kakšni so rezultati NPZ-jev na vaši šoli?
NPZ!
Pri ostalih predmetih se ne preverja razumevanje prebranega besedila kot pri slovenščini, vendar zaenkrat živimo v Sloveniji, hodimo v slovenske šole in naši dragi šolarji in bodoči gimnazijci (čez 30%) bi pač naj RAZUMELI nekaj stavkov v slovenščini. Kaj pa naj jim, navodila narišejo ali kaj???
Joj, čist znorim ob takih pripombah.
Primerjava ocen z NPZ-ji je skorajda nesmiselna, saj je dejstvo, da se učenci pač nauči(m)o snov pri večini predmetov le zato, da bomo lepo odkljukali test/spraševanje in imeli v redu ocene za vpis na srednjo šolo/fakulteto. Pri trinajstih predmetih pač ne moremo pričakovati, da bo učenec za vsakega delal sproti in imel željo po trajnem znanju. Točno to se vidi pri rezultatih NPZ-jev. Nekateri, ki nam je slovenščina fajn in imamo v prihodnosti načrte, povezane z njo, smo imeli petke in NPZ 95%, tisti, ki pa jih bolj zanima kaj drugega in so samo želeli izpolniti pogoje za vpis na srednjo šolo, so imeli kljub peticam NPZ pod 50%.
In ko berem, kako so vsi pisali matematiko pod 30%, mi ni čisto nič več jasno. Iz lastnih izkušenj lahko povem, da če ti je v interesu, se da pisat tudi nad 90%. Interesa pa seveda ni, ker se NPZjev skoraj nikjer ne upošteva. In naj še povem, da je ta tretji predmet totalna polomija. Nekdo dobi na primer tuj jezik, ki mu recimo ne gre, in bi moral vložiti ogromno truda, če bi želel dober rezultat, nekdo drug pa dobi športno vzgojo, in ima vprašanja v stilu: “V katero zvrst plesov spada čačača?”
npz je bedn. en kup enih listov, praznih strani, šifer, obrazcev in tega sranja..za prazen nič. dobesedno nič.. lahko so brihtni teli dolgi jezički na forumu, ki jim ni treba se učit oz. ponavljat snovi za 3 oz več let nazaj. meni nič ne povzroča težav razen mta.. nism bla niti na polovici, k nm prfoksa reče da je dvejst minut do konca.. hah! mislm a mislte da se bomo prostovoljno učil za nekej brezpredmetnega? mi nič ne korist, mi nič ne pokvar- torej se pač ne učiš.. aja, slo in tretji predmet sta lahka, mta pa res .. brez besed
Am jaz sem to pisala prejšnje leto. Rezultati so bli dokej dobri, vse tam okoli 80%, sem pa u šoli vsa leta do zdaj odlična. Res da jih ima večina mnenje, da je npz “kar neki”, mislim da vseeno ni prav da to upoštevajo pri oceni, ker je veliko odvisno od učitelja, kolko nauči, pa tudi iz lastnih izkušenj lahko povem da so tej rezultati dokaj “površinski”. Veliko stvari, ki jih dejansko pravilno narediš ne upoštevajo, ker ni napisano ‘točno tako kot v rešitvah’ alpa če je vprašanje dvoumno in to. Zato mislim da je najbolše, da ostane tako kot je, da pač vsak zase vidi približno koliko zna na državnem nivoju.
Pravijo da je biu letos izjemno slab uspeh pri mati. Glede preišnih let je pa bla dozdei najbolša slovenščina in ponavadi je 3. predmet zelo slab.
Lansko leto je bila povprečna ocena pri MAT: 51 %
SLJ: 52 %
BIO: 47%
GEO:46%
Lep pozdrav,
Alex C.
p.s.halo !
Iz kje ti mene poznaš ?
P.S. Z NPZ-JI BI LAHKO PRIVARČEVALI VEČ KOT 2 000 000 EUR LETNO
Če bi se naj upoštevali rezultati NPZ bi morali razmisliti o načinu ocenjevanja. Pri NPZ je test tako sestavljen, da imaš npr. 4 stavke v SLJ in štiri možne odgovore in točkovane z 2 točkama. Torej, če imaš enega narobe ti priznajo 1 točko to je 50%. Kje je pa 25%?????????????
To upravičujejo s tem, da so strokovno sestavljeni testi s celo ekipo ljudi, ki delajo samo te teste.
Ampak začelo se je dogajati v šolah, da povzemajo učiteljice isti način sestavljanja in ocenjevanja testa po NPZ.
Poraja pa se vprašanje ali so one dovolj strokovno usposobljene za sestavljane takšnih testov?
In kaj je pravično do otrok? – 25%???????????????