Ali je akumulator fuč?
Kako preveriti ali je akumulator zanič, ali pa je kaj drugega? Kako to izmerim?
Avto ni vžgal, čeprav z vžigom nikoli ni bilo težav in tudi noben porabnik ni bil prižgan. In danes zjutraj spet, vžgem ga s kabli. Med vožnjo ne sveti nobena lučka. Starosti akumulatorja ne poznam, je iz druge roke, se da kje to razbrati?
Hvala.
Ok in hvala obema. Bomo danes preverili, da ne kupujem zastonj akumulatorja, če bi bil alternator ali kaj drugega.
Sem ga včeraj vžgala s kabli in se potem peljala ene 30 km. Doma sem ga ugasnila in ponovno prižgala brez kablov, je delal. Zjutraj sem pa spet morala s kabli. Radio in lučke v avtu pa delajo.
ja z akumulatorjem so včasih sitnosti..
treba je vedet da so npr žarnice, avtoradio itd mali porabniki cca 5-50W!!, kar je pri 12V cca 5A toka
medtem ko štarter je cca 1,2-2kW kar je cca 100 in več amperov..
in če je akumulator že slab, bo tistih 50W ža žarnico še prenesel, medtem ko seveda ga gnati 2000W lih ne bo mikalo..
če ni prestar se ga splača napolnit, še posebej če imate veliko vžigov dnevno-kratke razdalje in pogoste vožnje, sicer raje novega..
seveda bodite pozorni na velikost “Ah”, predvsem pa na datum izdelave in pa kje je “+” (levo ali desno)!
Čisto možno, da je akumulator že slab. Greš do trgovine, kjer prodajajo akululatorje (jaz sem ga najceneje dobila v eni noname trgovini, kjer prodajajo kmetijsko mehanizacijo) in jih prosiš, če preveijo stanje akumulatorja.
To sem jaz naredila, vzela ven akumulator in ga nesla v trgovino, da mi ga pomerijo. Je bil res že slab in sem kupila novega.
No, čez pol leta sem pa menjala še alternator, ki je očitnoposkrbel, da je šel prejšnji akululator hitreje, kot bi smel, rakom žvižgat.
če imaš novejši avto, ne menjaj akumulatorja sam, ker ti ne bo nič več delalo, ko boš dal novega not, pojdi na pooblaščeni servis, ker je potrebna “iniciacija”, to zgleda tko da dva serviserja z navodili v rokah, plešeta okoli avta in po točno določenem redu odpirata in zapirata vrata avtomobila
to resno mislim, se ne hecam
Mah, za akululator menjat hoditi h mehaniku?
Ko se akumulator ven vzame se bo resetiral radio, ura, datum in mogoče zadnji kilometri. Ostalo pa ne, vsaj pri meni se ni.
je pa treba najprej minus (-) odviti in šele nato plus (+, rdeče barve), da po pomoti ne rarediš kakšnega stika, ko se z orodjem dotakneš kovinskih delov. Pri monitanju nazaj je pa obratno, najprej + nato – priviješ.
Enkrat sem na youtube gledal video tipa, ki je namesto akumulatorja priključil ogromne kondenzatorje. Skupna kapacitivnost je bila ravno toliko, da je avto zjutraj še vžgal (ponoči ga je praznila ura na armaturki). Ideja, ki jo jaz vidim, ni v tem, da bi se znebil akumulatorja, ker ga tako ali tako nujno rabiš. ampak po mojem bi taka zadeva podaljšala življensko dobo akumulatorja, saj največ škode akumulatorju naredi ravno večkratno vžiganje motorja (ponavadi med vožnjo po mestu). Pa tudi pri takem slabem akumulatorju bi motor še vedno vžgal. Je pa res, da so kondenzatorji dragi.
A ima kdo kaj pomislekov glede tega (za in proti) ?