Imam vprasanje gelde resevanja odskodninskih zahtevkov.
Imeli smo manjso prometno nesreco. In sicer smo z nasim vozilom iz neprednostne zapeljali na prednostno cesto in ko smo ze bili na prednostni cesti je iz leve iz parkirisca pred nas zapeljal osebni avto. Hitrost ni bila velika, vendar se trčenju ni dalo izogniti, saj je voznik zapeljal tocno pred nas. Iz njegove reakcije se je videlo, da nas sploh ni videl, se pravi ni pogledal levo.
Ker imamo kasko, smo poklicali policijo.
Takoj naslednji dan smo podali odskodninski zahtevek na voznikovi zavarovalnici. In zacelo se je vleci…voznik ni priznal krivde, trdil je, da smo krivi mi.
Po treh mesecih je bila zadeva koncno resena v naso korist, saj je bilo iz vseh porocil in zapisnikov razvidno, da je krivda na strani voznika, ki je zapeljal iz parkirisca.
Vmes smo morali uveljavljati zacasni kasko, placati odbitno fransizo…da ne govorim o prenasanju papirjev iz ene zavarovalnice na drugo….skratka dela se in se.
Vse tri mesece smo vsak teden preverjali na zavarovalnici, kako je s potekom…ves cas so govorili, da cakajo en drugega. Cisto na koncu so dali zadevo v pravno sluzbo, nakar smo le dobili pozitiven odgovor in poravnavo skode ter odbitne fransize.
Ko smo jih vprasali po obrestih za cas, ko smo jih kreditirali s placilom odbitne fransize, so bili vsi samo ZELO zacudeni.
Zanima me, zakaj vlada taka zmeda pri resevanju zahtevkov, zakaj se nihce ne drzi rokov, zakaj traja toliko casa, da resijo en preprost primer? Ali se res lahko nasprotna stran v nedogled pritozuje? Razumem, da ima vsak moznost pritozbe, vendar kar tako, v nedogled?
In ne nazadnje, ko placamo premije, so vsi prijazni in nam obljubljajo vse mogoce, ko pa imas skodni primer, pa ni ne duha ne sluha o ustrezljivosti. Vsi samo pravijo, taksni so pac postopki, bodite veseli, pri vas je slo se hitro….ce ne bi imeli kasko, bi bili TRI mesece brez voznega avta?
Pozdravljeni,
tudi v zavarovalništvu veljajo določeni predpisi, vendar se jih žal vse zavarovalnice ne držijo. Mislim, da je to predvsem zaradi naše potrpežljivosti v preteklosti. V tujini stvari potekajo drugače, saj mimogrede lahko nastopi tožba..
Po zakonu je zavarovalnica dolžna v osmih dneh izplačati škodo oziroma obvestiti oškodovanca , zakaj le tega ne stori. Seveda problemi nastanejo ob nesrečah, kjer se ne morejo dogovorit, kdo je kriv..
Kar se tiče prijaznosti zavarovalnih zastopnikov , je žal tako kot v vsakem drugem poklicu. Nekateri se za svoje stranke trudijo in jim tudi ob nezgodah stojijo ob strani in marsikaj naredijo namesto njih ( pomoč ob prijavi nezgode , spremljanje škodnega dogodka ), so pa tudi taki , ki jim je važno le to, da sklenejo posel, potem pa najhitreje stran od strank..
LP