Najdi forum

KAM NA DOPUST S PSOM

V septembru bi želela na dopust in sicer s psom, ki je precej velik. Če bi bilo možno v kakšen apartma ali hotel, kjer imajo vstop tudi psi. Lokacija niti ni tako pomembna. Ali ima kdo od bralcev že te izkušnje in kakšne so kaj cene – pribitek za psa.

LP
Dopustnica

Pojdi v katerokoli agencijo, tam poglej v kataloge oz. rči naj ti pokažejo… In tam je zrevn tistih Hotelov in kampov zraven narisan kuža, da je tudi prostor za hišne ljubljence 🙂
Tudi cena je napisana 🙂

********************************************* We all know that cats rule the world!

v večini kampov bo lahko s teboj, vsaj na hrvaškem.
večji psi v hotelih navadno niso dobrodošli. morda kak apartma.
preko neta pobrskaj ponudbo, potem pa direkt tja pokliči in vprašaj, če imaš lahko psa s seboj.

Pri apartmajih bodi previdna. Moja prijateljica je tako rezervirala apartma na Krku, ker so ji rekli, da lahko pripelje psa. Ko je prišla tja, je psa čakala “uta” zbita iz starih gajb in ketna, 50m od hiše 🙁 Seveda so pokali drugam.

----- Svojih zivali NE hranim s hrano Satisfaction.

Dopustnica: v zadnji reviji “moj pes” je izbranih kar nekaj kampov, apartmajev v HR, ki so prijazni psom. Tako da poglej v revijo. Druga opcija pa je Kompasov katalog, kjer poleg vsake ponudbe piše ali so živali dovoljene ali ne.
Sicer pa HR ni preveč naklonjena psom, imam občutek! Pri nas je mnogo lažje najti destinacijo, ki bo naklonjena tudi našim štirinožcem! 😉

Jaz bi ti svetovala, da se resnično pozanimaš ali je pes tam kjer boš letovala res dobrodošel. Narisan kužen nekje ob hotelu ali apartmaju še ne pomeni, da je to res to. Potem pa skoraj ne moreš narediti sprehoda, da te ne bi kdo grdo gledal ali se ti bo zmešalo od dela s spom, da ja ne bo lajal in bil žival-pes.Eni ljudje so zelo nastrojeni proti živalim in razumem jih, to je predvsem zaradi lastnikov, ki ne znajo skrbeti za svojo žival in potem smo usrani vsi.
Ali, da ne bo celo tako, kot ti je napisala YO, te bo čakala zunaj koliba in ketna…

Sem ravno iz mesta, s kužkom sva šla v knjižnico, jaz šibam notri, moja mami pa je zunaj uživala s kužkom. Lulal je že doma, kaka pa itak le zjutraj in zvečer, torej čez dan ne in itak imamo na vrvici zavezano vrečko za vsak slučaj, da poberemo kakec. In gresta mami in kuža v senco ob bloku, ki je tam pri knjižnici in naenkrat prišiba ven stara ženička in začne tuliti na mojo mami,ki je tudi že v letih, gospa in ne neka smrklja… da tukaj pa že ne bosta počivala, naj kar gresta, da imajo že tko in tko vse poscano, posrano in da ona pozna take kot je moja mami, da ko se bo obrnila bo pa pes sral in ona nič pospravila. Moja mami ji je le dejala, če vidi vrečko in naj se lepo umiri in naj gre zganjat svoj teater lepo nazaj domov. Nato je prišla iz bloka še ena sostanovalka in tej stari ženički dejala, kaj je, smo spet vstali z levo nogo in moji mami, naj se ne sekeira zaradi nje.

Kaj želim povedat, jaz razumem to staro ženičko, ker gredo tudi meni vsi ti dreki na sprehodih močno na živce in bruhanje in kako potem ne bodo šli nekomu, ki žival nima.

In zato se resnično pozanimaj v kakšno okolico boš šla dopustovat, ne samo kje boš spala, tudi kje se boš gibala, da boš imela res kaj od dopusta, če ne bo ena sama živčna vonja. Pa srečno, jaz ti žal ne vem povedati kam, ker mi odhajamo v camp, kjer ima večina pse in zato ni problem.

dopustnica, sicer sem se pa jaz vedno lepo imela ob Gardskem jezeru, sicer v kampu. Ne vem, če ni nujno, da je morje in če greš septembra, se ti zna zgoditi kot meni, ki sem vedno letovala septembra (dokler hčerka ni bila v šoli), da smo bili v celem kampu 3 ali 4-je. Dobiš pa že prikolico z vsem, samo “vseliš” se. Psi so dobrodošli, v kampu je obvezen le povodec, ker imajo veliko mačk 🙂 In zelo zelo je čisto – tudi sanitarije.
Nekaj utrinkov:

----- Svojih zivali NE hranim s hrano Satisfaction.

Kakšne so pa cenene ob Gardskem jezeru v primerjavi s Slovenijo, Hrvaško? Se da tudi kopati?, So psi dobrodošli tudi na plaži. Sama tako ali tako obožujem bolj jezera in hribe kot morje. Leta nazaj sem dopuste preživljala v Bohinju. Takrat so se lastniki s psi lepo počutili ob obali na divjih kopališčih, danes pa so celo jezero že tako komercializirali, da je tam kopanje prepovedano tudi za ljudi (ne vem pa koliko se tega držijo) v javnem kopališču je pa tudi vprašanje kako bi te gledali.
Kje se zmeniš za dopustovanje ob Gardskem jezeru, je to zgolj v lastni režiji, ali posreduje kakšna agencija v Sloveniji.
Sicer obožujem kampiranje, a žal nimam “strokovnjaka” ki bi postavil prikolico ali šotor, vsaj tako ne, da se le ta nebi podrl ob prvem pišu vetra.

bela tisa, 3 leta nazaj sem na dan plačala za prikolico cca 2.000 sit, za psa pa nič. Prikolica je bila postavljena, imela sem hladilnik, štedilnik na plinsko bombo, posodo, posteljnino, stole, mizo in ležalnike. Cena je seveda odvisna od sezone in velikosti prikolice. Jaz sem imela tamalo, se pravi dvojno + dodatno ležišče. Izven sezone na plaži praktično ni ljudi, kot pravim, smo bili v kampu mislim da 4-je, pa vsi smo imeli pse.
Jaz sem takrat kamp zbrskala na netu in se vse zmenila preko elektronske pošte. V kampu je bila pizzeria, 2 minuti stran pa živilska trgovina.
Aja, še to, jaz sem bila na drugi strani jezera kot je Gardaland. Kampi, ki so najbližji Gardalandu, so dražji.

----- Svojih zivali NE hranim s hrano Satisfaction.

Ja, meni osebno tudi bolj odgovarjajo npr. jezera, kot morje. Ravno pred par tedni sva z možem brskala po netu, kako je z letovanjem ob Balatonu. Na splošno so psi čisto zaželjeni, tudi cene niso pretirane, tako da se bova najbrž midva vsaj za kak vikend odpravila “gor”… Žal pa iz prve roke, razen tega, kar sem prebrala na spletu, ne vem povedat.

Bohinj ima prepoved kopanja za pse v celem jezeru.
Lahko si kaznovan.
Baje je narisano na tabli predno se v Bohinj pripelješ.

Poskusi pogledat in poklicati sem: http://otok-islandkrk.freehost386.com/
To je na otoku Krku – Vantačići pri Malinski. Živali tukaj niso nezaželjene, lani smo videli tukaj v juliju, ko je glavna sezona, da je dopustnikoval bernski planšarski pes s svojo človeško familijo. Plaža je v redu, tudi senca je za psa, tuš na plaži in kilometri sprehajalnih poti od Haludovog do Porata. Septembra pa sploh ni neke sile. Pravijo pa tudi, da je v samem mestu Krk en ful dober veterinar – informacijo imam od domačinke (tako samo, za vsak primer).

Tole sem danes našla na Siol novicah:

Mene pa zanima, če grejo psi lahko v gardaland… za prvomajske počitnice gremo tja s psom, pa nikjer ne piše če grejo psi lahko notri…???

Lahko. Z nagobčnikom in na povodcu.

moji starši mi pa ne pustijo vzeti psa s sabo na morje… 🙁 pa takooo si želiim

Osebno sem bila lani navdušena nad FIJESO!!! Psi so dovoljeni in veliko jih je bilo na plaži.. Sama sem se raje s svojim malo umaknila- tja kjer ni bilo veliko ljudi.. nekateri pa so imeli svoje kužke kar v največji gužvi… Sem bila res presenečena.. tako da letos pičimo tja na morje 🙂

Nekaj idej za dopustovanje na Hrvaškem sem našla na strani:
Kam na dopust s psom
Seveda pa je vedno dobro še prej preverit preko emaila oz. telefonskega klica
kako je s kopanjem psa na bližnji plaži.
Sama sem imela namreč s kopanjem psičke na javni plaži (kjer ni bilo nobene prepovedi za pse) na Hrvaškem pred nekaj leti kar nekaj težav …
Ljudem se je zdelo popolnoma nedoumljivo, da bi se pes kopal tam, kjer se kopajo oni in
so me veselo pošiljal na neke odročne lokacije …
No lani pa so že namontirali table, ki psom ne dovoljujejo kopanja na tej plaži …

Lani je bilo enako BTW. Ničesar čas ne spremeni, ljudje imakjo svoj pogled na kopalce s psom in od tega ne odstopajo, letos Italija 100000%, sploh Gradsko jezero sem brala, da je super za kužke in razmišljanje in pogled Italijanov na psa je poponoma drugačen kakor jugovina.