“za” ali “proti” redni osnovni šoli
Pozdravljene!
Ker sem sama pred odločitvijo za katero šolo se naj odločim pri otroku s PP (redni program ali prilagojen) me zanimajo vaši osebni argumenti. Ali ste vpisale otroke najprej v redni program in ga kasneje prešolale?
Zagotovo je najbolj važno otrokovo počutje in sposobnosti, ki se pokažejo v 1. razredu, zato je vseeno pametno poskusiti najprej redni program, ali se motim?
Otrok ima avtizem, govori; eni specialisti, ki ga obravnavajo so za redni program, drugi spet ne. Res svojega otroka najbolje poznam, vendar je ta odločitev tudi zame deljiva.
V naprej vam hvala za pomoč pri moji odločitvi.
Ali ste že dobili odločbo o usmerjanju? Jaz imam tudi avtista, star je šele 4 leta. In jaz vem, da bi najprej poskusila redno, če mu pa ne bi šlo, pa v posebno. Ali je bil do zdaj v rednem vrtcu? Mi smo že, ko smo čakali na odločbo o usmerjanju za vrtec, razmišljali, da bi vztrajali, da bi otrok ostal v rednem vrtcu, pa je bila to potem tudi odločitev komisije. So nam pa rekla, da če bo zelo slabo govoril, bo pa težko v redno šolo prišel. Ima zmerno govorno jezikovno motnjo, menja zaimke on je ti ali on, jaz sem jaz. Jaz bi najprej poskusila redno.
Petra!
Ja, kot mati se bom vsekakor trudila, da bi otrok lahko kdaj živel samostojno življenje. Zato je težko reči, kje ga vidim, saj si želim, da se mi moje želje uresničijo. Vsekakor ne za vsako ceno, če se bo videlo da enostavno ne zmore. Ampak treba mu je dati možnost, da pokaže kaj zmore, ali ne?
Zenzi!
Verjamem, da ima besedo tudi komisija, a jaz kot starš sem tista, ki bom dala končno odločitev, in hkrati je to temeljna pravica vseh državljanov da imamo vsi enake možnosti šolanja. Koneckoncev najbolje poznamo otroke mi, starši, in komisija daje predloge za ali proti več ali manj na podlagi pogovorov z nami. Zenzi, če želiš, mi lahko pošlješ mail, da osebno kontaktirava.
Lh,
se strinjam s tem, kar ste napisala. Naj bo odločitev odvisna od tega, kaj otrok v tem trenutnu zmore, kako je v tem času napredoval.. Odvisno naj bo od vrste avtističnega sindroma (za kakšen funkcionanlni avtizem gre).