Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Nissan Qashqai 1.6 dCi 130 Tekna Sport

Default avatar

AnejFerko

Na test smo prevzeli simpatičnega terenca Nissan Qashqai z dizelskim motorjem.

Vabljeni k razpravi. Z veseljem odgovorim na vaša vprašanja.

Motor / menjalnik: 1.6 turbodizelski (96kw / 130 KM, 320 Nm) / 6-stopenjski ročni menjalnik
Poraba: 5,2 / 3,9 / 4,4 (CO2: 115 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 190 km/h / 9,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4377 / 1806 / 1590 mm
Medosna razdalja: 2646 mm
Masa praznega vozila: 1.345 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 278,5 l

Osnovna cena (1,2 DIG-T): 19.890 EUR
Osnovna cena testnega modela: 29.340 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 28.890 EUR (z vključenim popustom), komercialna cena: 30.790 EUR
Default avatar

600

poraba?
Default avatar

primerjava

Kje so naredili kak preskok med staro generacijo pa tem modelom novim?
Default avatar

AnejFerko

primerjava je napisal/a:
Kje so naredili kak preskok med staro generacijo pa tem modelom novim?
Avtomobil je res ogromen preskok v primerjavi s predhodnikom. Avtomobil se pelje odlično, tudi notranjost je zelo napredovala.

Poraba goriva je lahko ob mirni vožnji tudi nekaj nad 5 litri, skozi celoten test smo imeli porabo pod 6 litri. Res odlična kombinacija,.
Default avatar

liverpooool

Kaj pa primerjava s Kugo Ford? Prednosti enega in drugega?
Default avatar

AnejFerko

liverpooool je napisal/a:
Kaj pa primerjava s Kugo Ford? Prednosti enega in drugega?
Moram reči, da je Nissan postal kar močan konkurent Fordu. Prednost Nissanu gre zagotovo v porabi goriva in pregledni notranjosti. Oba sta dobro opremljena z varnostnimi asistencami. Ford ima v notranjosti boljše materiale, ima pa dosti manj pregledno multimedijo.