Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Mercedes-Benz E300 Bluetec Hybrid

Default avatar
Tokrat imamo na testu posebno različico Mercedesove klasične limuzine razreda E. E300 bluetec hybrid je namreč poganja dizelski motor 2.2 s 204 konji, poznan iz modela E250 bluetec. Tokrat pa mu dodatnih 20kw dodaja elektro motor.

Trenutno imamo porabo nekje okrog 6 litrov. Preizkusili bomo, koliko se lahko približamo meji 4.2 litra.

________
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.2 dizelski motor (150kW/204 KM, 500 Nm + elektro motor 20 kW) / 7 st. avtomatski
Poraba po ECE: 4,2/ 4,1 /4,1 l/100 l (CO2: 110 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 242 km/h / 7,5 s
Dolžina / širina / višina: 4.879 mm / 1.854 mm / višina 1.474 mm
Medosna razdalja: 2.874 mm
Teža: 1.845 kg
Posoda za gorivo: 59 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 505 l

Osnovna cena vozila (E 200): 42.100 EUR
Osnovna cena testnega modela: 52.550 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo in vključenim popustom: 61.117 EUR
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Do 20 km/h se da voziti povsem na elektriko. Prav zaradi tega si hitro deležen čudnih pogledov mimoidočih, ko neslišno voziš mimo njih.

Avto tudi med vožnjo izključi dizelski motor in omogoča "jadranje" na elektriko.
Default avatar
Ali se glede na razliko v ceni med hibridno in dizelsko različico po vašem mnenju splača kupiti hibrida? Ali je bolj smotrno kupiti dizelsko in ostalo porabiti za dodatno opremo?
Default avatar
MBfahrer je napisal/a:
Razlika med dizelsko različico E 250 in hibridno E 300 je nekaj več kot tisoč evrov. Kar pri takem avtu sploh ni velikanska razlika. Če bi izbiral sam, bi se odločil za hibrida.

E 250 bluetec stane 48.160 evrov (+ 2900 za 7. stopenjski menjalnik) = 51.063 eur
E 300 bluetec hybrid s 7. stopenjskim menjalnikom 52.550 eur
Default avatar
narediš super truper MB z preko 200HP..500NM
potem pa dodaš za 20kW elektro motor..
in voila ..
imaš varčen in v trendu avto..
je pa res, da za doseganje hitrosti 110kmh, ki jo dosežeš pri cca 1500rpm in cca 90HP..in porabiš 6l/100km
res ne rabiš MB... z 204HP in 500NM..
..
morda je za to kaka KIA lih prava!!! je pa res ...da nima tazga EGA..
Default avatar
simpl je napisal/a:
Kia bi vse to zapakirala še v 7 letno garancijo, česar se pa pri Mercedes-Benzu ne upajo niti v sanjah. Hibridna Optima ima 7 let garancije na vse, vključno z baterijo in komplet elektroniko, me prav zanima, koliko ponuja po tej plati garancije MB? Verjetno max 2 leti...
Default avatar
MalaKia je napisal/a:
Test Kie Optime, ki jo že ravno omenjate v debati: http://avto.over.net/clanek/kia-optima- ... 0-cvvt-tx/ ;)
Default avatar
Kako bi vozilo primerjali z Kiinim hibridom ki ste ga prav tako testirali?
Default avatar
Vozač je napisal/a:
Avtomobila imata podoben sistem prenosa moči oz dodanega elektromotorja. Kiina prednost je ta, da ima močnejši motor in s tem se lahko vozi tudi do višje hitrosti. Ima pa zaradi tega manjši prtljažnik. Prtljažni prostor Mercedesa je namreč enak dizelski ali bencinski različici. Tudi glavna agregata sta različna. Kia ima 2.0 bencinski motor, Mercedes dizelskega.

Prednosti Mercedesa:
- varčen dizelski motor, ki je hkrati tudi dovolj močan
- avtomatski menjalnik je eden najboljših na trgu. (Kiin menjalnik se s tem težko primerja)
- velik prtljažni prostor (enak kot pri ostalih modelih razreda E)
- udobna vožnja (tukaj je mercedes v veliki prednosti)
- poraba goriva je okrog 5,5 - 6 litrov z normalno vožnjo (kar je za 2 toni in preko 200 konjev odličen rezultat)

Prednosti Kie Optima:
- 7 letna garancija (tukaj je res številka ena)
- cena (če jo primerjamo z Mercedesom se skoraj enkrat cenejša)

Dejstvo je, da se kupci ne bodo odločali med Kio Optimo in Mercedesom E300 hybrid. Kia cilja na povsem druge kupce kot Mercedes. Največji tekmec tega E 300 hybrid je dizelsko gnana različica.
Default avatar
Lep pozdrav, ali zahteva hibridna različica kaj več tekočega vzdrževanja (višji stroški) kot dizelska?
Default avatar
Mali peter je napisal/a:
Hibridna različica ima večji akumulator. Drugače je motor enak dizelskemu. Višji strošek predstavlja menjava akumulatorja, splošno naj bi bili stroški vzdrževanja enaki. Pri Mercedesu celo pravijo, da naj bi se pri hibridni različici porabilo manj zavornih ploščic, ker avto zavira z elektriko.

Moderatorji