Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek povedati učiteljici v prvem razredu, da otrok že piše in bere itd..

povedati učiteljici v prvem razredu, da otrok že piše in bere itd..

resno me zanima, če je kdo kaj prej povedal učiteljici v prvem razredu, da otrok že gladko bere, piše, računa do neke vrednosti..ali ste čakali oziroma nič omenili, da je pač sama videla, kdaj je pač videla..kaj že obvlada..

Nič nisem govorila. Prvi mesec je bil itak namenjen temu, da sta učiteljici spoznali otroke in otroci spoznali učiteljici.

jaz nisem, ker se mi je zdelo, da bo mislila, da se hvalim..potem je pa itak sama videla in mi rekla, da mu bo dala kakšne dodatne naloge, da se ne bo dolgočasil..

zajebala si že pred 2 leti .. takrat bi moralau čiti vse bodoče sošolce/ke branja in pisanja.

tvoje dete bo v 3. razredu nazadovalo do podpovprečnih, ker mu/ji 3 leta ne bo treba nič delati, se učii

pol se je s tabo tudi izgleda nekaj takega zgodilo..

Pa si ti ze kdaj slisal, da se eni otroci cisto sami naucijo brati in pisati preden gredo v solo?

Teslo, moj otrok je znal pri 5 letih gladko brati, pisati vse vrste pisav, računati do 100 in čez, poštevanko itak… vsa leta je bil med najboljšimi v razredu, pravzaprav najboljši, saj je leto za letom pobiral nagrade za učenca razreda.
Tvoja teorija stoji na trhlih tleh, oz. bolj na nevoščljivosti :-p

Pac ‘napredni’ starsi. Za branje verjamem, da se morda sami naucijo, pisanja pa ne. Kaj vec od svojega imena je zagotovo forsiranje starsev. Ne razumete, da jih ucijo pisati z dolocenimi potezami in vrstnim redom. Potem pa taksni zagrebeni starsi od ucitelja pricakujejo, da bo v razredu s 27 ucenci njihovo ‘napredno’ sonce vzel v ind. Obravnavo in mu dajal dodatno gradivo.
Moj nasvet povej otroku, da naj se zdaj nauci pisati se po ‘solsko’ in se dosledno drzi zaporedja potez.

Teslo, moj otrok je znal pri 5 letih gladko brati, pisati vse vrste pisav, računati do 100 in čez, poštevanko itak… vsa leta je bil med najboljšimi v razredu, pravzaprav najboljši, saj je leto za letom pobiral nagrade za učenca razreda.
Tvoja teorija stoji na trhlih tleh, oz. bolj na nevoščljivosti :-p[/quote]
Teslo – lepo, res. Kdo ga je pa naucil manir?
Itq, lepega dne je tvoj otrok odlozil kocke in si rekel, danes se bom pa naucil kitajske pismenke in postevanko st. 8. Cisto sam brez tvojega ‘spodbujanja’ – pa ja de.
BTW kaj bi pa njegovi sosolci povedali o vedenju nekoga, ki sedi v soli 3 leta in ze vse zna. Kako se je zamotil?

Kar lepo verjemi.
Moj otrok se je naučil sam. Popisal je ogromo papirja. Hotel je vedeti kako se napiše ta črka, pa druga črka….pa tretja črka….. Kako se napiše z malo, pa veliko, pa pisano….
Jasno, da smo mu pokazali, bi bili pa res nori, če bi ga zavirali. A ti bi ga zavirala????? Dalje je pisal sam in naučil se je sam.

Ti NENYA, če je tole o manirah letelo name pa…. nimam besed. Kaj vse ne napiše človeška nevoščljvost.
Moj otrok se je pravzaprav kar selo OŠ več ali manj dolgočasil. Je pa deklica, pridna, tiha, mirna, je bila, kot da je v razredu ni. Učiteljice pa… ene so ji dale dodatno delo, druge ne. Odivsno od človeka. Vse domače naloge je naredila npr. že med poukom. Doma učiti se ji ni bilo treba nikoli. Ker je v šoli resnično poslušala, si je snov zapomnila že tam. Govorim o predmetih kot so zgodovina, narava, zemeljepis ipd.

Ja, dragi starši manj nadarjenih otrok, morali se boste sprijazniti, da so se vsak otrok razlikuje. En je bolj nadarjen, drugi manj.
Iskanje takšnih pomanjkljivosti, ki jih pri takem otroku po navadi itak ni, pa kaže samo na vašo neverjetno nevoščljivost, ki je niti na forumu, kjer nikogar sploh ne poznate, ne znate brzdati, kakšni morate biti šele v pravem življenju. Groza in strah!

Ja nekateri sončki , tako mislijo starši, da bodo geniji.

In vse to od nekoga, ki je prvi ozmerjal neznanca na forumu s teslom.
Ti kar zivi v prepricanju, da ti je vesoljni svet nevoscljiv. Ves forum marsikaj prenese, kaksna je pa realnost…
BTW zemljepis, zgodovina itd so predmeti, ki se jih zlahka nauci na pamet.
Delanje DN med poukom in zbrano poslusanje vsnovi obenem, vav.
Torej tudi pravila ne veljajo za tvojo hcerko?
Mnogi starsi so sveto prepricani o edinstvenem talentu svojih otrok. Nadutost, ki veje iz tvojih objav je pa itq. vsakemu jasna.
BTW kako si pustila, da se tvoje super dete dolgocasi v soli? Doma bi jo lahko naucila za jedrske fizike, bi ze pri 15 lahko diplomirala.
Ah ja, grem jokat, ker sem stars nenadarjenih otrok (sarcasm off)

za gospo ki trdi da se je njen otrok vsega sam naučil. nihče se ne nauči ničesar sam. razen samouki ki so pa ze neki stari, recimo samouk mehanik pred 30 leti, cevljar, itd. ne pa mali otrok. saj je kul da ga vspodbuješ še vedno bolje kot da bi ga zanemarjala. ti je pa ena prav povedal ko ti je rekla, da mu bo dolgi cas in da bo padle uspeh, ker se ni navajen učit. bolj pametno bi bilo da bi ga naučila reda in discipline za ucenje in sedenje pri mizi. to bi mu bolj koritsilo. naši profesorji niso uspsobljeni dela z nadpovprečnimi otroci al ivsaj z razvitop čustevno inteligenco. so samo kot policaji, pač reprsivni organ. a mas nas sistem nagrajevanje nameto kazni v CCP?? NIMA A NE. in v šoli je isto. glede na to da si pa načela sploh to temo pa sklepam, da si občutljiva na to temo imas slabe izkusnje iz svoje mladosti. si vedn bila počasna in zadnja pri dojemanju in si sedja svojeag otroka nadrkala da zna neki več da bo kao prosperiral?? ha ha ha kaj v albaniji med cigani in bosanci?? med polapismeno drhaljo bo pa n pameten?? a mislsi da mu bodo dovolili bit pameten?? ne uliteni ne otroci. nihle ne mara konkurence od teh jugovinskih opic. raje ga pelji na judo ali jiu jitsu da se bore naucil neki pametnega. ker v NASI OS, v SLO , se prv velik pametnega ne bo naučil. če te res kaj skrbi za otrka se raje preseli v tujino bol jseverno. ne pa da tuki pričakujes od opic da bood šraufale opel astro OPC. kar tvoj otrok je. navadn otrok z tuningom, tvojim tuningom. si ga malu pospešila. pol pa bo crknil na poti ko komponente ne bodo zdrazle, slabe ceste i n slabega bencina. v nasi dezeli ne delujo dobro neki kar je natancno in fino. deluje samo traktor. ŽAL!!!

Normalno, da se otrok sam nauči brat, ko je za to zrel. Kaj je to takega? Mene je hčerka le spraševala kako se kateri črki reče. Nekega dne pa, ko sem razgrnila na tla časopis, ker sva čistili čevlje, je kar prebrala naslove, sem ostala odprtih ust. Od tam do vseh ostalih črk je bil le droben korak. Imela je ene pet let pa pol.
Sin ni bil tako hiter, ga ravno tako nisem silila. Ko je dobil zavržen pisalni stroj, se je tudi sam naučil, malo pred vstopom v šolo..

Kar lepo verjemi.
Moj otrok se je naučil sam. Popisal je ogromo papirja. Hotel je vedeti kako se napiše ta črka, pa druga črka….pa tretja črka….. Kako se napiše z malo, pa veliko, pa pisano….
Jasno, da smo mu pokazali, bi bili pa res nori, če bi ga zavirali. A ti bi ga zavirala????? Dalje je pisal sam in naučil se je sam.

Ti NENYA, če je tole o manirah letelo name pa…. nimam besed. Kaj vse ne napiše človeška nevoščljvost.
Moj otrok se je pravzaprav kar selo OŠ več ali manj dolgočasil. Je pa deklica, pridna, tiha, mirna, je bila, kot da je v razredu ni. Učiteljice pa… ene so ji dale dodatno delo, druge ne. Odivsno od človeka. Vse domače naloge je naredila npr. že med poukom. Doma učiti se ji ni bilo treba nikoli. Ker je v šoli resnično poslušala, si je snov zapomnila že tam. Govorim o predmetih kot so zgodovina, narava, zemeljepis ipd.

Ja, dragi starši manj nadarjenih otrok, morali se boste sprijazniti, da so se vsak otrok razlikuje. En je bolj nadarjen, drugi manj.
Iskanje takšnih pomanjkljivosti, ki jih pri takem otroku po navadi itak ni, pa kaže samo na vašo neverjetno nevoščljivost, ki je niti na forumu, kjer nikogar sploh ne poznate, ne znate brzdati, kakšni morate biti šele v pravem življenju. Groza in strah![/quote]

končno bomo tudi mi dobili novo Marie Skłodowsko-Curie.

nič čudnega, je že mamica brihtna…

O kristus, pa kje ti spiš, da te ne ukradejo?

Kar lepo verjemi.
Moj otrok se je naučil sam. Popisal je ogromo papirja. Hotel je vedeti kako se napiše ta črka, pa druga črka….pa tretja črka….. Kako se napiše z malo, pa veliko, pa pisano….
Jasno, da smo mu pokazali, bi bili pa res nori, če bi ga zavirali. A ti bi ga zavirala????? Dalje je pisal sam in naučil se je sam.

Ti NENYA, če je tole o manirah letelo name pa…. nimam besed. Kaj vse ne napiše človeška nevoščljvost.
Moj otrok se je pravzaprav kar selo OŠ več ali manj dolgočasil. Je pa deklica, pridna, tiha, mirna, je bila, kot da je v razredu ni. Učiteljice pa… ene so ji dale dodatno delo, druge ne. Odivsno od človeka. Vse domače naloge je naredila npr. že med poukom. Doma učiti se ji ni bilo treba nikoli. Ker je v šoli resnično poslušala, si je snov zapomnila že tam. Govorim o predmetih kot so zgodovina, narava, zemeljepis ipd.

Ja, dragi starši manj nadarjenih otrok, morali se boste sprijazniti, da so se vsak otrok razlikuje. En je bolj nadarjen, drugi manj.
Iskanje takšnih pomanjkljivosti, ki jih pri takem otroku po navadi itak ni, pa kaže samo na vašo neverjetno nevoščljivost, ki je niti na forumu, kjer nikogar sploh ne poznate, ne znate brzdati, kakšni morate biti šele v pravem življenju. Groza in strah![/quote]

Jaz pa trdno verjamem, da je vsak otrok nadarjen na nekem področju. Vaš je pač intelektualno. Kar ne pomeni, da drugi niso nekje drugje.

Učiteljici nisem povedala, da je otrok prebral že tri police knjig v vrtcu niti koliko zna računati in logično razmišljati. Je sama kmalu pogruntala in tudi videla na tekmovanju iz logike, ki je na začetku leta. Potem mu je dajala dodatne naloge. Seveda je otroku večkrat dolgčas, ker naredi vse potrebno v par minutah, ostali pa vlečejo po pol ure. Takrat kaj riše ali bere ali se zabava po svoje, glavno da ni moteč za druge. Pride dan, ko mu je v šoli všeč in dan, ko je čisto izžet in razočaran, ker bi se rad učil kaj novega, v šoli pa utrjujejo kar je on znal pri petih letih ali že prej. V šoli so svetovali, da bi poskusil v višjem razredu, sama pa nisem prepričana,d a je to dobro. Glede snovi vem, da ne bo problema tudi potem v višjih razredih. Ne bi mu pa rada vzela enega leta otroštva. Po drugi strani mi je pa hudo, ker vidim, da znanje kar vsrkuje vase, pa v šoli meče vsak dan več ur v koš…Mah, sranje je, če imaš otroka, ki izstopa od povprečja v eno ali v drugo stran 🙁

Glede zgoraj ljubosumnih mon se pa ne sekiraj, kdor nima tako učljivega otroka bo vedno trdil, da smo ga naučili na silo brati in računati. Pa ja de, kar naj poskusijo na svojem otroku, pa bodo videli, koliko se da nezainteresiranega 4 letnika naučiti teh veščin. Srečno, upam, da se bo za vse dobro izšlo.

No, SAM se pač ne nauči, izkaže pa vedoželjnost, ki mu jo starši potešimo. Če mene vpraša, kako se reče tej črki in ji jaz povem, se pač ni naučila sama, ampak z mojo pomočjo. Bi morala biti pa jaz do konca zabita, da bi ji rekla: Draga hčerka, pusti črke, saj niso pomembne, pojdi raje vadit sedenje za mizo in trenirat džudžitsu. :)))))))))))))
In zgodnje branje in računanje pomeni za življenje in prihodnost otroka eno figo. To lahko rečem jaz danes, ko imam že večje otroke. Pri nas s tem itak prepozno začnejo, zato ni to znati ob vstopu v 1. razred noben fenomen.

Teslo, moj otrok je znal pri 5 letih gladko brati, pisati vse vrste pisav, računati do 100 in čez, poštevanko itak… vsa leta je bil med najboljšimi v razredu, pravzaprav najboljši, saj je leto za letom pobiral nagrade za učenca razreda.
Tvoja teorija stoji na trhlih tleh, oz. bolj na nevoščljivosti :-p[/quote]
Teslo – lepo, res. Kdo ga je pa naucil manir?
Itq, lepega dne je tvoj otrok odlozil kocke in si rekel, danes se bom pa naucil kitajske pismenke in postevanko st. 8. Cisto sam brez tvojega ‘spodbujanja’ – pa ja de.
BTW kaj bi pa njegovi sosolci povedali o vedenju nekoga, ki sedi v soli 3 leta in ze vse zna. Kako se je zamotil?[/quote]
Lahko ti povem, da sem se sama res naučila tega sama… Nihče me ni silil. Pri treh letih sem brala in nisem niti edina, takih otrok sem videla že nekaj. Sem vprašala eno defektologinjo, če je to res možno ali se moja mama hvali, po naključju je namreč odkrila, da znam marsikaj. In je rekla, da ja. Sem se iz ene knjige s slikami in s pomočjo nekega računalniškega programčka. In nagnjena sem bila k temu, da se učim novih stvari, še danes se in mi je to totalna zabava. Igram 4 inštrumente, pobirala sem priznanja na vseh področjih, od matematike, fizike, jezikov… Če me je kdo silil v karkoli, je bil pa nasprotni učinek, sem se uprla. Učiš se pa itak na podlagi svojih interesov in jaz sem po naravi ekstremno radovedna in hočem vse vedet in znat in imet nadzor. Pa sem srečala precej ljudi, ki so še stokrat boljši od mene in se lahko skrijem pred njimi. Jih cenim in spoštujem, privoščim jim uspeh, me pa moti, ker je vsesplošna navada pri nas, da se hoče take ljudi, tudi otroke, čim bolj potolčt na nek nivo povprečja, kjer se posluša Modrijane in hodi na veselice… Bog ne daj, da imaš nov boljši avto ali da zasluižiš 50 eur več…

In ja, starši so mi omogočili marsikakšen tečaj, ker sem sama hotela. Na koncu se mi nekaj stvari prepovedali, ker sem hotela vse. Kar tudi ni najbolje. To, da te starši spodbujajo (ne silijo), je v bistvu edina prava vzgoja. Učitelj bi jim pa mogel dat dodatno delo, drugače res padejo na povprečje, ker pa npr. sama vem, da nimajo lahkega dela, če bom sama imela take otroke, jim bom dodatne stvari pač sama pripravila.

Učiteljici ni treba nič razlagat. Zakaj bi pa ji? Ona ima svoj razred, ki ga je v teh dveh tednih že kar spoznala (sploh, če sta vrtec in šola skupaj), še bolj ga bo pa v naslednjih tednih. Mislim, da ji je že kar precej jasno kaj in kako o posameznih otrocih.
Me pa na tem forumu vedno bolj preseneča bi lahko rekla skorajda sovraštvo do bolj sposobnih otrok (!!!!). Se bo že treba sprijaznit, da nekateri otroci so nadpovprečno sposobni, seveda praviloma ne pri vseh predmetih, a “boljši” od povprečja vsekakor. In nekateri otroci se bolj zanimajo za recimo temu šolske stvari – pisanje, računanje, drugi pa so bolj spretni kje drugje, npr pri kuhanju, šraufanju itd. Vse seveda pod pogojem, da jih starši spodbujamo, ne pa zaviramo pri teh dejavnostih. Kar pa je dostikrat težko, ker njihovo spraševanje, želja po pomoči, velikokrat pomeni za nas nek napor.
Tudi ne razumem zakaj bi se moral otrok, ki v 1. razredu zna brati, dolgočasiti. A ni bolj logično, da ga učiteljica poskuša zaposlit (kadar lahko seveda, in vem, da je to v manjšem delu pouka), kot pa da ves čas posluša tisto, kar že zna? Ne, po prebranem bi razumela, da ne. Ker potem pa tisti otroci, ki zaostajajo za tem znanjem, tega otroka ne bodo mogli ulovit. No, ulovili ga v veliko primerih ne bodo, se mu bodo pa lahko približali.

spet en nevoščljivec, ki je jezen, ker njegov otrok ne spada v to kategorijo..otroci sami pokažejo zanimanje in moj je recimo pri 3 letih spraševal po črkah..mama, katera je pa ta črka, katera je ta..in poveš..valjda..če te vpraša 100x in vsakič, in potem je hotel sam črke pisat..napisal je črke, kot bi recimo nekaj narisal..na pamet…njemu je bila črka kot neka slika….ko še ni vedel, da se jih lahko poveže..
potem kasneje…ko smo se vozili po cesti, me je spraševal, katere črke so na plakatih, tablah, reklamah…in recimo nekje pred petim letom je naenkrat sa začel brat različne napise…v bistvu mi je vzgojiteljica v vrtcu prva povedala..ker mi je rekla, da on sam prebere, kaj bo za malico in kosilo vsak dan vsem otrokom..ker so imeli nalepljeno pri vratih..kar bolj na veliko napisano…
in to se je vedno bolj nadgrajevalo, kar sva si sposodila v knjižnici, je vse sam prebral..razen recimo zvečer, preden je šel spat, sem brala jaz..v bistvu mu še jaz vedno rada berem, imamo še mlajšega otroka in berem obema…
tako da letos je v prvem razredu..zaenkrat pravi, da on bi kaj pisal in računal…bo že, bomo videli..zaenkrat se ne dolgočasi, ker se ukvarja z spoznavanjem novih sošolcev in drugi stvari..
učiteljici nisem nič povedala…tudi meni bi se zdelo, da s s tem hvalim..bo že videla sama..

Jaz nisem povedala, je tudi bral, pisal in računal že pri petih letih. Je sama videla takoj že prvi mesec. Na govorilnih urah je to omenila in jaz sem jo prosila, da naj mu daje težje naloge in več nalog, ker je otroku drugače dolgčas.

Ma to ni sovraštvo sposobnih otrok, ampak začudenje nad staršiv, ki po tem, da se je otrok zgodaj naučil pisati in brati, sklepajo, da imajo genija. Resnica pa je taka, da velika večina teh otrok do 5. razreda že utone v povprečju. Moj otrok je med sposobnejšimi, na testu nadarjenih blestel, pa je do 2. razreda poznal tri črke in smo imeli veliko muko, preden je črke sploh znal povezovat. Do konca 2. razreda je potem bral enako dobro kot vsi tisti, ki s ‘brali’ že pri treh letih.
Mlajši otrok je ob vstopu v šolo tekoče bral, pa zdaj zaostaja za večjim na vseh področjih.

res je , se strinjam s tem…ogromno tega sem že slišala, ja..da itak sem ga sama silila, učila črke, brat..na silo…ja…da naj ga rajši pustim se igrat…da povem, moj otrok se ogromno igra….najraje z avtomobili, cestami…v bistvu se najraje igra od vseh teh otrok, ki jih poznam..se igra prav zanimivo in smiselno..in tudi sam se zna zelo zaigrat..še rajše pa seveda v družbi..
in ja..kar poizkusite vaše 4 letnike na silo posest za mizo in jih učit črke in brat..vsak ima to možnost..če mislite, da je to izvedljivo..brez otrokovega lastnega interesa in seveda malo večje inteligence in sposobnosti, kot ostali.. to ni možno..niti pod razno..kvečjemu se mu vse skupaj zameri za naprej…

ampak vidim, da res dosti staršev tega ne prenese..zato potem tudi vpisi eno leto kasneje..in pa strašna jeza in nevoščljivost do otrok, ki so pač malo bolj nadarjeni..

New Report

Close