Ali ima možnost za odpis terjatve na Komunali (plačilo vode???)
Starejša gospa, ki živi sama v hiši je tik pred božičem prejela položnico za plačilo vode…ker so na Komunali menili, da mesečno izstavljanje faktur ne bi bilo smisleno (zelo nizek račun – visok strošek provzije na pošti za plačilo) so se z njo dogovorili, da obveznosti za plačilo porabe vode poravnava letno. Kot že omenjeno je za celo leto 2009 prejela račun v višini skorajda 400 eur. Poraba vode za 1 osebo na mesec je bila skoraj 14 kubikov (m3)..torej letna praba je bila 12x 14 m3=cca. 164 m3. Ker nikjer ni nič tekla voda – preverjeno od komunalnih delavcev skozi leto enostavno ne razumemo odkod tako visoka poraba na osebo.
Kaj storiti? gospa se mi s svojo pokojnino zelo smili – sploh naenkrat plačati 400 eur oz. zakaj sploh..ko pa nikakor ni možno, da bi mesečno porabila toliko vode. Živi sama…nima živali…ne zaliva vrta…
Ali menite, da bi s prošnjo na Komunalo uspeli odpisati njeno terjatev? Ali vsaj delno odpisati? Na kaj naj se sklicujemo?
Najlepša hvala za vso pomoč in vse predloge že v naprej.
Po mojem je v tem primeru potrebno narediti reklamacijo računa. Prošnja za odpis terjatve bi pomenila, da se gospa s terjatvijo oz. svojim dolgom do Komunale sicer strinja, ampak da zaproša za nek odpis, odlog, obročno plačevanje ali karkoli zaradi tega pa tega.
Gospa najbrž ima nek števec, ki kaže dejansko porabo v njenem stanovanju (upam). Preglejte, če je stanje realno, če je s števcem vse v redu (se zgodi tudi, da se pokvari in se vrti prehitro, kot je bilo z mojim električnim števcem pred leti)… in zahtevajte od Komunale pojasnilo, kako so ji zaračunali toliko vode. Jaz ne bi kar pristala na tak račun, če bi vedela, da nisem porabila toliko vode, ampak bi izrabila pravico do reklamacije računa.
Priporočam tudi, da gospa vsak mesec preverja stanje števca, da sproti vidi, kakšno porabo ima, da se ji čez 1 leto zgodba ne bo ponovila. Morda pa res kje v zemlji odteka voda zaradi kake počene cevi. V tem primeru pa je treba ugotoviti, kdo je za to odgovoren oz. kdo mora skrbeti, da so cevi brezhibne.
Reka – a te lahko prosim za en dober argument pri reklamaciji računa? finta je da nikjer ne teče, komunalni delavci so preverili in je kao po njihovem števec OK…sem pa pozabila omeniti, da so pred letom dni odpisali 100 m3, ker niso vedli od kod taka poraba….
Hvala za vsak dragocen nasvet pri pisanju reklamacije računa….zaenkrat še ni izstavljen…moram poklicati….pa bom še malo počakal, da morda pridobim res kak dober in pameten argument…argument s katerim bi “zmagala”…
Hvala.
Neja77, jaz bi napisala tako kot je – kot je opisano v tvojem prvem postu. 14 kubikov za eno osebo, ki ne zaliva vrta, ne pere avtomobila… in podobno, je res nemogoča poraba vode. Mi smo trije, pa je porabimo 7 – 8 kubikov na mesec. Enostavno bi napisala, da se z omenjeno porabo ne strinjam, ter bi zahtevala Atest starega števca in menjavo z novim.
Me pa čudi, da niso, ko je prišlo do podobnega primera že pred letom dni, zadevo vzeli bolj pod drobnogled in mesečno kontrolirali števec, pa tudi mesečno izstavljali račune, če po njihovem ni nič narobe z njihove strani. Kako to, da so se še naprej strinjali z letnim obračunom vodarine?