Nateg s strani turistične agencije
Oglašam se čisto na kratko, zato, da se ne zgodi še komu. Ta vikend naj bi hči in njena prijateljica odšli na potep v Cinque terre in Toscano z agencijo Sonček. Vkrcanje na avtobus je bilo predvideno v Kopru ob 1:30 ponoči. Dekleti sta dospeli na avtobusno postajo ob 1:15 in kmalu sporočili, da se jima zdi čudno, da ni nikjer nikogar, ki bi dajal vtis, da se odpravlja na potovanje, avtobusa pa tudi še ni. Veliko potujem in po izkušnjah so avtobusi imeli zmeraj zamudo, pa sem jima predlagala, naj počakata vsaj kako uro. Agencija ni posredovala vodičeve številke, sama sem pregledala mail in klicala na stacionarno in mobi številko od Agencije, pa se ni seveda nihče oglasil. Dekleti sta na postaji premraženi čakali do 3.30. Naslednji dan smo od Agencije izvedeli, da so v Kopru predčasno uspeli pobrati 20 potnikov, nato pa vzvišeno in arogantno odpeljali pred dogovorjeno uro. Deklet se vodiču očitno ni zdelo vredno poklicati in povedati, naj pohitita na avtobus, ki je izjemoma pripeljal prezgodaj, pa tudi kasneje ne, da je že odpeljal.
Napako so na Agenciji Sonček sicer priznali, zdaj pa se kregamo o povračilu stroškov, ki so nam jih povzročili, ko sta se dekleti zastonj odpravili iz Tolmina v Koper, kjer sta morali zaradi vsega skupaj tudi prespati.
Druga v nebo vpijoča stvar pa je, da je agencija Sonček zahtevala doplačilo za premajhno število potnikov (pod 35 ljudi), v resnici pa sta bila polna kar dva avtobusa. Ko sem jim to predočila, so rekli, da saj mi bojo vrnili, jaz pa sem jim obljubila inšpekcijo in preverjanje, če so 23EUR po osebi vrnili vsem potnikom. Najbrž je to kar stalna praksa prikritega višanja cene aranžmajev, saj se ljudje po potovanju najbrž redko še ubadajo s tem.
Zato vam polagam na srce, pazite, s kom poslujete in kaj vam zaračuna!
Rezervacija je bila opravljena prek “Klicnega centra ” v Mariboru, agencija Sonček pa se izgovarja, da je konkretno potovanje organizirala agencija Palma.
Tudi mi smo imeli problem z to agencijo Sonček. Oglaševali so, da imata v določenem hotelu 2 otroka brezplačne počitnice z dvema odraslima. Zadeva je bila objavljena v katalogu. Kar seveda ni bilo res. Je bila pač tiskarska napaka, ki pa se pri tej agenciji zgodi v vsakem katalogu.
Jaz sem šla še korak dlje in sem zadevo prijavila na Tržno inšpekcijo. Vendar inšpekcija ni ugotovila nič spornega – tiskarska napaka – agencija pa veselo nateguje naprej.
Ja, tudi mi smo prijavili Tržni inšpekciji, naj preveri zaračunavanje doplačil za “premajhno število potnikov”. Kar se ostalega tiče, so nam takoj vrnili vplačani znesek, za naše stroške, ki smo jih zaradi njih imeli, pa samo smešnih 24€, pri čemer so se izgovarjali na nek pravilnik, v katerem jaz takega povračila nisem zasledila, pač pa izrecno piše, da se povrne v višini dejanskih stroškov.. Žal se večina ljudi niti ne upa začeti postopka češ, saj itak ne bomo nič dosegli. Zato pa si lahko vse privoščijo! Zdaj upam, da so na Inšpekciji kaj bolj resni.
Ja, tudi mi smo prijavili Tržni inšpekciji, naj preveri zaračunavanje doplačil za “premajhno število potnikov”. Kar se ostalega tiče, so nam takoj vrnili vplačani znesek, za naše stroške, ki smo jih zaradi njih imeli, pa samo smešnih 24€, pri čemer so se izgovarjali na nek pravilnik, v katerem jaz takega povračila nisem zasledila, pač pa izrecno piše, da se povrne v višini dejanskih stroškov.. Žal se večina ljudi niti ne upa začeti postopka češ, saj itak ne bomo nič dosegli. Zato pa si lahko vse privoščijo! Zdaj upam, da so na Inšpekciji kaj bolj resni.