Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Nissan Note 1,5 dCi

Default avatar

AnejFerko

Ta teden smo ta test prevzeli Nissan note 1,5 dCi, ki ga bomo ta mesec primerjali še z bencinsko različico.

Gre za mali enoprostorec, ki trenutno razvaja z mestno porabo 5.2 litra. Sporočim še, kako bo s porabo na relaciji.

Z veseljem vam odgovorim na vaša vprašanja..
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.5 dci (66kW/90 KM, 200 Nm) / 5 st. ročni
Poraba po ECE: 4,2 / 3,2 / 3,6 l (CO2: 92 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 179 km/h / 11,9 s
Dolžina / širina / višina: 4100 / 1695 / 1530 mm
Medosna razdalja: 2600 mm
Masa praznega vozila: 1129 kg
Posoda za gorivo: 41 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 295 (318) - 1982 l

Osnovna cena vozila (nissan note 1,2 visia): 12.500 EUR
Osnovna cena testnega modela: 15.900 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 17.280 EUR
Default avatar

bencinarja ste

ste že mel?
Default avatar

Gost-i Sok

Kako bi umestili Note-a v primerjavi z ostalo konkurecno? Kje so njegove prednosti in kje slabosti?

Kako se vozilo pelje ( tako mehak kot so bili nissani)?
Default avatar

AnejFerko

IztokFranko je napisal/a:
Poraba? Za oba? :D
Lep pozdrav vsem. Poraba je res velika odlika Nissan Nota. Skozi celotni test (večinoma mesto, 300km relacije) je bila poraba 4,9 - 5,2 litra. Sem pa neprestano vozil v načinu eco.
Gost-i Sok je napisal/a:
Kako bi umestili Note-a v primerjavi z ostalo konkurecno? Kje so njegove prednosti in kje slabosti?

Kako se vozilo pelje ( tako mehak kot so bili nissani)?
Največja prednost je zagotovo poraba goriva. Za avtomobil s toliko prostora je res majhna. Ima tudi vrhunsko varnostno opremo (sistem za mrtvi kot, 360 stopinjska kamera). Tudi zadnja vrata se odprejo pod kotom 90 stopinj.

Še največja slabost so materiali v notranjosti. Ti bi morali biti boljši.
Default avatar

AnejFerko

Kot primerjavo z dizelskim modelom smo na test prevzeli še bencinsko gnano različico.

V primerjavi z dizelsko gnanim je precej bolj len (do 2000 obratov). Je pa barvno bolj usklajen in s športnimi dodatki izgleda precej boljše.

Trenutna poraba v mestnem ciklu je visokih 8 litrov. Računam, da se poraba zniža.

________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.2 SC (72kW/89 KM, 147 Nm) / 5 st. ročni
Poraba po ECE: 5,2 / 3,7 / 4,3 l (CO2: 99 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 181 km/h / 11,7 s
Dolžina / širina / višina: 4100 / 1695 / 1530 mm
Medosna razdalja: 2600 mm
Masa praznega vozila: 1129 kg
Posoda za gorivo: 41 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 295 (318) - 1982 l

Osnovna cena vozila (nissan note 1,2 visia): 12.500 EUR
Osnovna cena testnega modela: 12.500 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: še ni podatka
Default avatar

elvir86

Katere funkcije izmed teh "inovacij" so sploh uporabne?
Default avatar

AnejFerko

elvir86 je napisal/a:
Katere funkcije izmed teh "inovacij" so sploh uporabne?
Modernih rešitev ima Nissan Note kar precej. Izpostavil bi sistem 360 stopinjske kamere, ki res olajša parkiranje in preglednost vozila. Tudi sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu je dobra inovacija. Avtomobil dejansko ponuja skoraj vse varnostne sisteme, ki so trenutno na voljo (manjka le radarski tempomat z aktivno funkcijo).
Default avatar

AnejFerko

IztokFranko je napisal/a:
Da ne iščem... Senzor mrtvega kota ima tudi?
Avto ima senzor mrtvega kota in tudi 360-stopinjsko kamero.
Default avatar

zalosnsfs

Kak je velik lcd zaslon? se lepo vidi preko njega?
Default avatar

AnejFerko

zalosnsfs je napisal/a:
Kak je velik lcd zaslon? se lepo vidi preko njega?
Zaslon je velikosti 5,8 palcev (14,7 cm diagonale). Preglednost je tudi na soncu dobra. Morda je le malce nizko nameščen.
Default avatar

EnizMb

IztokFranko je napisal/a:
Odločam se za nakup nota. Zanima me, kako je z zanesljivostjo obeh motorjev. So znane kake tovarniške napake ali pomanjkljivosti? Glede na to, da je kompresorski motor še dokaj nov, verjetno še ni na pretek izkušenj z njim. Kaj pa dizel?