Avtosola-vracilo denarja
Pozdravljeni, trenutno delam izpit za avto v neki avtosoli. Kupila sem paket 15 ur, porabila sem jih 9. Nazadnje sem vozila decembra- en mesec nazaj. Instruktorica (hkrati “sefica” sole) je izredno ne resna. Ne najde casa za voznjo, pred dvema tednoma je bila na “bolniski”, ne odpise na sms… nameravala sem solo takoj ko porabim teh 6 ur, ki jih se imam kupljenih, zamenjati. Ker dvomim da se bo to kmalu zgodilo me zanima ce je njihova dolznost, da bi denar vrnili? V ceniku na spletni strani sole ni nobenega podatka, da denar vracajo ali ne vracajo. Zanima me kaksne so moje pravice, preden grem jaz oz. moji starsi zatezit v avtosolo osebno.
Zdravo,
povzamemo, plačala si storitev, plačilo vnaprej, to je avans.
Koristila si 9 ur, ostane ti 6, izvajalec storitev nima namena izvesti storitve oz. se temu izogiba.
Svetujem, da jim pošlješ e-pošto ali dopis (pisna komunikacija obvezna!) v katerem zajameš vse – plačilo storitev vnaprej, datume, izvedbo storitev itd. Zahtevaj razumen rok za izpolnitev vseh obveznosti, recimo 14 dni in dodaj pogodbeno kazen, v nasprotnem primeru prijava tržna inšpekciji (čeprav bi to lahko naredila že zdaj). Zahtevaj, naj se strinja z rokom izpolnitve obveznosti, po poteku roka pa dodaj kak procent ali dva pogodbene kazni na dan za celoten znesek, s tem se mora strinjati, ne nasedaj samo praznim obljubam.
Kar se pa avansa tiče pa lahko (oz. moraš) zahtevaš obresti za vnaprejšnje plačilo. Ali so ti izdali avansi račun? Če ne, prijava tržni inšpekciji (mislim da lahko prijaviš tudi davčni).
Tako, s tem lahko malo zagroziš, da se bodo zbudili 🙂
Pa srečno!