Pozdravljeni,
prosim za pomoč oz. usmeritve pri rešitvi nastale situacije:
Pred leti sem prvič sklenila zavarovanje stanovanja pri Zavarovalnici X1, in vsako leto me je agent poklical in sva sklenila novo pogodbo (in sem plačila za eno leto).
V začetku leta smo imeli škodni primer, pri katerem se je ta isti agent (posrednik, s svojim podjetjem) obnašal neverjetno neprofesionalno. O vsem je bila obveščena tudi matična zavarovalnica, ki pa je zadevo res pohvalno uredila do konca.
Poleti, ko naj bi sklenila novo pogodbo, sem prejela s strani agenta dopis, v katerem me opozarja, da se bo pogodba iztekla in da se slišimo…. da bova sklenila zavarovanje. Poklical me ni nikoli. Zaradi neljube izkušnje sem njegov dopis ignorirala. Kasneje sem prejela račun za plačilo enoletnega zavarovanja. Istočasno sem sklenila zavarovanje pri Zavarovalnici X2. Novemu agentu sem povedala za prejeto položnico, in mi je zagotovil, da je ta brezpredmetna.
Sedaj sem prejela opomin za plačilo premije Zavarovalnice X1. Ko sem jih poklicala, sem izvedela, da sem lansko leto (prvič, je novost) sklenila pogodbo za 10 let. Če želim prekitniti je 6 mesečni odpovedni rok, plačati pa moram vseeno. Sicer si želijo da ostanem njihova stranka in mi ponujajo drugega agenta, ki je tudi zaposlen pri njih. Predlagajo, da naj zavarovanje prekinem pri novi zavarovalnici; ker v bistvu niti naj ne bi mogla imeti dveh zavarovanj hkrati.
Nova Zavarovalnica X2 oz. zastopnik mi pa je tudi za prejeti opomin rekel, da je brezpredmeten.
Zavedam se, da je moja krivda, da nisem prebrala “drobnega tiska”; a sedaj si pač želim zadevo rešiti čimceneje.
Kakšne so možnosti prekinitve pri Zavarovalnici X1, glede na dejstvo, da sem bila s strani agenta napačno informirana (dopis) in brez 6 mesečnega odpovednega roka in kako je s prekinitvijo pri novi zavarovalnici – ali so mi dolžni povrniti delež plačila, če prekinem zavarovanje? Kaj je v danem primeru najboljša rešitev….
Hvala in lp
Pozdravljeni!
V vašem primeru lahko vidimo,kakšna zmeda nastane zaradi neprofesionalnosti zastopnika.
Načelno se zavarovalnice držijo tistega,kar se ob pogodbi dogovori.Ko pa nastane težava,oz.škoda ,pa se tisti ki vam je zavarovanje sklenil kar ne oglasi več.
Če vam je bila nastala škoda povrnjena,in ste bili z posredovanjem vaše zavarovalnice zadovoljni vam priporočam,da ostanete njihov komintent.
Sklenitev zavarovanja pri novi zavarovalnici pa boste z obrazložitvijo in pojasnilom lažje stornirali.Pa tudi z vračilom že plačane premije ne bi smelo biti težav.Vam pa priporočam,da vsekakor zamenjate zastopnika.
Tudi name se lahko obrnete,če bodo kakšne težave.napišite še,kako se zadeva odvija.
Lepo vas pozdravljam!
Bruno Šneberger
Ni kaj,lep pozdrav tudi vam!
Bruno
Pozdravljen,
z veseljem vam sporočam, da mi je uspelo stornirati drugo zavarovanje. Premijo za pretekle mesece so odšteli, razliko do konca 1 letnega obdobja pa sem dobila povrnjeno.
Prvo zavarovanje zaenkrat ostaja veljavno; po izteku pa bomo videli kako naprej. Najverjetneje se vam potem še oglasim. Hvala še enkrat in lp
V redu,samo da ste uredili.
Prijeten dan,Bruno