Zakaj sta Lidl in Hofer na Hrvaskem ZPS ocenjena najslabse?
Men sta ti dve trgovini ko skladisce robe . Dvomim v top kakovost teh trgovin seveda se pa tudi tukaj najde kaksna recimo kvalitetna zadeva. Eko program je kar ok. pa kozji jogurti so mmm !
Je pa res da je osebje na visokem nivoju in profesionalno to pa moram priznati ceprav ko sem prvic stopil v Hoferja vtis ni bil glih ….
v Mercator, ker je blizu…kupim, kar mi odgovarja po okusu in kvaliteti..Kupim kaj tudi v majhnemu pajzlu…ista pakunga, za tretjino nižja cena, Hofer se me ne prime..ni mi všeč to drenjanje, ali dobiš ali ne, premetavanje robe..hrano premalo poznam in težko zaupam…ostale trgovine imam predaleč..kupim hrvaško robo,hrano, ker jo poznam in je kvalitetna…
Dejansko se tudi meni vedno bolj dozdeva da so naši na ZPS podkupljeni. Vedno bolj kot gledam te njihove teste in izsledke se mi zdi, da vedno bolj favorizirajo samo določene firme, nekatere pa vedno bolj očrnijo, čeprav se ve, da temu ni tako. Meni so mlečni izdelki v Hoferju in Lidlu izpod vseke kritike, neokusni, brez vonja, kot da bi vendo znova jedel isto!
Spoštovani,
vprašanje je dobro postavljeno, vendar bi morali prej vedeti, kaj so testirali, predvsem pa kako. Potrošniške organizacije pri svojih primerjalnih testih skrbimo, da testiranje poteka po točno določenih kriterijih, ki so enaki za vse izdelke.
Naj poudarim, da vse, kar testiramo, kupimo v trgovini, kot običajni potrošniki, izdelke nato pošljemo v akreditiran laboratorij, v primeru testov hrane opravimo tudi senzorične teste z izšolanimi preizkuševalci. Pri tem, seveda, preizkuševalci ne vedo, katere znamke je izdelek, ki ga preizkušajo. Vse rezultate v sodelovanju s strokovnjaki in drugimi sodelavci pri testu nato ustrezno ovrednotimo in sestavimo tabelo – šele takrat se izkaže, kateri izdelek na testu je dobil dobro oceno in kateri, žal, ne.
Je pa zanimivo, da vsi opazijo dobro ocenjene izdelke iz diskontov ali cenejših znamk, pa čeprav marsikateri test dokaže, da čisto vse pa tudi ni najboljše (podobno je praktično z vsemi znamkami, ki jih preizkušamo). Opažamo pa, da nekatera podjetja slabo ocenjene izdelke hitro izločijo ali spremenijo in imajo na splošno že interno boljši nadzor nad kakovostjo, zato se na dolgi rok izkažejo za bolj zaupanja vredna.
Natolcevanja o podkupovanju, sprejemanju donacij ali provizij so lahko le plod domišljije nekoga, ki želi opravičiti svoja prepričanja, morda obraniti svoj izdelek oziroma znamko, predvsem pa ne pozna načina dela, ki se ga evropske potrošniške organizacije držijo že več kot 50 let, ZPS pa več kot 20 let. Menda res ne verjamete, da bomo zaradi enega jogurta ali pralnega praška ogrozili ne samo naše delo in obstoj, pač pa tudi delo in ugled ostalih potrošniških organizacij, s katerimi sodelujemo na osnovi zelo strogih pravil?
S prijaznimi pozdravi
Boštjan Okorn
vodja primerjalnega testiranja
ZPS