Med.Over.Net

Rekreacija, oblikovanje telesa in zdrava prehrana

Odgovarjajo: Mito Šinkovec, prof. športne vzg. • Vesna Feelgood, svetovalka za prehrano • Mario dr. Feelgood

S preudarno prehrano in pravilno vadbo do zdravja, dobrega počutja in osebnega telesnega zadovoljstva. Forum za vse, ki se radi razgibavate, sproščate, ukvarjate s športom in imate kakšen konjiček.

Mito Šinkovec , prof. športne vzg.

Mito

Vesna Feelgood , svetovalka za prehrano

Vesna Feelgood

Vesna Milenković je dinamična in polno zaposlena mati dveh otrok, ki si je profesionalne izkušnje nabirala na različnih področjih – po duši naravoslovka, ki je pristala v ekonomski stroki in s svojo sposobnostjo improvizacije uspešno združuje različna znanja. Na področje prehrane jo je pripeljala stiska ob spoznanju, da je njen novorojeni sin hud alergik. Postopno se je sinovo zdravje izboljševalo, alergije so pojenjale, znanje s področja prehrane in »alternativnega« kuhanja pa raslo. Ima bogate osebne izkušnje, ji jih z vami deli na forumu Prehrana, Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa in v posebni sredini rubriki na portalu za Recepte. Vesna je prehranska svetovalka in to počne z velikim veseljem. S svojim občutkom za posameznika in s strokovnim znanjem lahko ponudi oporo in razumevanje na poteh sprememb, ki nikoli niso lahke. Vesna ni profesionalna kuharica in tudi ne pretirana ljubiteljica preživljanja časa ob štedilniku. In ravno zato je specializirana mojstrica reševanja vsakodnevnih prehranskih zagat. Vesna pravi: “Obožujem okusno, zdravo hrano, ki se jo hitro pripravi, s slastjo poje in nato posveti še drugim pomembnim rečem v življenju.” Pomaga vam najti odgovore na vprašanje KAKO? To vprašanje se postavi, ko izveste »kaj« in »zakaj« je potrebno nekaj narediti. Vesna poskrbi, da boste lahko vse odgovore lažje prenesli v svoj vsakdan.

Mario dr. Feelgood

Mario Feelgood

Mario Sambolec je specializiran strokovnjak za prehrano in predavatelj Fitnes Zveze Slovenije. S svojo unikatno filozofijo Feelgood ruši stereotip klasičnega pristopa »fitnesa in diet« in utira nove smernice zdravemu odnosu do lastnega telesa ter uči o pomenu primerne vadbe ter prehrane za posameznika in njegov specifičen cilj. Kot trener za osnovno/specifično pripravo in svetovalec za športno prehrano ter uporabo prehranskih dopolnil vam svetuje na forumu Prehrana, rekreacija in oblikovanje telesa.

dodatek NEPRO HP

Default avatar

zlatica-mica

Pozdravljeni,

Kupili smo veliko napitkov NEPRO HP...za dietetsko uravnavanje bolnikov na dializi, . Nepro HP je visokokalorična prehrana, ki vsebuje povečan delež proteinov in zmanjšano koncentracijo fosforja v primerjavi s standardnimi formulami za enteralna živila.

Žal ta oseba za katero smo to kupili napitkov ne prenaša, jih ne more piti, ker ji ne odgovarja okus in ji povzroča bruhanje.

Sin pa je športnik, star 15 let. vsak dan trenira in po treningz pije proteinske napitke. Zanima me ali bi lahko pil tudi tele dodatke namesto proteinskih napitkov. ne bi rada, da bi mu naredila kakšno škodo, zato sprašujem nekoga, ki se spozna.

nepro HP vsebuje:
Sestavine:
voda, maltodekstrin, RASTLINSKO OLJE (sončnično olje z visoko vsebnostjo oleinske kisline, repično olje), Kazeinati (mlečne beljakovine: kalcijev kazeinat, magnezijev kazeinat, natrijev kazeinat), izolat mlečnih beljakovin, saharoza, glicerin, fruktooligosaharidi, MINERALI (kalijev citrat, natrijev citrat, natrijev hlorid, kalcijev citrat, magnezijev sulfat, železov sulfat, cinkov sulfat, bakrov sulfat, manganov sulfat, kalijev jodid, kromov klorid, natrijev molibdat, natrijev selenat), emulgator: sojin lecitin, aroma, holinijev klorid, stabilizator: celuloza, l-karnitin, VITAMINI (L-askorbinska kislina, niacinamid, kalcijev pantotenat, piridoksinijev hidrohlorid, tiamin hidrohlorid, riboflavin, vitamin E, vitamin A palmitat, folna kislina, biotin, filokinon, vitamin D3, cianokobalamin), tavrin, stabilizator: natrijeva karboksimetilirana celuloza.

Hvala za odgovor.

lp kARLA
Default avatar

Vesna Feelgood

Pozdravljeni.
Med prvimi sestavinami, ki so zastopane v največjem deležu, so rastlinska olja in koruzni škrob (maltodekstrin). Nisem prepričana, da je to najprimernejši vir kalorij za kogarkoli.
Razumem, da bi se želeli tega nekako znebiti, vendar ljudje (po večini:) nismo kante za smeti. Izdelek resda ni "škodljiv" kar sam po sebi, vendar, če nas zanima najboljše priporočilo, ga ne vidim med njimi.
Raje izberite nek kvaliteten vir beljakovin v prahu (sirotka, micelarni kazein) in ga dopolnite s kosom sadja (banano, na primer) in navadnim jogurtom. Našteto je lahko skupaj odličen nadomestek obroka (malica) in vir kvalitetnih kalorij za športnika.