Hormonske motnje

Odgovarjajo: asis. dr. Edi Pirnat, dr. med., spec. internist-tirolog

aldosteron

Default avatar
Lep pozdrav

Stara sem 35 let in pred letom dni operirana na hrbtenici, hernija l5-s1. Od takrat pa tezave z misicam oziroma vezmi. Operirana v splosni anasteziji, operacija brez zapletov. Po operaciji pa trzanje misic ko tonem v spanec.....premakne glavo, roko, nogo..., ortoped je dejal da nekaj z anestezijo ni bilo uredu, da je nadrazeno centralno zivcevje, magnet glave bp. Druga tezava, ki se je pojavila, da so vse vezi zanic. Tri tedne po operaciji me je zagrabil krc v nogo vse gor do kriza, in kako naj recem....en krc mi je raztegnil vezi v sakroiliakalnem sklepu, sklep je nestabilen. Nagaja mi celotna hrbtenica vse vezi, pokanje po hrbtenici, bolecine... Pa da ne bom predolga, ze pred operacijo sem imela kronicno povisan aldosteron, kalij in natrij v krvi ok, z urinom pa se izloca prevec kalija. Anasteziolog za to ni vedel, bila operirana pod nujno. Sedaj pa me zanima ali lahko povisan aldosteron+anestezija+misicni relaksanti poskodujejo vezi, vplivajo na elasticnost ali moc. Tudi ortoped je rekel da so vezi slabe, tega prej ni bilo. Zdravil za aldosteron ne jem, svetovan mi je bil aldactone. Vzroka za povisan aldosteron niso ugotovili. Kako naprej, katere preiskave?
Hvala za odgovor
Default avatar
Spoštovani!

Glede na navedeno gre pri vas verjetno za primarni hiperaldosteronizem. Priporočam obravnavo pri endokrinologu.

Lp
**************************
Asis.dr. Edvard Pirnat, dr. med., spec. internist - tirolog

Moderatorji

asis. dr. Edi Pirnat , dr. med., spec. internist-tirolog
Edi P