Najdi forum

Naslovnica Forum Življenjski slog Prosti čas Gradimo, opremljamo in urejamo dom Kupili pokvarjen pomivalni stroj

Kupili pokvarjen pomivalni stroj

Pozdravljeni,

imamo problem z novim pomivalnim strojem.
Pred 15 dnevi smo kupili pomivalni stroj Gorenje, ki je bil razstavni eksponat (zadnji v trgovini, z 30% popusta) v tehniki Mercator. Ustrezno priključimo vse priključke in testiramo. Program, ki bi moral prati okoli 2 uri, je pral skoraj 3 ure. Ko zapiska in odpremo pomivalec, ni nobene pare niti primerne vročine, posoda je umazana. Testirali smo še hitri program, traja 45 minut, in je pral skoraj uro in 40 minut.
Ko obiščemo trgovino Mercator (kjer smo kupili stroj), nam zatrjujejo, da oni nimajo s tem nič in se naj obrnemo na Gorenje. Po obisku smo kontaktirali tržno inšpekcijo in zatrdili so, da je to stvarna napaka in jo lahko uveljavljamo (ni potrebe uveljavljati garancije). Seveda je to potrebno posredovati trgovini Mercator. Napišemo dopis (podamo, da zahtevamo novi stroj) in oddamo trgovini. Serviser pride k nam in odpelje stroj, ker ne zmore popraviti na licu mesta. Sedaj serviser kliče, da je stroj popravljen in kdaj lahko pripelje nazaj. Zahtevali smo novega, a Gorenje ponudi zgolj popravljenega. Ponovno pokličemo tržno inšpekcijo in povedo, da če sprejmemo popravljen stroj, se strinjamo s popravilom in ne zahtevamo novega. Seveda Mercator še vedno trdi, da oni nimajo s tem nič, a tržni inšpektor pravi, da morajo ravno oni to urediti.
Kaj hudiča sedaj? Še vedno težiti Mercatorju? Povedati serviserju, da se naj obrne na Mercator (da ne želimo sprejeti popravljenega stroja) ?

Hvala in lep pozdrav.


New Report

Close