Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Citroën C4 picasso blueHDi 150

Default avatar

AnejFerko

Zvezda stalnica naših družnisko orientiranih testov je tudi Citroen C4 Picasso.

Tokrat je na vrsti preizkus novega varčnega Euro 6 motorja, ki nosi oznako BlueHDI.

Test različice Grand:
http://avto.over.net/clanek/citroen-gra ... o-thp-155/

Test prejšnje različice motorja:
http://avto.over.net/clanek/citroen-c4- ... exclusive/

Z veseljem vam odgovorim na vaša vprašanja :)

________
Podatki
Motor / menjalnik: 1.6 e-HDi turbodizelski (84 kW/115 KM, 270 Nm) / 6-st. ročni
Poraba po ECE: 4,5 / 3,8 / 4,0 (CO2: 105 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 189 km/h / 11,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4428 / 1826 / 1611 mm
Medosna razdalja: 2785 mm
Masa praznega vozila: 1373 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 597 l

Osnovna cena vozila (citroën C4 picasso VTi 120 attraction): 19.060 EUR
Osnovna cena testnega modela: 30.540 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 30.680 EUR
(reža za CD: 90 EUR; predoprema za dodatno gretje: 50 EUR)
Default avatar

Citroenar

Kakšna je razlika v notranjosti med Grandom in običajnim?

In kako se obnese novi motor?
Default avatar

AnejFerko

Citroenar je napisal/a:
Kakšna je razlika v notranjosti med Grandom in običajnim?

In kako se obnese novi motor?
V notranjosti razlik med različico Grand Picasso in Picasso ni. Grand ima le dodatno tretjo vrsto za potnike, ki je običajna različica nima. Potniki se udobno peljejo tudi v različici Picasso.

Na avtocesti je možno doseči porabo goriva okrog 5,2 litra / 100 km. V mestu, je ta številka težko dosegljiva. Povprečje se vrti tam okrog 5,6-6 l/100 km. Ob športnejši vožnji (kateri ta avtomobil zagotovo ni namenjen) je zaradi teže poraba hitro preko 7 litrov.

Je pa motor izjemno tih in primeren za daljša potovanja.
Default avatar

Citroenar

Slišal sem, da je oprema exclusive res vrh glave. Ima avto res masažne sedeže? Kako to izgleda?
Default avatar

AnejFerko

Citroenar je napisal/a:
Slišal sem, da je oprema exclusive res vrh glave. Ima avto res masažne sedeže? Kako to izgleda?
Oprema Exclusive je res pravo razkošje in materiali v notranjosti so takšni, kot si jih lahko samo želimo. Sedeži so usnjeni in v lepi kombinaciji. Francozi so pokazali svoj šarm.

Masažni sedeži omogočajo dva načina delovanja masaže. Masaža je prijetna, ne gre pa jo primerjati z masažami iz najdražjih poslovnih limuzin.
Default avatar

Citroenar

Anej hvala za prijaznost. Se že veselim testa.