Samostojnost “cerebralčka”
Trenutno smo v taki dilemi, da se obračamo na vse, da bi se čim lažje odločili.
Stanujemo v bloku, blizu centra mesta, oš 5 minut stran, prav tako trgovina, ZD,… skratka več ali manj dosegljivo. In ker imamo gibalno oviranega otroka, na električnem vozičku, se nama glede na tko, da bo šel kmalu v šolo to zdi en velik plus. Saj bo kasneje lahko sam hodil oz. se odpeljal v šolo, v trgovino, do mesta. Tudi mož ima službo le par minut oddaljeno. Edini problem nam zaenkrat postavljajo stopnice v bloku, vendar se da tudi to rešiti.
Na drugi strani imamo pa možnost postavitve hiše, zraven stare mame, vendar na vasi, kjer bo pa otrok odivsen od moje pomoči. V šolo ga bom morala vozit- to mi ne predstavlja nobenega problema, vendar si želim svojega otroka ne glede na njegovo hendikepiranost čimbolj osamosvojiti oz. pripraviti na samostojno pot. Do najbljiže trgovine je potrebno z avtom, skratka vas je bolj od rok. Imeli pa bi svoj vrt, teraso, travo, na kateri bi se otrok lahko igral…
Zanimajo me vaša mnenja, vem, da se bova morala z možem sama odločiti, toda mogoče nama bo na podlagi vaši odgovorov malo lažje, predvsem pa me zanimajo izkušnje s samostojnostjo vaših invalidnih otrok.
Hvala!
Imam sestro s CP, pa sedaj vidim, ko smo odrasli, kako je vse skupaj nič od nič. Mi živimo na vasi, tako kot si opisala, vse je tako. In ti lahko povem, da raje ostanite v mestu, ker se tam več dogaja, vse je lažje dosegljivo, njegovi prijatelji so verjetno tudi tam, bolj je samostojen. Konec koncev terasa ne bo imela večjega pomena za igro, saj fant odrašča in bo igranja zmeraj manj. Ena od rešitev je tudi ta, da si poiščete pritlično stanovanje, bolje kot hiša, ki pa je zelo draga za vzdrževanje.
imam 7 letnega fantka v 1,razredu.ima blago obliko cerebralne paralize,hodi po prstkih.v šoli je po besedah učiteljice uspešen zaenkrat popolnoma enakovreden ostalim otrokom.zania me če se lahko tekom šolanja to spremeni oz. poslabša.v šoli dobro sodeluje,ima dobro koncentracijo,spomin tudi.v kolikšni meri otroci s cerebralno končajo osnovno srednjo oz.visoke šole.
Koliko jaz poznam stvari, je stopnja šolanja pri CP odvisna predvsem od intelektualnega potenciala, ki je pri različen od otroka do otroka, vsaj tisti, ki ga lahko izrazijo navzven (včasih je to zaradi hudih motoričnih težav težje). Če je oblika blaga in do sedaj ni bilo težav, potem verjetno kaj hujšega ne morete pričakovati, lahko pa kakšne blažje težave, npr pri branju, pisanju, koncentraciji, ko bo več podatkov. CP sicer ostane enaka, so pa težave sčasoma s kompleksnostjo zahtev v šoli lahko bolj vidne. Lahko pa sploh ne.
Vso srečo!