poročilo o otroku
Pozdravljeni,
zanima me slednje … se mora starš strinjati s poročilom o otroku ali je dovolj, da je z njim seznanjen? Za sina namreč zbiram dokumentacijo za usmerjanje otrok s pp in se z vzgojiteljičinim poročilom ne strinjam, bi ga pa vseeno dodala. Tudi sama je potem sicer povedala, da je v poročilu potencirala nekatere stvari zgolj zato, da se prošnja udobri, pisanja ponovnega mnenja pa ne bi rada zahtevala, saj s tem vse samo še podaljšam. Kar se mene tiče je to pač neko mnenje, ampak strinjati se pa z njim vendarle ne morem.
Hvala za odgovor in lep pozdrav
Mama
Živjo!
Zavod za šolstvo pred izdajo odločbe o usmerjanju izda strokovno mnenje, na katerega imajo starši pravico vložiti pritožbo, če se z napisanim ne strinjajo. Prav tako boste imeli pravico do pritožbe na odločbo. Mislim, da lahko mnenje podate tudi že sedaj. Ali pa počakate na mnenje Zavoda… otrok naj bi bil v okviru njihove obravnave tako ali tako “pregledan”, tako da se Zavod ne odloča le na podlagi mnenja vzgojno-varstvenega zavoda ali šole.
Pa srečno.
Lp
Karmen
mamakizahtevastrokovnost,
ne razumem najbolj, da vzgojiteljica v poročilu potencira določene zadeve. Časi, ko so se odločbe lahko dobile le tako so že zdavnaj mimo.
Mogoče je prav, da ko boste vsa poročila predali napiše ali poveste tudi svoj vidik.
Zavod za šolstvo ti pošlje strokovno mnenje v pregled in te pozove, da daš morebitne pripombe. Ni nujno, da otroka vidijo, lahko odločijo na podlagi zdravniške dokumentacije. Sama se z mnenjem socialne delavke šole nisem strinjala, ker je bilo neresnično. Neresnično je bilo, ker gospa otroka sploh ni poznala in ni ni vedela, kakšne težave ima. Ko je prejela od Zavoda za šolstvo poziv, naj poda mnenje o otroku, ni nikomur ničesar povedala, napisala je neko posplošeno mnenje, ki pa se ni nanašalo na konkretnega otroka (npr. “šola pomaga učencu s težavami”). Jaz sploh vedela nisem, da bodo šolo karkoli vprašali, šele v strokovnem mnenju sem brala, kaj da šola dela in česa ne.
Takrat sem navedla, s primeri, kako trenutno poteka šolski program in prosila za konkretne prilagoditve.
npr.
Otrok si mora dati injekcijo. Zato naj bi imel na razpolago nek prostor. Ko vpraša šolsko delavko, kje lahko to naredi, mu ona nejevoljno odklene svojo pisarno in vpraša: “koliko časa pa rabiš, da to urediš'”.
Otrok pove:” približno deset minut.”
Šolska delavka: ” ja, a toliko časa rabiš, da si daš eno injekcijo? Daj malo pohiti.”
Tako drugič otrok ne gre več vprašat, gre na STRANIŠČE in si da injekcijo.
Hvala vsem za odgovore,
gospa Petra, najprej iskreno sožalje, ne morem mimo vašega zapisa, ko to preberem, mi postane že sama debata, ki sem jo začela, nepomembna.
Sem mama, ki želi vedno vedeti kako in zakaj in ki ima vedno svoje mnenje, najbrž sem log. in vzgo. malo naporna, raje imajo starše, ki samo kimajo. Vzgojiteljičina razlaga se zdi tudi meni nenavadna. Enostavno menim, da je v našem primeru šlo bolj za umetno ustvarjanje otroka s PP. Zakaj sem vlogo vendarle oddala? Ker mu ne more škodovati in ker vseeno dam nekaj na mnenje nekoga z dolgoletnimi izkušnjami. Namreč tudi logopedinja je mnenja, da naj ima sin pomoč.
Da bi razumeli, bi morala stvar podrobneje razložiti … pri mojem sinu je bil problem zaostanek pri razvoju govora. Njegovo razumevanje je bilo odlično, govoril pa je do 3. leta zelo malo. Rečeno je bilo, da v vrtcu ni možnosti logopedske obravnave, zato obiskujeva CSG. Njegovega razvoja pa nismo mogli “prehiteti”. Fant je imel dve obdobji intenzivnega razvoja govora in sicer prvič, ko je začel uporabljati občutno več besed. Star je bil 3l in 2m, takrat že mesec dni ni obiskoval ne log. ne vrtca, saj se mu je rodil bratec. Vseeno je bil njegov govor zelo nerazločen in predlog vzgo., da dam vlogo za usmerjanje, je bil dobrodošel.
Čudilo pa me je, da je le to predlagala zadnji dan pred počitnicami in da je pedagoginja name zelo pritiskala, naj vendar pohitim z oddajo vloge, saj so se zelo potrudili in pohiteli z mnenji. Za mnenje specialne ped. sem sama prosila in skupaj z vzgo. sta ga napisali. Do takrat, ko sem ga prebrala, pa nisem vedela, da bo pisalo, da je moj otrok motorično meniren in da predlagajo manjšo skupino otrok. Vso leto sem namreč sodelovala z vzgo., spraševala, hodila na govorilne ure in mi tega ni omenila. Omenila je, da so živahna skupina, da se boji, da se komu kaj zgodi, ker preveč divjajo in podobno, nikoli pa ni izpostavila kakšnega problema glede mojega otroka. Zato sem bila razočarana in jezna, da otroku tako zlahka “obesijo” še kaj zraven. Ko sem rekla pedagoginji, da ne morem verjeti, da zaradi mojega sina predlagajo manj otrok v skupini, je odgovorila, da je to storijo pri vsakem otroku. Mnenja zato nisem poslala, a sem takoj po počitnicah govorila z vzgojiteljico … njen odgovor je bil, da mi je želela olajšati stvari, da otroka ne bi bilo treba voziti na CSG in da ji je žal, da je nekoliko pretiravala. Je pa rekla, da sin res ne sodeluje pri nekaterih aktivnostih, da rad teka in pogosto ne posluša njenih navodil, ampak njegovo vedenje je primerno njegovi starosti, na kar včasih pozabi, ker je najmlajši v skupini.
V času, ko je tale vloga stala v našem predalu, pa je sin zelo napredoval, ponovno brez vrtca in log. obravnave, v času počitnic. Zato sem mnenja, da je vse to sicer koristno zanj, log. vaje nujne, ker mu veliko glasov še povzroča težave (l, r, šumniki), ampak čisto iskreno, sama menim, da odločba zanj ni nujna. Če bodo tisti, ki so za to usposobljeni presodili, da jo potrebuje, pa jo z veseljem sprejmem.
Se opravičujem, ker je tako na dolgo!
Lep pozdrav
Zahtevna mama 🙂
ni nujno da jih je v razredu manj. lako jih je enako število razen če ji ni v razredu velika številka.
motorična nemirnost in neposlušanje navodil (potem bi jo moral dobiti vsak drugi otrok).Je še majhen in ta faza nemira je normalna . Otrok mora dozoreti ,je pa treba z njim delati tudi doma .Logoped ta je dobrodošel samo mora biti pravi. Ampak vaje ,ki jih da logoped jih je potrebno izvajati tudi doma redno ,še posebej zato ,ker pri njih prideš poredko navrsto . in uspeh je zagotovljen.