Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Učenje v tretjem razredu OŠ

Učenje v tretjem razredu OŠ

Pozdravljeni!

Ker smo se v tretjem razredu OŠ srečali s problemom učenja, prosim za vaše starševske izkušnje. Dosedaj učitelji niso zahtevali učenja na pamet, skratka snovi niso spraševali za oceno. Sedaj pa to počnejo. In moja draga mala osnovnošolka se nikakor ne more s tem sprijazniti in se ji ali ne ljubi ali pa zopet ne ljubi. Saj drugega vzroka niti ne more biti. Malo sem vse skupaj sicer povedala v šaljivem tonu, ampak zadeva ni več tako nedolžna, ker poleg tega da pri spraševanju dobi slabo oceno, piše slabo oceno tudi pri kontrolki. In ocene v redovalnici so tu: 3, 4, 3…kakšna 5 je tudi vmes. Njena učiteljica pravi, da je zelo nadarjena in inteligentna punčka, le da ima pri njej občutek, da ji gre skozi eno uho noter, skozi drugo pa ven. Da jo gleda baje v oči, ko predava, ampak sploh baje ne posluša. In seveda potem tudi ne odnese.
Povedati moram, da jo vzgajam bolj kot ne na mil način, čeprav sem jo prijela že tudi bolj na trdo, ker sem se kar malo ustrašila tegale slabega začetka v ocenah. Ne težim k odličnim ocenam, ampak vem, da je sposobna dati več od sebe, kot je sedaj dokazala. Vendar nisva še našli sistema učenja, oz. kako ji učenje narediti bolj prikupno in ne tako zelo odveč, kot ji je sedaj. Mnenja sem, da morava nekaj spremeniti tukaj, zato prosim za vaše izkušnje!

Najlepša hvala vnaprej in lepo pozdravljeni!

Lara

Tudi nas so presenetile “slabe ocene”. Pa ne mislim, da bi morali vsi biti geniji. Kot zelo realna pač poznam svojega otroka, da približno ocenim, koliko je sposoben, opiram se tudi na izkušnje s starejšim sinom in nečakinjami. Tudi razna tekmovanja (računanje je igra, matem.kenguru, vesela šola) mislim da povedo, da je otrok, ki zelo dobro reši takšne teste, dovolj sposoben, da od njega pričakujemo vsaj 4.

Ugotovila sem, da zaradi (ne vem kako naj rečem) (ne)dela v šoli, nekatere vaje delamo doma, kar s starejšim sinom nismo. Če hočem, da bo otrok pismen, mu dam vsake toliko kaj za napisat (malo prepisa, kakšno zgodbico v stilu kaj se je danes dogajalo), ker v šoli skoraj nič ne pišejo. Niti enega nareka ali spisa v 3. razredu?????????? Večkrat mi sama reče. da bi računala, pa ji sestavim kakšno tekstno nalogo in napišem račune. Tudi pri branju jo še nadziram.

lp

Naša hčerka je sedaj v 5. razredu in oba z možem zelo dosti časa posvetiva temu, da jo spremljava pri učenju, pregledujeva naloge, sestavljava nove naloge … V 3. razredu smo vsi skupaj ravno tako naleteli na dejstvo, ker oba z možem in hčerka mislimo, da je sposobna več, kot pa so pokazale ocene. Na žalost se tudi na učiteljico (ki je večkrat povzdignila glas), nikako ni mogla navadit (je bolj mirne narave). In so bile ocene na začetku leta 3, proti koncu pa 4, tudi 5.
Nikoli ji ne dava čutit, da z oceno, ki jo je dosegla s trudom, nisva zadovoljna – moram reči, da se sedaj v 5. razredu uči zelo veliko (vsaj meni se zdi, ker sem pa sama zelo veliko odnesla iz šole, iz se skozi osnovno šolo skoraj nisem učila…).
Je pa dejstvo, da nekateri z lahkto dobijo 5, drugi pa porabijo ogromno časa, pa komaj spravijo skupaj za 3, 4. Moje mnenje je, da so dolgoročno tisti, ki imajo delovne navade na boljšem … čeprav niso odličnjaki.

Vendar moram še napisat, da se ji je to redno delo (vsak dan par nalog….) začelo obrestovati; sedaj v 5. razredu, ko so se predmeti malo razširili, večja zahtevnost, … se je brez težav prilagodila temu … medtem ko so nekateri odličnjaki precej popustili … .

Tako da, moj recept je, redno delo – pridobivanje delovnih navad.

Pozdravljeni !
Tudi moja hči obiskuje tretji razred in do sedaj se ni prav veliko učila, kar pa prepisujem tudi zelo dobri učiteljici.Po pripovedovanju hčerke je snov vedno dobro podana z veliko dodatnimi nalogami, raznimi projekti, učnimi listi..Res pa je, da vsak dan skupaj pregledava šolsko snov in se veliko pogovarjava, kaj se je novega dogajalo v šoli.
Ne vem pa, kaj bo v višjih razredih, ko se snov pri vseh predmetih pošteno razširi.
Lep večer!

Najprej lep pozdrav.Sama imam otroke v 4.raz. in v 2.devetletke.Tudi jaz imam težave pri obeh.Zato sem se odločila da bom vzela knjige in delovne liste in zvezke in sama sestavila vprašanja od vse snovi ki so jo imeli.Te snovi pa je zelo veliko sploh v 4.r.Zato pride zelo veliko vprašanj in odgovorov.Te vprašanja se potem nauči sama tako da bere vprašanja in odgovore skupaj.Ko se to nauči jo pa sprašujem tako da ji za pravilen odgovor dam zvezdico,če se ji zatika plus če pa ne ve pa minus.Tako ve kaj zna in kaj ne.
Moram reči da se je ta metoda pri nas zelo dobro obnesla.Ko se pa to snov nauči ji pa sestavim še kontrolno nalogo v smislu tako boste pisali v šoli poskusi če znaš.vprašanja so ista tistim samo da so mešana in drugače napisana,nekje mora obkrožit,povezovati.Tako se nauči brati,pisati, zapomne se in še na kontrolno je pripravljena.Tako počnem skoraj vse snovi.
Letos sem spremenila metodo vprašanj in odgovorov ne delam več,sama se mora naučiti iz zvezkov in mape napišem ji samo kontrolno nalogo ona jo pa mora rešiti.Tako vidim če se je kaj naučila in to ji potem tudi ocenim.Poskusi .

draga moja, temu se reče nič drugega kot lenobica

New Report

Close