Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Mercedes-Benz C220 Bluetec

Default avatar

AnejFerko

Tokrat smo na test pridobili novo Mercedesovo limuzino, ki je tudi plod dela slovenskega oblikovalca Roberta Lešnika.

Ob predstavitvi sem že zapisal precej o samem vozilu:
http://avto.over.net/clanek/novo-doma-m ... -razred-c/

Različica C220 Bluetec je naslednik uspešne serije 220 CDI. Testni primerek je bogato opremljen.

Vabljeni k razpravi.

......................
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.2 dizelski motor (150kW/204 KM, 500 Nm) / 7 st. avtomatski
Poraba po ECE: 4,5 / 3,5 / 5,5 l/100 l (CO2: 117-109 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 233 km/h / 7,8 s
Dolžina / širina / višina: 4.686 mm / 1.810 mm / višina 1.442 mm
Medosna razdalja: 2.840 mm
Masa praznega vozila: 1.550 kg
Posoda za gorivo: 59 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 480 l

Osnovna cena vozila (C180): 32.500 EUR
Osnovna cena testnega modela: 37.210 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo in vključenim popustom: 55.046 EUR
Dodatna oprema: aktivni parkirni asistent, vkljucno PARKTRONIC, zadnja deljiva klop, 40/20/40, PRE-SAFE sistem, paket odlagališc, brisalnik vetr. stekla s padavinskim senzorjem, samodejni menjalnik 7G-TRONIC PLUS
tempomat z variabilnim omejevalnikom hitrosti, COMAND Online, * 581 - samodejna klimatizacija THERMOTRONIC, imitacija usnja ARTICO/DINAMICA/blago, sivo/modro, prilagodljive dolge luci Plus LED inteligentni sistem luci, zašcitna embalaža vozila, paladijevo srebrna, kovinska, gretje prednjih sedežev
* 875 - ogrevan sistem za pranje stekel, paket luci, vecja posoda za gorivo, stikalo AGILITY SELECT , jopic,PP,nulti,priprava vozila,tepihi), paket AIR-BALANCE, notranjost EXCLUSIVE, zunanjost EXCLUSIVE
paket ogledal, paket komfortnih sedežev.
Default avatar

Citroenar

Je pravi mercedes ali so tudi temu odvzeli "nišan". Znaka na pokrovu motorja praktično ni več. Ga ta ima?
Default avatar

AnejFerko

Citroenar je napisal/a:
Je pravi mercedes ali so tudi temu odvzeli "nišan". Znaka na pokrovu motorja praktično ni več. Ga ta ima?
Mercedes je z novo oblikovalsko filozofijo močno spremenil podobo znamke. Testni C220 je opremljen s paketom Exclusive, del katerega je tudi zvezda na motornem pokrovu. Pri osnovni različici in športnih - avantgarde in AMG tega znaka ni več, ampak je v maski hladilnika.
Default avatar

simpl

me pa res zanima kolk teh mečk za 55k€ bodo prodal v SLO..??
Default avatar

AnejFerko

simpl je napisal/a:
me pa res zanima kolk teh mečk za 55k€ bodo prodal v SLO..??
Verjetno Slovenija ni ključno tržišče za Mercedes. Nekaj jih vseeno že srečujemo na cestah. Avtomobil je res vrhunski, cena je verjetno temu primerna. Za uspešnega poslovneža v Nemčiji je cena verjetno zelo dostopna.
Default avatar

simpl

že, že..
ampak test je..
narejen in predstavljen SLO občinstvu...a ne??

tisti (večina), ki pri nas kupujemo avte, si pač takih kišt ne mormo prvošt..
tistih 5 mandlcov, ki "hendlajo" ..na naš račun..denar..
si pa komot tud osebni prevoz in preizkus na Nurburgring-u plača..

zato ne vem kaj je narobe s slo avto sceno, ko tako vehementno naprej rine (in to vsled najhujše krize zadnjih 30 let) razne super truper mrcine..

a ste tolk od njih sponzorirani, ali pa kot mali otroci, ki nimajo zanjo pa vseeno bi imeli liziko..
..ampak... od oblakov se ne da živet, niti se z njimi ne da pripeljat iz točke A v točko B
Default avatar

igor13

povedal bom kaj men moti in kaj ne. moti me da je na zadnjih stranskih vratih šajba razdeljen na dva dela, da je kuferant premali, da so uporabljeni malo nekakovostni plastični deli. všeč mi ni nič ker je vozilo razreda, ki ni všeč. zame se mercedes začne pri E klasi. malo me moti da nima več 3.0 cdi motorja. nevme zakaj samo 2.2 z euro 6. meni je premajhen. vsa tehnologija ki jo je mogoče dobit proti plačilu je zame neuporbna in popolnoma nepotrebna v tem razredu vozil. to je vozilo za do 60 kma na dan , ce se res vsak dan vozis te kilometre in nič več.
Default avatar

Frenk1

igor13 je napisal/a:
povedal bom kaj men moti in kaj ne. moti me da je na zadnjih stranskih vratih šajba razdeljen na dva dela, da je kuferant premali, da so uporabljeni malo nekakovostni plastični deli. všeč mi ni nič ker je vozilo razreda, ki ni všeč. zame se mercedes začne pri E klasi. malo me moti da nima več 3.0 cdi motorja. nevme zakaj samo 2.2 z euro 6. meni je premajhen. vsa tehnologija ki jo je mogoče dobit proti plačilu je zame neuporbna in popolnoma nepotrebna v tem razredu vozil. to je vozilo za do 60 kma na dan , ce se res vsak dan vozis te kilometre in nič več.
Igor, imaš marsikaj prav, meni tudi ni všeč en kup elektronske navlake, ki jo proizvajalci rinejo v avte, da so kao napredni, v resnici se pa pozabi na osnovne stvari.

2.2 motor ti mora bit dovolj, je pa red da šetvaljnik je pesem

Ni pa to vozilo za samo 60 na dan, v firmah posiljujejo z ena šest (1.6) karavani nižjega srednjega razreda za razdalje par sto km kot službenimi avti, npr. kakšne Octavie, ki ima sedež za 30 km na dan, pa še novinarji jih hvalijo.

Sicer pa za 60 jurjev je to manjši rop, starega se tri leta starega uvozi za 15 jurjev čit ok ohranjenega, če je že komu do takega vozila. Jaz imam raje nekaj več prostora okoli sebe na dolgih furah.
Default avatar

IztokFranko

Zavedati se morate, da je nakup rabljenega vozila lahko logičen z ene strani, vendar z druge ne. Nekatera podjetja dajo na imidž in je v njihovi stroki normalno, da pridejo na sestanek z novim avtomobilom. Hkrati podjetja jemljejo poslovne najeme, ki so pripravljeni za nova vozila, ipd... Obstaja namreč mnogo razlogov zakaj kupiti nov model, ki je ravnokar prišel na trg pa četudi to ni najugodneje. Osebno sem mnenje, da raje kupim nov avtomobil, če denar ni vprašanje. Ko moraš varčevati pa seveda pogledaš za vsemi opcijami.
Default avatar

Frenk1

Se strinjam Iztok, tudi sam kupim skoraj nov avto in ga vozim vsaj 10 let, danes ob rednem vzdrzevanju to ni problem, pac racunas s kaksnimi 3 jurji ekstra investicije v tej dobi. Po 10 letih je avto amortiziran in ga das za staro za skoraj novo ( do 20 tkm in 20% manj od novega). ce racunas 200 eur na mesec za amortizacijo in znas varcevati, zlahka kupis avto ranga dobrih 20 jurjev. In tudi ce nima premijske znacke, se manj si obremenjen, slabega avta pa tako ali tako ni v passatovem razredu. Zase rabim dober sedez, tempomat, avtomatsko klimo, nekaj senzorjev, zatemnitveno ogledalo in dobro podvozje. Pri moji naslednji menjavi bo bolj vprasanje, plin ali elektrika