Najdi forum

imam 2,5 let starega sineka z avtistično motno. Porosila bi za nasvet:

1. kako ga pripraviti do tega , da bi se zanimal tudi za druge otroke (npr. ko gremo na ulico kjer je polno otrok on gre čist nekam drugam in počne tisto kar je njemu trenutno najbolj priljubljeno – gleda avte, pnevmatike,…) ali je sploh možno, da mu vzpodbudim malo zanimanja za ostale otroke??? Jaz ga vendo peljem k otrokom in poskušam, da bi z njimi sodeloval, pa mi nikoli ne uspe.

2. Ko gremo ven na sprehod, se moramo pri vsakem prometnem znaku ustaviti in jih gledat (se vrtet okoli njih), ker jih obožuje. Te znake gleda kar precej časa – tudi 15 minut. Jaz pa ne vem kaj naj storim: ali ga pustim gledati znake do onemoglosti,… ali naj ga na silo ali z kako finto spravim proč od znaka???

hvala

Poišči zvezo z društvom ali zvezo za avtizem.Klikni v Googlu avtizem,dobro si preberi kaj piše o tej bolezni,ti veliko stvari bolj jasnih.

Godba,

zanima me ali otrok obiskuje kakšno terapijo (defektologa, psihologa, logopeda …)?
Koliko veste o otrokovi motnji in kdo je diagnozo avtizem postavil?

Čeprav so si avtisti med seboj različni (govorimo o spektru motenj), imajo neke skupne značilnosti, med katerimi izstopa predvsem težava v socialni komunikaciji. Kar lahko pomeni, da npr. težje vzpostavijo stik (tudi očesni) s sogovornikom, redko so pobudniki komunikacije, govor uporabljajo bolj za zadovoljevanje fizičnih potreb (npr. žeja, lakota), ne vedo, kako začeti, vzpostaviti in nadaljevati komunikacijo in podobno.
Veliko avtistov ima posebne (ozke) interese, npr. lahko poslušajo eno in isto glasbo, se pogovarjajo o določenem predmetu, se igrajo z določenim predmetom (pogosto na svoj način). To je le nekaj značilnosti (ki so nekako povezane tudi z vašimi vprašanji). Nekaj več informacij in izkušenj staršev (če se vam ne bo oglasil še kdo tukaj) boste našli na:

1. Velik otrok brez težav v razvoju se za sovrstnike začne zanimati šele po 3 letu. Odnos do otrok je v veliki meri odvisen od tega, kdo so ti otroci (so popolnoma tuji? so starejši?), v katerem okolju se srečujejo (je to vedno enak prostor), na vse zadnje tudi od tega, kako sicer otrok vzpostavlja stik z vami.
Po drugi strani otrok z avtizmom ne ve, kako in zakaj naj se igra z ostalimi otroci. Potrebno je pokazati motiv in kako naj se vključi. Mogoče bi za začetek veljalo poskusiti s starejšimi otroci.

2. So prometni znaki njegov interes? Kaj ga zanima?
Vleči na silo stran ne bo imelo smisla. Lahko pa v njegovo okupacijo vključite postopoma še druge stvari v okolici (ljudi, avtomobile…./. Lahko tudi postavite kakšno enostavno pravilo: “ZNAK gledamo dokler ne preštejem do 20.”, ki naj bo vedno enako.

Lep pozdrav in lep dan, Petra

Pošlji oblikovano (27-09-06 23:06)

Lep pozdrav in lep dan, Petra _______________________________________ Bolečina ni nič manjša, samo s časoma se naučiš živeti z njo. Cmok v nebesa, tvoja mami

diagnozo je postavila dr. Macedonijeva, s terapijo komaj začenjamo. Pred tednom dni smo bili prvič pri logopedu. Ko bo dobil odobreno od komisije pa bo šel v predšolski oddelek za avtiste.

1. otroci so sosedje, ki se srečujejo vedno na istem mestu (ulica). Vsi so starejši od njega. Sine z mano vzpostavlja stik, ko on želi. Drugače pa ima tudi sedaj kar močen očesni kontakt, katerega pred pol leta sploh ni imel.

2. Znake gleda od spredaj in od zadaj ter od blizu in bolj od daleč. Najprej ga pogleda čisto od blizu spredaj, nato čisto od blizu zadaj, nato stopi nekaj korakov nazaj in ga pogleda spet od spredaj in nato od zadaj,… nato spet od začetka…. konstantno ponavlja eno in isto. Včasih ga nikakor ne morem odlepiti stran, včasih pa mi le uspe …. odvisno od dneva in njegovega razpoloženja.

lp

Godba,

kot sem že napisala je avtista potrebno naučiti, kako, zakaj, kje in na kakšen način se komunicira. Potrebno mu je pokazati ne samo način, temveč tudi priložnosti za komunikacijo– vse pa mora biti dozirano z pravo mero (in po korakih). Malce več ugodnejših priložnosti zanj bo v predšolskem oddelku (enak prostor, isti otroci, nek določen sistem…).
To so splošna vodila, – vse pa je odvisno od otroka samega, saj se avtisti razlikujejo med seboj.
Podoben način (postopnost, a vseeno neka pravila) velja tudi za prometne znake. Če je to njegov interes (ali obsesija) je v to potrebno vključevati čim več različnih stvari, predmetov.
Preberite si tudi spletno stran društva za avtizem.

Nekaj nasvetov vam bodo dale tudi vzgojiteljice, logoped ali defektolog, ki bodo z otrokom tudi delali.

Lep pozdrav in lep dan, Petra

Lep pozdrav in lep dan, Petra _______________________________________ Bolečina ni nič manjša, samo s časoma se naučiš živeti z njo. Cmok v nebesa, tvoja mami

New Report

Close