Med.Over.Net

ABC ginekologije in porodništva

velike sramne ustnice

Default avatar

LANA

Zadnje čase imam izredno občutljivo zunanje spolovilo. Če si pomagam zadevo ogledati z ogledalom vidim ,da so velike sramne ustnice na predelo ,ko le te preidejo v male, pordele, včasih se tam naredijo drobne rdeče pikice.Spolovilo me nekoliko srbi in peče, še zlasti po uriniranju.ko se obrišem z WC papirjem. Takrat se opazi tudi malo belega izcedka, ki je podoben belemu toku. Na koži presredka,kjer je vhod v nožnico pa je koža nekoliko bolj bela.

Kaj menite ,kaj bi povzročalo te težave?
Drugače imam pogosta glivična vnetja nožnice, ki sem jih običajno zdravila z kapsulo Diflucan ali Na- tetraborom. Ali gre tudi tokrat za glivice ali samo za vneto spolovilo?

Ker je moja ginekologinja na dopusto prosim za nasvet, kako se naj težav znebim.


Lep pozdrav!
Default avatar

Stanko Pušenjak

ne vem, poskusite z zdravili, ki ste jih vajeni, ker gre verjetno tudi tokrat za glivično težavo.
mag.Stanko Pušenjak, dr.med.,specialist ginekolog in porodničar

Lepo prosim uporabljajte iskalnik!

-----------------------------------------------------------------------------------
Samoplačniški UZ pregledi v nosečnosti: GSM 051 321224
nuhalna svetlina, morfologija ploda, preverjanje plodove rasti in ocena stanja pri tvegani nosečnosti, merjenje pretokov skozi različne žile ploda in popkovino, merjenje materničnega vratu, posveti v nosečnosti, npr. o porodu pri medenični vstavi, dvojčkih.
-----------------------------------------------------------------------------------
Default avatar

LANA

Spoštovani g. doktor!

Poskusila sem z svečkami Na- tetrabora, vendar me je zjutraj ,ko sem vstala in se je vsebina svečke izlila na vložek spolovilo močno peklo.Ko sem se nato umila in se namazala s Canesten kremo je bilo malo bolje. Kaj mi svetujete ali naj svečke še naprej uporabljam ? Skrbi me ,ker je koža na spolovilo že tako občutljiva in rdeča , da bo to vse skupaj poslabšalo.Zakaj me spolovilo peče po uporabi, običajno me ni?

Povedati moram,da sem v ponedeljek dne 25.7.05 naročena na pregledu pri dermatovenerologu, zaradi težav z zunanjim spolovilom( je stalno občutljivo, pordelo,..). Sedaj ne vem ali je pametno ,da še naprej uporabljam vaginalete, ali lahko vzamem Diflucan in se mažem s Canesten kremo, da nebi zabrisala znake mojih težav in jih zdravnik nebi videl. Po drugi strani pa ne vem,kako bom zdržala do ponedeljka ne ,da bi se namazala s kremo, saj je zadeva že tako daleč, da težko sedim v službi.
Kaj mi svetujete ?

l.p.
Default avatar

Stanko Pušenjak

Spoštovani,

če vas borna kislina peče, je ne uporabljajte, do ponedeljka pa lahko uporabljate diflukan in Canesten kremo. Dermatolog ima običajno izkušnje tudi z "zabrisano ali popačeno sliko" obolenja oziroma, pozna zdravljenje mešanih stanj.
mag.Stanko Pušenjak, dr.med.,specialist ginekolog in porodničar

Lepo prosim uporabljajte iskalnik!

-----------------------------------------------------------------------------------
Samoplačniški UZ pregledi v nosečnosti: GSM 051 321224
nuhalna svetlina, morfologija ploda, preverjanje plodove rasti in ocena stanja pri tvegani nosečnosti, merjenje pretokov skozi različne žile ploda in popkovino, merjenje materničnega vratu, posveti v nosečnosti, npr. o porodu pri medenični vstavi, dvojčkih.
-----------------------------------------------------------------------------------