Forum.Over.Net

Starševski čvek

Je že kdo pisal pritožbu v hotel -nezadovoljstvo?

Default avatar

kak odg. ste dobili

ker sem bila nezadovoljna s kar nekaj zadevami sem v hotel poslala pritožbo. Jo je še kdo kda pisal in kako so vam odgovorili -če vam sploh so?
Default avatar

danes ta

Kar se tiče pritožbe, bi se morala pritožiti na mestu samem, torej takrat, ko si bila nezadovljna in bi na mestu lahko reševali in preverili tvoje pritožbe. Za nazaj ti pritožbe ne bodo upoštevali.
Default avatar

slike

danes ta je napisal/a:

imam vse poslikano...
Default avatar

Vodnica

Najprej definiraj nezadovoljstvo. Zelo redko gre za tehtne razloge. Pri nas večinoma (povem iz izkušenj) gre za napačna pričakovanja, oz. plačali bi nič, pričakovali pa storitev 5 zvezdic.

A si šla individualno ali preko agencije? Za agencijo (če se ne motim) veljajo ustne pritožbe predstavniku agencije (animator, predstavnik, vodnik) in pisne pritožbe 7 dni po prihodu.

Pri individualni organizaciji bi se mogla takoj pritožiti in odkloniti njihovo storitev. Oz. če bi vedela kaj je bilo naraobe bi ti lahko svetovala, tako pa...

Pri prvi stopnji pritožbe je pomembno, da si se pritožila že v hotelu.
Default avatar

WALL

vsako pomankljivost je potrebno reklamirati že takoj v kraju samem ( predstavniku, hotelirju, receptorju...) in v kolikor te pomankljivosti ni bilo mogoče odpraviti v kraju samem, potem lahko pišeš pritožbo in zahtevaš nazaj kak eur, drugače bo težka
Default avatar

hm,

Vodnica je napisal/a:

kje pa se plača nič?
bom zadovoljen s 3 zvezdicami ***
Default avatar

Ena iz hotela

Kaj pa je bilo narobe? Kot je napisala že ena zgoraj, ponavadi so gostje nezadovoljni zaradi prevelikih pričakovanj. Kaj si plačala in kaj si dobila, to je vprašanje. Si se pritožila že v hotelu?
Default avatar

mahhh

Ena iz hotela je napisal/a:

obnašanje zaposlenih, svinjarija v sobi .... 400 eur za 3 dni sem dala 4 zvezdični hotel--
Default avatar

poznam

Odvisno, kako si letovala: preko agencije, ali preko lastne režije, oziroma lastne rezervacije preko spleta, ali direkt s hotelom.

Ker če si preko agencije, oziroma je posrednik delal rezervacijo, se moraš preko njega pritožit. Če pa direkt s hotelom, pa na njihovo vodstvo.

Je pa tudi tako: po Sloveniji se dostikrat zgodi, da določene pritožbe, oddane v hotelu ne pridejo do tistih, ki jih obravnavajp, sloh če na recepcijah rečete, da je pritožba. Tudi knjige pritožb in pripomb so bolj tako-tako v današnjih časih - tudi liste ven trgajo, kar preveč "moti" ugled hotela, pa čeprav je morda pritožba na mestu...

V tujini, po določenih verigah pa imajo že vnaprej izdelano Survey - anketo, ki je že v sobi na voljo, vključno z belo prazno kuverto, ki jo oddaš potem v poseben box na recepciji, ali pa ti jo pusti pred zadnjim dnem sobarica na mizi - s temi anketami lahko tudi nominiraš, poimensko pohvališ tudi osebe, s katerimi si bil še posebej zadovoljen ( storitev, prijaznost, delo receptorjev pri prijavi, če so ti povedali vse informacije, ki ti jih morajo, ipd) in pa seveda napišeš tudi, številko sobe in datum bivanja v tistem hotelu. Nimajo nobenih knjig pritožb in pripombe več ker je to malce zastarelo in tudi je ponekod že izgubilo svoj namen.

Drugače pa - najbolj realna pritožba je tudi na Tripadvisorju ali Veneri- svetovnem potovalnem forumu, kjer si potniki izmenjujejo takšne in drugačne izkušnje, so kar precej realne, samo od kakšnih razvajenih Američanov je treba vzet kaj z rezervo, ker se potem izkaže, da ni ravno tako slabo, kot nekateri prikažejo ( ponavadi kakšne nezadovolje, sitne soccer mums pišejo bolj karikirano kot je v resnici)
Torej- odpreš profil, napišeš oceno, pohvalo ali kritiko, pa če je treba posreduješ povezavo še do hotela- sicer pa Management hotelov zelo skrbi za ugled na Tripadvisorju, se jih vsaka pohvala ali kritika precej dotakne - redno odgovarjajo in se tudi opravičijo gostom, česar pri nas v Sloveniji po hotelih ne doživiš ravno pogosto......
Osebno imam profil na Tripadvisorju, ker veliko potujem, pa dosedaj sicer po tujini sami pozitivni komentarji - v SLoveniji pa ni ravno tako - sploh po toplicah ne.
Default avatar

je pač tako

Če si v teh treh dneh karkoli urgirala na recepciji, pri vodji hotela, ipd, lahko pošlješ še pisno pritožbo. Če si bila pa lepo tiho, pa boš težko kaj. Kljub fotkam.
Default avatar

jjjjaz

Jaz sem se pritožila, dobila 7 dni gratis.
Default avatar

Ena iz hotela

mahhh je napisal/a:
Pa si že v hotelu kaj rekla? So ti ponudili kakšno rešitev?
Default avatar

sem

sem poslala pisno na tri njove email naslove..sem zdajle še klicala vodjo mark.in bo preverila ali je dopis dobil direktor in me obvesti.. ne vam kako bodo reševali in dvomim, da mi bodo kaj povrnili - tega niti nisem zahtevala..dvomim da bi mi tudi brezplačno bivanje dali.. bom pa res na trip advisorju fotke objavila in izkušnje (obtožili so me, da sem spila dve pijači iz mini bara - no ko so dobro pogledali so ugotovili, da se je čistilka ki je to preverjala zmotila.... in še veliko podobnega...) je pa ravno prejšnji teden začel z delom novi direktor in morda mu bo mnenje vsaj kaj pomenilo..
Default avatar

pikii

Jaz sem se tudi že pisno pritožila, najprej so se neki "ven vlekli", pa se nisem pustila tako zlahka. Nazaj sem dobila 30% vplačanega denarja.
Default avatar

ZPS

V reševanje pritožbe lahko vključiš tudi Zvezo potrošnikov. Oni ti tudi lahko povejo kaj lahko reklamiraš in pričakuješ v odgovor.
Default avatar

zafrustriranci

Ne razumem folka, ki hodi v hotele z več kot 3 zvezdicami. Da bo ja all inclusive, hrane da se ti obrne in bazen. In potem si cel dobust v hotelski sobi. Zakaj že?
Jaz grem na potovanje, da gledam deželo in ne hotel, pa lahko spim pod mostom, ješ pa itak lokalono kulinariko zunaj, Drugič, ko boš kam šla, ti priporočam, da izbereš najcenejši hotel daleč naokoli in raje uživaš v lepotah okolice in ne hotela, pa četudi boš spala na železni postelji. Se ti ne bo treba nikamor pritoževati.
Default avatar

nekateri imamo izkušnje

zafrustriranci je napisal/a:
Kaj pa ne razumeš? A ne dopustiš tudi možnosti, da nekateri hodimo tako zasebno, kot tudi službeno po hotelih, po Evropi in po drugih celinah in otokih in je naš standard vedno 4 zvezdice - ker beremo tudi ocene na potovalnih forumih in vemo, kaj pomeni nekje 3 zvezdice in kaj štiri, pet in da ponekod res dobiš tisto, kar je obljubljeno in prikazano na fotografijah. In ja, niso hoteli z več kot 3* zvezdicami samo "all inclusive", to kar si ti navajena, da hodiš ozapestničana in označena po resortih, pa da ti hrana visi 24h/dan na vsakem vogalu pred nosom, da laho neprestano hrčkaš. Nismo vsi Slovenci iz te vreče, kamor nas ti tlačiš.

Meni je tudi hotel pomemben, zelo, pa če sem privat ali pa službeno, najraje kar v eni verigi, kjer imam lojalnostni program - torej dobim executive sobe, z lepim pogledom, nikoli na gradbišče ali nad ventilatorji kuhinj, lepše in ne toliko znucane sobe, avtomatsko plačam manj,dobim več vredno sobo 8 upgrade zaradi zvestobe verigi), kjerkoli po svetu zastonj internet, nekadilsko nadstropje - sobe so čiste, nikjer po kotih in v odtokih ni nobenih las ali ostanov sramnik dlak, pa naj bo to strogo poslovni hotel ali pa turistično letovišče. In ja - ne boš verjala - puščam napitnine tudi sobaricam za odlično opravljeno delo, pa sem slovenskih korenin, ker mi čistoča hotelov tam, kjer se obrne veliko ljudi veliko pomeni in to, kar obljubljajo, res nudijo.
Default avatar

nismo zafrustriranci, le malce več soli imamo v glavi

zafrustriranci je napisal/a:
Jaz si hodim po svetu ogledovat naravo, mesto, kulturne in naravne znamenitosti pa vendar, če odhajam v hotel, katerega sem plačala nekoliko dražje, si samo želim, da bi bila moja soba (tudi kopalnica) čista, brez las, ostankov biločega pod posteljo ipd. Ponavadi se prileže še dostojna hrana in to je to.
Tole avanturistično potovanje, ki ga opisuješ ti (spanje pod mostom) pa prakticiram v hostlih. Plačaš poceni in si vesel, da se lahko spočiješ in stuširaš pa čeravno ni vse tip top.