Poraščena pacientka tožila zdravnika

Uredništvo, 20. marec 2001.

Pacientki, ki se je k njemu zatekla zaradi rinitisa, je predpisal kortikosteroid deksametazon (Dexamethason), ne da bi jo opozoril na možne stranske učinke, nato pa…

Pacientki, ki se je k njemu zatekla zaradi rinitisa, je predpisal kortikosteroid deksametazon (Dexamethason), ne da bi jo opozoril na možne stranske učinke, nato pa je to celo pozabil zabeležiti v njen zdravstveni karton. Po mesecu dni so nesrečni pacientki začele na čelu poganjati goste dlake, v obraz pa je bila zatekla in tudi sicer opazno poraščena. Hui, ki je že deset let zdravnik in ima zasebno kliniko, je pred sodiščem zatrdil, da ji je predpisal Eurodane, vendar je tožbo izgubil. Trije zdravniki, ki so pacientko naknadno pregledali, so izjavili, da je njeno stanje verjetno stranski učinek steroida.

Vir:Reuters

O avtorju

Uredništvo

Forum

Naši strokovnjaki odgovarjajo na vaša vprašanja

Poleg svetovanja na forumih, na portalu Med.Over.Net nudimo tudi video posvet s strokovnjaki – ePosvet.

Kategorije
Število tem
Zadnja dejavnost
147,352
15.05.2021. u 14:02
2
15.05.2021. u 15:01
1
15.05.2021. u 13:41
Preberi več