Med.Over.Net

Psihiatrija

Odgovarjajo: Daniela Fiket, dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Psihična stiska, strah, fobija, anksioznost, panika, terapija, uporaba zdravil, diagnoza, depresija, psihoza, bipolarna motnja, pomoč in svetovanje ob življenjskih dilemah.

Daniela Fiket , dr. med. specialistka psihiatrije in psihoterapevtka

Daniela_Fiket

Trittico 150 mg

Default avatar

Nespečna

Dober dan.

Zaradi nespečnosti in kronične utrujenosti sem septembra lani ponovno obiskala psihiatra.

Cymbalto 30 mg, ki sem jo do sedaj jemala vsak drugi dan, sedaj 3 mesece jemljem vsak dan, a kakšne razlike na bolje nisem zaznala.

Po potrebi jemljem za zaspat Lexaurin 1.5 mg. Povprečno 5 - 6x na teden po 1 tbl, ko res ne gre in ne gre.

Pred tednom mi je psihiater predlagal Trittico, ki naj bi nadomestil Lexaurin. Prvi dve noči po 1/3 tbl sta bili obup, še slabše kot prej, saj sem morala dodatno vzet 3 Lexaurine, da sem se pomirila in zaspala.

Potem sta bili dve noči solidni, pa spet dve katastrofalni. In včeraj sem na obeh nogah nad gležnji in pri boku dobila srbeče rdeče fleke.

Zdaj ne vem, če je to od Trittico tablet? Naj jih opustim? Psihiatra lahko pokličem šele v ponedeljek, zato vas prosim za nasvet pri teji dilemi. Hvala.
Default avatar

Daniela_Fiket

Pozdravljeni,

verjetno ste že dobila odgovor od svojega psihiatra. Očitno bo potrebno zamenjati terapijo, hkrati pa se sprašujem kaj je vzrok vaših težav. Če se težave ponavljajo in so tako trdovratne za zdravljenje, bi jaz vsekakor farmakološkem zdravljenju dodala psihoterapijo.

Lep pozdrav,
Daniela Fiket, dr.med.
Specialistka psihiatrije
Transakcijska analitičarka-svetovalka

Psihoterapija v Ljubljani in po Skype-u!
Mail: [email protected]
http://psihoterapija-fiket.si
cron