Najdi forum

Naslovnica Forum Življenjski slog Spolnost Mladi, ljubezen in spolnost In kako torej poboljšati varnost na cesti?

In kako torej poboljšati varnost na cesti?

Varnosti na cesti ne bomo nikoli dosegli z visokimi kaznimi. Prav bi bilo, da bi se policija večkrat pokazala na cesti, ne samo kadar kasirajo. Vsak, ki vidi policijski avto ob cesti, pelje zeeeelo počasi mimo.

Do resnične spremembe bo prišlo, ko se bo spremenila miselnost voznikov. Dokler bomo razmišljali, da so omejitve za tiste, ki ne znajo voziti, in zakoni zato, da se kršijo, ne bo nič bolje. Najhuje je pa z alkoholom. Vsi se bojijo tega, da bi napihali. Če rečem, da ne bom pila, ker sem z avtom, mi hitro kdo pove, da ni policajev. Pa saj ne abstiniram zaradi policajev, temveč zaradi sebe. Sprašujem se, če si je kdaj kdo izračunal, koliko bi ga stal karambol v vinjenem stanju v najslabšem primeru, ko je veliko škode, ker NIČ škode ne krije zavarovalnica, če se že lastno zdravje nobenemu ne smili….

Obzirnost do udeležencev v prometu je pa poglavje zase. Pri nas smo še zelo daleč od tega, da bi sploh vedeli, kaj je to. Ni variante, da bi te kdo spustil v kolono, če se vključuješ na glavno cesto recimo. Vsi gledajo naprej in pazijo, da ne pustijo za las prostora med svojim in sosedovim odbijačem, da mu slučajno kdo ne vskoči s stranske ceste. JAZ imam prednost, ostali pa čakajte.

Em, pozabila sem priznati, da sem že večkrat plačala kazen zaradi prehitre vožnje, da ne bo izgledalo, da sem brez greha. Največkrat res 10 km/h preveč v nenaseljenem delu naselja s pločniki in ravno cesto 🙁

Jaz spuščam v kolono.

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

******Vsak, ki vidi policijski avto ob cesti, pelje zeeeelo počasi mimo. ****

Ja zakaj pa misliš da se policaji tako skrivajo za raznimi tablami, kozolci, ko merijo hitrost? Zadnjič cem enega videl ko je ležal na tleh ob cesti v jarku?
Misliš da policaji ne želijo, das bi vozniki peljali zeeelo počasi mimo?

Gre za miselnost in “solidarnost”! Jaz osebno za malenkosti ne mislim polniti proračun, ker jim že tako ali tako preveč odvajam!
Sem pa za dogovor med poštenimi ljudmi! Mi je tip s sposojenim krosovcem priletel na križišču v zadnji del avtomobila in zlomil anteno! Se mi je takoj opravičil in povedal, da si je motor sposodil od nečaka in da ne želi “pizdarij”! Sem rekla, v redu, ne bom klicala policajev, v dveh dneh mi zrihtaj novo anteno, pa bo! Se je potrudil in uredil ! Eni pa komaj čakajo, da imajo kakšen trk, da potem iztržijo od zavarovalnice in da potem še pet ljudi potegne provizijo zraven! Jaz temu ne zaupam! Normalni ljudje se lahko zmenijo med sabo, tisti, ki iščejo “špeter”, jim pa tudi cesta in eni blesavi predpisi pridejo prav!

Dodala bi še samo to, da (ker pač ne mormo kr takoj spremenit miselonisti in teh stvari) bi v končni fazi mogoče le pomagale tudi visoke kazni, KI BI DOSLEDNO DOLETELE VSAKEGA KRŠITELJA IN SE JIM NITI POD RAZNO NE BI MOGEL IZOGNITI. Kar je pa že spet utopija…

******”Če imamo do ovire v trenutku, ko jo zagledamo, 28 m, bomo na suhi cesti pri hitrosti 50 km/h varno ustavili, že pri vožnji le s 60 km/h, torej samo 10 km/h hitreje, bomo treščili v oviro, in to s hitrostjo 44 km/h.”……..
“Če je ovira otrok ali pešec, so posledice jasne. Pešec ima dobre možnosti, da brez hujših posledic preživi trk z vozilom, ki vozi s hitrostjo do 30 km/h, torej padec z višine 3,5 m.” ********

Pišeš bedarije z mnogimi ČE-ji. Prav isto so razlagali pred desetimi leti, samo da takrat ni bila meja 50 ampak 60. Pa zakaj potem tudi na avtocestah ni omejitev 50, če je ravno 50 varna hitrost?
Če pešca povoziš, in tudi če voziš 5 km/h bo ravno tako umrl. In dosti smrtnih nesreč se je že zgodilo na domačem dvorišču, kjer so hitrosti daaaaleč pod 50/h.
Sicer pa, kdo ti pa skače pred avto ravno ko si 28m od njega? kaj pa če si do ovire samo 14m pa voziš 40? ravnotako lahko povoziš koga a ne?
Kaj pa pešci? Kaj pa imajo za počet na cesti? A ni pločnik za njih in da pogledajo levo in desno če želijo prečkat cesto?

Ne vem odkod logika, da naj vozniki plačujemo kazni zato, ker pešec ne zna pogledat levo in desno ko prečka cesto?

*****……..smo
lahko primerjali stališča slovenskih voznikov do hitrosti kot enega glavnih problemov varnosti cestnega prometa ……******
Odkar so policaji ugotovili (in si priredili zakon) da se zaradi prehitre vožnje najlažje in največ pokasira, nas dnevno bombandirajo s podatkom, da je hitrost največji problem pri varnosti. Od tod tako javno mnenje. Pred 15-timi leti pa so policaji govorili, da je alkohol večji problem – in takrat so lovili pijane voznike, radarjev je blo pa bistveno manj na cestah.

*****Naši vozniki ocenjujejo, da so previdnejši od drugih, …podpirajo omejitve hitrosti v naseljih in na državnih cestah, tehnične ukrepe za umirjanje prometa in druge.*****

Tudi jaz podpiram omejitve, vendar po pameti, ne pa da je recimo štiripasovna cesta izven naselja in omejitev 60. Ne podpiram pa drastično visokih kazni, namenjene polnjenju proračuna, ki so večinoma pobrane na tistih mestih, kjer so omejitve zanalašč prenizko postavljene, z namenom kasirat. Ali pa tik za tablami za naselje, kjer še ni nobenih hiš. Primer na koncu gorenjske avtoceste pri podtaboru, je omejitev 40/h, pa maloprej 60, in tam stojijo policaji z radarjem, veselo kasirajo, povzročajo zastoje in zaradi zastoja so se nedolgo nazaj trije ubili. In tam kjer je omejitev 40, z lahkoto pelješ 80. Pa bi z lahkoto cesto speljali naravnost brez šikane, tako, da bi lahko samo zmanjšali hitrost iz 130 na 100, kolikor velja omejitev naprej. Ampak policajem je tisti del ceste, kjer je omejitev pretirano nizko postavljena ZLATA JAMA. Prav veselo kasirajo.

Ravno včeraj sem srečal policaje, ko so merili hitrost na izhodi iz mesta, kjer ni več nobenih hiš v bližini. Pred parimi leti je bil ta odsek izven naselja, pa so potem premaknili tablo za kak kilometer ven, pa nobena hiša ni zrasla tam v zadnjih 30-tih letih. Hiš ni noveih, “naselje” se pa kar šiti, tabla pa postavljena sredi polja. Bilo je pozno zvečer, nobenega pešca ni tam niti podnevi, še manj pa ponoči.
Policaji pa tam radi kasirajo. Mene so dobili tam pred parimi mesci.

In sem in bom solidaren z vozniki in jim poblendam, da je v bližini radarska kontrola.

Še en če: Če bi prebral tistih 26 strani, od koder sem to pobral in o njih razmislil, se zdaj ne bi spuščal na tak nivo in z nekimi v zraku visečimi argumenti in špekulacijami skušal spodbijati moje besede.

No, pa saj boš mogoče kdaj razumel o čem govorim, mogoče takrat, ko bodo tvoji otroci začeli prvič sami spoznavati svet in življenje malce bolj stran od domačega dvorišča, ali pa takrat, ko sam ne boš več sposoben hitrega in preudarnega reagiranja v življenjskih situacijah, ko boš star in betežen, ko bo zelena luč na prehodu za pešce prekratka, da bi varno prečkal cesto. Morda boš takrat razumel.

Do takrat pa živi veselo v svojem prepričanju, da si tako dober voznik, da te ne more presenetiti nič drugega kot policaji, ki se skrivajo v jarkih in za drevesi, da bi ti pobrali denar. In srečno vožnjo ti želim… jo boš potreboval.

********No, meni še na misel ne pride, da bi koga opozoril na radar.
Če ne zna vozit, naj plača.*******

Mavrični.
Ali ti raje vidiš da vozniki vozijo prehitro in ogrožajo prometno varnost, ali raje vidiš da zmanjšajo hitrost ko jim poblendaš?

Ali ti je res več do tega, da vozniki plačajo kot pa da bi zmanjšali hitrost in vozili varneje?

Za policaje vem, da najraje kasirajo, za varnost jim pa ni mar, kaj pa ti?

Hm, sem se že spraševal, kdaj boš mene ogovoril.

Saj ne, da ne bi hotel opozoriti, ampak se sploh ne spomnim, da bi to storil.

Je pa tako, da so v glavnem radarji na tisti strani, kjer jaz vozim in v bistvu ne pride v poštev, da bi blendal.

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Prometna varnost v Sloveniji ni tako slaba, kot skušate nekateri prikazat in je primerljiva z zahodno evropsko.

Varnost se pa da še izboljšat z vzgojo od vrtca naprej, boljše avtošole, z boljšo infrastrukturo – ceste, označenost, pločniki, z bolj varnimi avtomobili, in šele na koncu s kaznimi, pa ne izključno denarnimi.

Država od vsake prometne nesreče ali ugotovljenega prekrška mastno zasluži, zato ni kaj dosti zainteresirana za zmanjšanje nesreč.

Naj kdo pove, kje bi država vzela tistih nekaj milijard, ki jih zasluži od kazni in prometnih nesreč, če bi naenkrat vsi vozili po predpisih in se ne bi zaletavali?

Prihodjič jim kar korajžno poblendaj, jaz to storim vedno. Tako tisti, ki vozijo nasproti zmanjšajo hitrost, vozijo bolj varno in previdno, pa še kakšnih 10 jurjev si prihranijo.

Verjetno bi bila v plusu, saj ji nebi bilo potrebno izplačevati vseh tistih predčasnih pokojnin, plačevati dragih zdravljenj in rehabilitacij vsako leto za en nov razred otrok in še nekajkrat več ostalih, pobirala bi davke od tistih, ki bi bili sicer še naprej sposobni za delo, ne pa da bi jim nadaljnjih 50 let izplačevala vsak mesec precej velikih invalidnin in ne bi si ji bilo potrebno odtegovati denarja z raznimi davčnimi olajšavami. Mislim, da bi se ji kar izplačalo, ja.

No, mogoče pa bom.

Kaj pa če bi še kar tko mal brezveze blendal?

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Umrlim v prometnih nesrečah ni treba izplačevati nobenih pokojnin. Res, da zdravljenje nekaj stane, ampak sigurno ne toliko, kot znašajo prihodki od davka na prodajo novih avtomobilov (ker je star razbit) DDV od prodaje rezervnih delov, Dohodnine in davki avtokleparjev …. V glavnem če se zaletiš, tebe to kar konkretno nekaj stane, velik delež tega kar si plačal pa dobi država.
Potem so pa še pobrane kazni….
Skratka država pri nesrečah država več zasluži kot pa da.

*****Počasnejša vožnja od predvidene pa povzroča druge probleme (nevarno prehitevanje, počasnejši pretok prometa) in druge težave, zato je pogosto enako nevarna od prehitre vožnje.*****
*****V obeh primerih (pri prehitri ali prepočasni vožnji je delež vpletenosti v nesrečo šestkrat večji kot pri povprečni hitrosti vožnji.*****

zakaj pa tega noben ne citira? Očitno nekaterim ne ustreza dejstvo, da je tudi prepočasna vožnja lahko nevarna. Hmm pa tovornjaki imajo različne omejitve od osebnih vozil. (v Ameriki pa ne).

Primerjave z skokom iz nevemkaterega nadstropja so butaste in niso niti slučajno primerljive z razmerami na cesti.

Če je optimalna hitrost na avtocesti 95km/h, potem je res čudno, da so pri nas avtoceste najvarnejše ceste, pa zagotovo povprečna hitrost udeležencev krepko presega 95 km/h.

Če boš brezveze blendal je to prekršek, ki te bo drago stal. 10 jurjev sedaj, po novem letu pa najbrž še več.

Kaj pa če se zagovarjam, da sem skrbel za varnost na cesti.

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Ne vem, probaj. Saj kaj več kot 10 jurjev te ne bo koštalo če boš pohitel. In v tolažbo naj ti bo, da so policaji izračunali da na vsakih nevem točno koliko plačanih kazni obvarujejo nekoga pred nesrečo.

Sam, potem je tudi prekršek opozarjanje na radarje.
Tudi to bi lahko jemali kot brez veze blendanje.

* * * Nikoli nad nikomer ne obupaj. Čudeži se dogajajo vsak dan. H. Jackson Brown Jr. http://www.publishwall.si/lelj

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close