Kako do lepe zadnjice?

Prosim povejte mi kakšne vaje za zadnjico da se c čim krajšem času dvigne in postane čvrsta. Da postane tudi bolj sexy in vzdignjena.http://farm1.static.flickr.com/150/427268676_c08a2cd61e_o.jpg Nekaj da je temu podobna. Sem suha in imam drugače kar lepo postavo le ta zadnjica me jezi. pa tudi telovadim na leg magicu, delam trebušnjake, vaje za noge pa ni dovolj. Ne priporočat teka, ker to zaenkrat ne bo šlo.

Tiste ki mislite pisat da naj bom z svojo zadovoljna, da sem nesamozavestna, da je to v genih….. se prosim zadržite in tole preskočite. Ker mi je za to figo mar in želim le odgovor na vprašanje.

Verjetno imaš pač tako konstrukcijo rite, da je mogoče malo bol okrogla in posledično se ti zdi, da imaš nekoliko povešeno. Drugače pa kaka masaža vsaj 2o minut na dan, krajce rite masiraš navzgor. Če nimaš volje se masirat naj te partner, če ga imaš ali kozmetičarka sigurno imajo kakšno masažo za boke in rito sedaj pred poletjem.

vem če je res takšne k0nstrukcije. Pa tudi če bi bila mi je vseeno, ampak se vidi da ni v formi. Tudi J.Lo ima večko pa ima tako lepo čvrsto in gor dvignjeno.

Kako pa veš kako rito ima ona. Velikokrat je slikana samo pod mojstri fotografije, ki naredijo še tako veliko rito čvrsto in napeto. Saj sem ti rekla, če hočeš imeti boljšo prkvavljeno napeto kožo, masaža, veliko vaje za rito in to je to. Je pa tudi zelo dobro za rito učvrstitev hitra hoje v hrib ali celo tek. Samo za to pa nimaš žal časa.

Tukaj si pa oglej slike punce, ki je bila slikana pod fotografskimi lučmi in pod ne tuširanimi slikami.

pa ima ženska res ogromno rito v modnih revijah se ji rita izgubi in ima neverjetno čvrsto………..kot si jo ti želiš…….

ta ženska pa je lepa da dol padeš. prvi slišim zanjo, je baje bila v ameriškem top modelu, sem gledala pa se ne spomnim. Velikaaaaa rit pa ji prav paše. Ima pa res OGROMNO rit.

V Braziliji so baje najboljsi v izdelavi silikonskih ritk. Tudi sama premisljujem o takem posegu.

hoja po stopnicah menda zelo pripomore k lepši ritki.Torej nogu pred nogu,gore,dole….

Eh, kaj bi se matrala. En klik, pa par minut dela v Photoshopu pa imaš željo izpolnjeno.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Če meniš, da se ti godi krivica, ne išči maščevanja, kajti morda je tvoja nesreča le poduk, ki si si ga prislužil za nekaj, kar si spregledal." Eros [psi] st. 345

body pump 🙂

tista, ki si jo prilepila je prav kahekticna videt, ne vem no, prav groza
mora biti bolj misicasta, kot recimo tale

in za tako je treba kar trenirat, za uno tvojo pa samo shujsat v nulo, pa tut ni glih dvignjena

ne poznam moskega ki bi rekel da mu je vsec mejhna rita, kar se tice vaj je res body pump jaz zal tega ne moremizvajat zarad sklepov tko da se mucim v fitnesu z uno napravo ki si jo das na stegna pa nazaj dvigujes, vendar je ucinek mogoce 20 procentni


To je laganje samemu sebi!

in kako nej z photoshopom hodis po plazi hehe, cudaki eni res

Tistemu, ki ne verjame kako resnično izgledaš mu pokažeš sliko kot dokaz. Tako si namreč ustvarjamo “slike” o oh in sploh lepotičkah iz spotov in žurnalov, ki se na plažah “skrivajo”, ker niso takšne kot jih vidimo..

ČE poskusiš stati na eni nogi in se nato spustiti s teleseom naprej kot bi hotela narediti lastovko, potem pa se izravnaš nazaj. Pri vsem tem drži ravnotežje torej z drugo nogo ne smeš stopiti dol. Trup naj bo vzravnan naj se ne lomi v križu.
Vaja je podobna klasičnemu mrtvemu dvigu z ravnimi nogami le da je izvedeno na eni nogi in brez teže. Vaja je zarmerom težka. Prepričan sem da boš po dveh serjah z vsako nogo približno 17 ponovitev imela potem en lep muskelfiber tam spodaj.
Vaja je preprosta pa nič ne rabiš zraven. Lahko pa si zadevo otežiš s kakšno kilo v vsaki roki.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

najboljša vaja za zadnjico je squat-počep in izpadni korak.
Naredi vsako serijo 3x po 20 ponovitev, vsak dan:)

Kaj je to squat počep?
Hvala!


squat=počep
Lp

če je počep oziroma squat prelahko lahko probaš one leg squat. Torej počep na eni nogi. Pai da ti pri izvedbi kolena preidejo linijo prstov. VAja je izgredno težka. Marsikateri mišičnjak na fitnesu je ni sposoben narediti. Pa uporabljaš le lastno težo…

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Obstajata dve varianti: ena je ta, da imaš eno nogo naslonjeno (naprej ali nazaj) na klopci, z drugo pa delaš počepe. Druga pa je ta, da počepneš popolnoma do stika peta-rit, s tem da je v spodnjem položaju druga noga iztegnjena naprej in vzporedno s tlemi. Pri tej vaji je edini problem prevelik pritisk na kolena.

New Report

Close