Med.Over.Net

Hujšanje

Odgovarjajo: Sebastijan Nemanič, fitnes trener FZS • Mirjana Frankovič, specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

Spremeniti svoj življenjski slog, odnos do telesa, svoje navade v prehranjevanju in najti pravo mero telesnih dejavnosti ni preprosto, a prednosti za zdravje in psihično počutje so lahko velike. V oporo so izkušnje drugih in strokovni nasveti.

Sebastijan Nemanič , fitnes trener FZS

sebastijan - osebni trener

Mirjana Frankovič , specializantka TA psihoterapije, doktorandka SFU Dunaj

MirjanaFrankovic

Kdo ve

Default avatar

Pač zmedena

Jaz bi prosila za razlago...

No stvar je taka, da sem na dieti in mi je slo kar nekaj kg ze dol pred casom. Trenutno teza stagnira. Ok to pac razumem kot del hujsanja, pač pridejo taksna obdobja. Ampak od kar mi teza stagnira so sli centimetri papa... saj se ne pritozujem ampak konkreten minus pri cm na tehtnici nič.

Ok vem, da so mišice težje ampak samo s hojo v enem mesecu nikakor nisem mogla pridelati toliko mišic. Tako po cm zgleda, da me je najmanj še 5 kg manj. Pa vem, da to res niso mišice.

Saj, da ne bo pomote sem res zadovoljna, ker so mi cm bolj važni od kg, ampak rada bi razumela.
Sorodne vsebine:
Default avatar

Bionutris Prehransko svetovanje

Pri izgubi teže, dobi telo nekaj svoje energije z razgradnjo maščob in mišičnega tkiva. Idealno bi bilo, da bi na dieti spodbudili svoje telo tako, da prednostno porabi maščobno tkivo in zmanjša razgradnjo mišic. Če ugotovite, da ste izgubili predvsem mišično maso, je to znak, da morate narediti nekaj sprememb v vaši strategiji izgube teže in zmanjšati izgubo mišične mase. Med najbolj pogostimi vzroki za hitrejšo izgubo mišične mase so prehitra izguba teže, prenizek vnos kalorij, zanemarjanje potreb po zadostnem vnosu beljakovin (ta mora biti zadosten kljub hujšanju) in nezadostna aktivnost. Več o tem, kako priti nazaj na pravo pot -znižati telesno težo in ohraniti mišice- lahko izveste na www.bionutris.si/Vprašajte nas Lep pozdrav in uspešno nadaljevanje poti do zastavljenega cilja...korak za korakom.