Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ali je akumulator fuč?

Ali je akumulator fuč?

Kako preveriti ali je akumulator zanič, ali pa je kaj drugega? Kako to izmerim?

Avto ni vžgal, čeprav z vžigom nikoli ni bilo težav in tudi noben porabnik ni bil prižgan. In danes zjutraj spet, vžgem ga s kabli. Med vožnjo ne sveti nobena lučka. Starosti akumulatorja ne poznam, je iz druge roke, se da kje to razbrati?

Hvala.

Če ti obrača je ok če ti ne obrača ni ok.to je vsa znanost.v zelo malo primerih je kriv altenator.in če ti avto dela z odklopljenim akumulatorjem potem ni altenator pokvarjen.

Vsak akumulator ina vtisnjeno 4 mestno številko ponavad na robu, ki pomeni kateri teden v katerem letu je bil narejen.
Odklop akumulator, vzem enonitno žarnico iz kompleta, daj spodnjo bunkico na + ,- poveži z kr eno žičko z kovinskim ohišjem žarnice.

Če ti avto na kleme normalno vžge je kriv akumulator. Imaš eno napravco s katero ga lahko napolniš, vendar to je bolj tako-tako rešitev. Če vidiš, da je katera celica skurjena ali napihnjena mu tako ni pomoči. Na bencinsko po novega pa bo.

Ok in hvala obema. Bomo danes preverili, da ne kupujem zastonj akumulatorja, če bi bil alternator ali kaj drugega.

Sem ga včeraj vžgala s kabli in se potem peljala ene 30 km. Doma sem ga ugasnila in ponovno prižgala brez kablov, je delal. Zjutraj sem pa spet morala s kabli. Radio in lučke v avtu pa delajo.

ja z akumulatorjem so včasih sitnosti..

treba je vedet da so npr žarnice, avtoradio itd mali porabniki cca 5-50W!!, kar je pri 12V cca 5A toka
medtem ko štarter je cca 1,2-2kW kar je cca 100 in več amperov..
in če je akumulator že slab, bo tistih 50W ža žarnico še prenesel, medtem ko seveda ga gnati 2000W lih ne bo mikalo..
če ni prestar se ga splača napolnit, še posebej če imate veliko vžigov dnevno-kratke razdalje in pogoste vožnje, sicer raje novega..
seveda bodite pozorni na velikost “Ah”, predvsem pa na datum izdelave in pa kje je “+” (levo ali desno)!


To pomeni, da alternator polni, če je potem vžgal avto BP.
Lahko pa imaš skritega porabnika ali pa je res akumulator zanič.

Zato še izmeri porabo toka pri neprižganem avtu in ugasnjenih porabnikih.

Meni je tudi crknil akumulator. Na vžig s kabli je delalo, ko sem pa avto ugasnila in pustila čez noč, zjutraj ni šlo. Alternator mi je pa šel, ko sem se učila voziti in mi je avto crkoval. Ni preveč drago, če nimaš obveze do uradnega servisa zaradi garancije.

Kot je rekel Robi, lahko imaš tudi skritega porabnika, sploh če je avto starejši.
Pri meni je bila to npr. ključavnica za zagon avta.

Čisto možno, da je akumulator že slab. Greš do trgovine, kjer prodajajo akululatorje (jaz sem ga najceneje dobila v eni noname trgovini, kjer prodajajo kmetijsko mehanizacijo) in jih prosiš, če preveijo stanje akumulatorja.

To sem jaz naredila, vzela ven akumulator in ga nesla v trgovino, da mi ga pomerijo. Je bil res že slab in sem kupila novega.

No, čez pol leta sem pa menjala še alternator, ki je očitnoposkrbel, da je šel prejšnji akululator hitreje, kot bi smel, rakom žvižgat.

____________________________________________________ Only the stupid need organization, the genius controls the chaos! A.E. [url=http://www.ogrevanje-hlajenje.net]Toplotne črpalke[/url] | [url=http://www.alterish.com]Alterish.com - Let's cook[/url]

Grem v trgovino kupit drugega. A je pomembno, ker imam potovalni kompjuter, da se mi kaj naredi pri menjavi, ko ne bo toka?

Na kaj moram paziti? Ali lahko to storim sama – torej starega ven, novega not, 5 min. torej ne bo priklopljen?

ta zadnji post ni moj.

Hvala vsem, bomo doma izmerili in potem kupili drugega.

če imaš novejši avto, ne menjaj akumulatorja sam, ker ti ne bo nič več delalo, ko boš dal novega not, pojdi na pooblaščeni servis, ker je potrebna “iniciacija”, to zgleda tko da dva serviserja z navodili v rokah, plešeta okoli avta in po točno določenem redu odpirata in zapirata vrata avtomobila

to resno mislim, se ne hecam

Mah, za akululator menjat hoditi h mehaniku?

Ko se akumulator ven vzame se bo resetiral radio, ura, datum in mogoče zadnji kilometri. Ostalo pa ne, vsaj pri meni se ni.

je pa treba najprej minus (-) odviti in šele nato plus (+, rdeče barve), da po pomoti ne rarediš kakšnega stika, ko se z orodjem dotakneš kovinskih delov. Pri monitanju nazaj je pa obratno, najprej + nato – priviješ.

To je zih akumulator in se jih ne “popravlja” več, temveč kupiš novega. S seboj imej prometno, da bodo našli točno pravega za tvoj avto (zaradi mer in položaja plusa minusa). Zamenja naj ga nekdo, ki je to že kdaj v življenju naredil.

Enkrat sem na youtube gledal video tipa, ki je namesto akumulatorja priključil ogromne kondenzatorje. Skupna kapacitivnost je bila ravno toliko, da je avto zjutraj še vžgal (ponoči ga je praznila ura na armaturki). Ideja, ki jo jaz vidim, ni v tem, da bi se znebil akumulatorja, ker ga tako ali tako nujno rabiš. ampak po mojem bi taka zadeva podaljšala življensko dobo akumulatorja, saj največ škode akumulatorju naredi ravno večkratno vžiganje motorja (ponavadi med vožnjo po mestu). Pa tudi pri takem slabem akumulatorju bi motor še vedno vžgal. Je pa res, da so kondenzatorji dragi.

A ima kdo kaj pomislekov glede tega (za in proti) ?


Ne vidim v tem nobenega smisla.
Akumulator se tako ali tako stara. Bolj obremenjeni so tisti, ki imajo Start-stop sistem. Pa še v tem primeru imajo določeni avtomobili vgrajen kondenzator, da toliko ne obremenjujejo akumulatorja.

Bil je akumulator, zdaj imam že novega montiranega. Mislim pa , da je bil že zelo star.

New Report

Close