Najdi forum

ali ima katera otroka v oddelkih v Jaršah

no vprašanje sem že zastavila v naslovu. Zanima me mnenje o oddelkih?
Lahko pomagate?

Pozdravljeni!

Imam otroka v OVI-ju v Jaršah in bi vam rada odgovorila. Vendar ste napisali ste tako splošno vprašanje, da je težko kaj odgovoriti.
Zato vas prosim, da zastavite vprašanje bolj konkretno, če seveda želite. Torej – kaj konkretno vas zanima?

Pišite, pa lep pozdrav

Katruša

Predvsem me zanima
– kakšen kader je
– ali ste zadovoljni , ali otrok napreduje
– kakšne so dodatne dejavnosti
– kakšna je komunikacija

Zadovoljstvo s kadrom in ostalim je odvisna tudi od vrste motnje, ki jo ima otrok s posebnimi potrebami. Nekateri so tako npr. bolj naklonjeni slepim in gibalno oviranim otrokom, kot pa npr. gluhim otrokom. Tudi prilagojeno je lahko bolje za slepe kot za gluhe otroke,…

Opravičujem se za zamudo z odgovorom, imela sem kup težav z računalnikom in ostalim tudi.
Torej – na kratko o naših izkušnjah z OVI-jem.
Naj najprej povem, da smo novi in da je torej moje mnenje bolj začetni vtis. Mogoče bi vam več in lažje povedal več kdo, ki ima otroka tam že dalj časa, pa se očitno nihče ne oglasi. O istem sem poleti tudi sama spraševala, pa tudi ni bilo odziva. Zakaj, ne vem.
Bom kar na kratko rekla, da smo zadovoljni, se pravi, da je zadovoljen moj otrok in to je najpomembneje. Da je konec bitke z mlini na veter, da ni več presinga uspešnosti, da ima možnost svojega ritma, svojega res individualnega dela in da ima biti možnost uspešen in za to tudi pohvaljen. In to je tisti, kar je največ vredno.
Po vseh večinoma slabih izkušnjah s sistemom sem zelo previdna s pohvalami, vendar si bom vseeno upala in bom rekla, da smo zaenkrat zelo zadovoljni z učiteljicami. Komunikacija je sprotna, vsak dan zvemo, kako je bilo tisti dan z otrokom, kaj so delali itd. Toplo in domače in predvsem se nikamor in nikomur ne mudi. Čutim tisti pozitivni odnos do otrok, čeprav delo z njimi nikakor ni lahko. Čutim, da imata radi te “svoje”otroke. In to je že več, kot lahko pričakuješ od učitelja, ali ne?
O tem, koliko otrok napreduje, bi težko rekla kaj več, glede nato, da smo pač še vedno v fazi prilagajanja novi skupini in novim razmeram nasploh. Vsekakor je zame izrazit napredek že to, da je spet bolj sproščen, samozavesten in da smo se z njim vsi bolj umirili. Z intelektualnimi dosežki v smislu branja, pisanja, računanja se ta trenutek še ne ukvarjamo zelo resno. Se pravi, dela se na tem, pa vendar v stilu, bo ko bo, če bo…
Pač pa se toliko več dela na drugih področjih – izrazito so naravnani na razvijanje športne uspešnosti. Pri vsakem otroku iščejo tista močnejša področja in preko njih razvijajo uspešnost tudi na drugih. Več je ustvarjalnih dejavnosti (likovno ustvarjanje, ples, lutke itd.), letna in zimska šola v naravi, šola za življenje itd. Učenje na konkretnih situacijah – veliko se dogaja tudi izven šole. In to je način dela, za katerega verjamem, da bo mojemu otroku največ dal, ker se ravno tako največ nauči.

Tole je na kratko moje mnenje. Morda se bo pa še kdo oglasil, vsekakor bi kdo, ki ima dalj časa otroka v OVI-ju lahko povedal več. Mi zadevo šele spoznavamo.

Ne vem, če sem vam odgovorila ravno na tisto, kar ste spraševali. Vsekakor še pišite. In upam, da tale gajba ne bo več nagajala.

Lep pozdrav
katruša

tudi jaz imam otroka,deklico,že kar nekaj časa v OVI Jarše in sem veliko bolj zadovoljna z obravnavo,kadrom in vsem kot pa v šoli na Dečkovi.Tu se veliko manj obremenjujejo s programom ampak ga prilagodijo posameznemu otroku,trudijo se,da se naučijo poskrbetii zase-od osnovne higiene pa do pisanja,branja,pa do tega da bpdo čimbolj samostojno v življenskem okolju.Najbolj pomembno pa je,da je otrok srečen in vesel…

New Report

Close