PROGRAMIRANJE V ŠOLAH
ravno sem gledala na TV poročilih zelo zanimiv pogovor z organizatorko tedna programiranja, ki se ravno izteka na fakulteti za računalništvo … in kaj pravi:
dejstvo 1: do leta 2020 bo v EU primanjkovalo čez miljon programerjev
dejstvo 2: do leta 2020 bo v SLO primanjkovalo čez 4.000 programerjev
dejstvo 3: že danes podjetja prežijo na študente programerje in jih vabijo v svoje delovno okolje (zagotovljene službe)
kako pa kaj programiranje v OŠ in SŠ? gospa pove, da je ministrstvo za šolstvo poslalo okrožnico po šolah, naj se le te vključijo v program ki ga nudijo – programiranje in od vseh slovenskih OŠ so se vključile 4!
potem gospa zelo pazljivo pove še tole: Učiteljem je treba dati več prostora in časa, da sami spoznajo tehnologije, da sami postanejo aktivni in napredni uporabniki, ter se navdušijo. ko bodo osvojili idejo, bodo to z veseljem prenašalina učence.
zdej ne vem a je prihodnost naših otrok odvisna od odprosti in dovzetnosti učiteljev?
ker … na naši šoli imamo vsaj 10 pametnih tabel že 5 let, pa niti ena ni v uporabi, očitno učiteljem še ni prišlo …
mnenja?
Ja, saj se lepo bere .. naši učitelji bi morali znati in poznati in vedeti kar vse: kako delati v prepolnih razredih individualiziran program za povprečne otroke, za nadarjene, za disleksike, za vsaj enega hiperaktivnega, za od 3 do 6 otrok s odločbo (pa seveda vsak od teh ima drugačen problem) .. pa bi morali biti pozorni na razredno klimo oz vključevanje vsakega otroka v razredno skupnost, pa bi morali vedeti, katerega starša morajo obvestiti za vsako malenkost, ki jo njegov otrok “ušpiči”, in katerega si upat motit sredi delovnega sestanka izrecno, če otroka že pelje rešilec v bolnico.
Morali bi pripravljati razne prireditve, na katerih bi nastopal prav vsak otrok, a vendar dogajanje mora biti kratko, saj starši nimajo časa, da bi na šoli kar sedeli. Pa seveda, prej bi morali vprašati, če dotični starši utegnejo priti na vse, kar naj bi šola organizirala, ker to, da “morajo” na dve prireditvi za vsakega od svojih dveh otrok, je velika izguba časa. Ko pa na eni šoli odločijo, da bosta samo “prešernova” in “zaključna” pa vsi v luft skočijo, da kaj se to pravi, a materinega dneva ni vredno praznovat, pa božične igrice, pa nastop šolskega zbora ob podeljevanju bralnih značk …..
Ko uporabljajo v šoli vse, kar tehnologija danes nudi, se 1/2 staršev buni, da oni pa nimajo denarja za vsako neumnost, da njihovi otroci morajo v knjiznico zato, da imajo dostop do interneta. Ce pa ena šola še nima tablic za vsakega učenca, je pa spet po učiteljih, ker oni ne obvladajo sodobnega načina!
Povejte vi meni, kaj naj učitelji naredijo, da se po njih ne bo samo pljuvalo?
No tole bi bilo pa vredno nalepit na oglasne deske.[/quote]
Gor je govora o tem, da je že na voljo, in da ni volje, da bi se tudi to pričelo uporabljati.
In dogodek o programiranju: očitno je zavod pslal poziv, kdo bi želel pokazati programiranje (po moje so imeli na voljo predavatelje). Ker to ni lepljenka iz papirja, očitno presega nivo slovenskega učiteljskega življa… Popravite me, če se motim.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-14-652_sl.htm
http://www.dostop.si/Novica.aspx?ID=3548
No tole bi bilo pa vredno nalepit na oglasne deske.[/quote]
Gor je govora o tem, da je že na voljo, in da ni volje, da bi se tudi to pričelo uporabljati.
In dogodek o programiranju: očitno je zavod pslal poziv, kdo bi želel pokazati programiranje (po moje so imeli na voljo predavatelje). Ker to ni lepljenka iz papirja, očitno presega nivo slovenskega učiteljskega življa… Popravite me, če se motim.
http://europa.eu/rapid/press-release_IP-14-652_sl.htm
http://www.dostop.si/Novica.aspx?ID=3548%5B/quote%5D
končno nekdo, ki je dovolj odprte glave in razume 🙂
Odvisno je tudi, kdaj so začeli ta dogodek ponujati. Če se je to začelo zdaj, jeseni, potem so zamudili. Na šole bi morali poslati ponudbo spomladi. Zdaj je že res prepozno, ker imamo dneve dejavnosti določene, več jih pa ne smemo imeti.
Če bi na našo šolo poslali tole pravi čas, bi tudi pri nas imeli programiranje. Imamo namreč takšno ravnateljico, ki je navdušena nad takšnimi zadevami. Ker pa je naša šola nekje na periferiji (ni v bližini Ljubljane), pa smo zgleda izpadli ali pa so bili prepozni z obveščanjem.
Ja, ja, res je! Saj smo res najslabši. Smo totalno zanič. Ker ne beremo EUROPA PRESS RELEASE. In ker potem na podlagi tega ne oblikujemo letnega delovnega načrta.
Hvala bogu, da obstajajo tako popolni ljudje kot si ti in ki vejo vse. Škoda, da tega svojega potenciala ne izkoristiš kje drugje kot pa na monu.
K nam nihče od teh, ki vlečejo blazna evropska sredstva zato, da učitelji zastonj opravljajo njihovo delo, ni pristopil. Ker smo predaleč od Ljubljane. Smo pa imeli dve leti zapored Simbiozo za računalniško opismenjevanje starejših. Seveda so učitelji delali zastonj. In se jim je milo storilo, ko so prebrali, koliko denarja so pokasirali koordinatorji. Delalo pa se je na šolski (davkoplačevalski) opremi.
Očitno tvoje stanje duha ne more dojeti, da so takšni projekti eno samo nategunstvo. Par ljudi bo pobralo velike vsote iz evropskih sredstev. Delali pa ne bodo praktično nič. Mogoče pa lahko slab odziv pripišemu tudi temu, da so šole končno spregledale. In v duhu racionalizacije (na vsaki šoli nas je z letošnjim letom manj zaposlenih, tako da imamo že težave z nadomeščanji bolniških), res ne moremo slediti vsaki pasji procesiji.
Obstajajo pa tudi srednje računalniške šole, program kot je mehatronika…., kjer se lahko dobro izobrazijo tisti učenci, ki jih to zanima.
.