Preventivni pregled dojk

Odgovarjajo: Andreja Rajh, ing. radiologije specialist BreastScan diagnostike, refleksoterapevtka

Boleče, vroče bradavice

Default avatar
Pozdravljeni!

Pred tremi tedni sem po 8ih letih nehala jemati kt yasminelle. Zadnjih 5 dni so mi močno nabrekle bradavice, so zeloooo boleče na dotik in so vroče in temno rdeče (ne kolobar). Občutek imam, da mi bodo zgorele. Grozen občutek. Prsi me ne bolijo, samo bradavice. Je to zaradi prenehanja jemanja tabletk ali se moram bolj prestrašiti. Je lahko kaj hujšega?

Hvala za odgovor
Default avatar
Najverjetnejši razlog za težave, ki jih opisujete, je prenehanje uporabe kontracepcijskih tabletk. V primeru, da se občutki in bolečine ne bodo umirile, je smiselno, da se posvetujete še z ginekologom.
Andreja Rajh, ing. radiologije/refleksoterapevtka
specialistka BreastScan diagnostike

Informacije o preventivnih pregledih z metodo BreastScan lahko dobite na:
https://pregledidojk.si/
[email protected]

Moderatorji

Andreja Rajh , ing. radiologije specialist BreastScan diagnostike, refleksoterapevtka
Andreja Rajh