, da lastniki vaše hiše zagotovo ne bi želeli najeti upravnika, ki za svojo storitev zaračunava 5x več kot obstoječi upravnik, ne glede kolikšno je nezadovoljstvo z njegovim delom. S to vašo ugotovitvijo se popolnoma strinjam in še prav jim dam!
Ne vem pa katerega upravnika ste imeli v mislih? Kolikor mi je znano, so si cene upravljanja precej podobne, velike razlike pa so v količini in kakovosti storitev, ki jih lastniki-plačniki dobijo za ta denar. Za oceno in primerjavo cen upravljanja med ponudniki teh storitev ni dovolj, da pogledate na račun pod postavko “upravljanje”, vidite številko in si rečete: toliko pa nam upravnik zaračunava svoje delo. Pomembno je da veste ali se ta strošek zaračunava po stanovanjski enoti ali po kvadraturi, ali so v tej ceni zajeti materialni stroški ali se ti zaračunavajo posebej, kakšen je strošek za vodenje rezervnega sklada….
Upravnik je po zakonu dolžan ravnati s sredstvi rezervnega sklada kot dober gospodar. Zakonsko je določeno tudi kako sredstvom lahko ohranja realno vrednost ali jih plemeniti (depoziti). Seveda dela to v soglasju z lastniki sredstev, etažnimi lastniki in v skladu z vsakoletno sprejetim planom investicijskih del.
Kar se pa vašega vprašanja tiče – seveda se lahko dogovorimo tudi za enkratno sodelovanje. Lahko se mi oglasite na [email protected], ker je najino dopisovanje že preseglo namen tega foruma. Odgovoril pa vam bom lahko ali jutri zjutraj, nato pa šele čez kakšnih deset dni, ker v naslednjih nekaj dneh ne bom imel možnosti uporabe računalnika.

Lepe pozdrave,
Mag dom,
Gorazd

New Report

Close