Forum.Over.Net

Starševski čvek

Kaj in kako vam povedo na govorilnih?

Default avatar

mamimami34

Kako potekojo vaše govorilne? Naš drugošolec je dober učenec, tekoče bere, osvojil je bronasto vegovo priznanje, na sploh nima težav ne z uspehom in ne z vedenjem.

Na govorilnih pa slišim le negativne stvari, ki so pravzaprav vsaj za moje pojme malenkosti ... da imajo njegovi zvezku ušesa, da je pozabil narediti domačo nalogo (1x na četrtletje), da ne sedi dovolj vzravnano, da ne zna zapeti pesmice, da ni dovolj natančen pri likovni vzgoji itd. Učiteljica našteva takšne in toliko malenkosti, da si moram zapisat v zvezek, da kaj ne pozabim. Včasih pa so te malenkosti tako bizarne, da si rečem, čakaj malo, kdo je tu neumen in neham pisat.

Ponavadi moram sama vprašat, kako branje, računanje, spoznavanje okolja, kako se razume s sošolci in ali je kaj za pohvalit in ponavadi mi suho odgovori, da ni nobenih problemov.

Je tudi pri vas tako, da se na govorilnih učitelji osredotočajo na negativne stvari?
Default avatar

jaz dogovorjena

Jaz osebno grem na govorilne ure zgolj in samo takrat, ko/če se pojavi kakšna težava - ali pri šolskem delu ali vedenju ali odnosih ali. In potem tam govoriva na to temo. V bistvu zaključi pogovor običajno tako, da ... bla, bla ... vse v redu.
Default avatar

mama dveh najstnikov

To je odvisno od učiteljice, res. Ene so take kot ti opisuješ, naštejejo same negativne bedarije. Druge pa rečejo, kako je otrok krasen, brez težav, lepo sodeluje blablabla. Iz izkušenj ti povem, da se boj teh tadrugih :) Ker čez en teden ven udari kakšna drama ali slaba ocena ....
Sicer pa ja, na govorilne hodi, če ima učiteljica to rada ... ena padajo na to kao "sodelujemo" ... starejši ko so, manj jim je to všeč, logično. V gimnaziji ti pa lepo pojasnijo, da pride le in samo, če je kakšen problem. ne kartako, malo vprašat...
Default avatar

255NEPR

mamimami34 je napisal/a:
Kako potekojo vaše govorilne? Naš drugošolec je dober učenec, tekoče bere, osvojil je bronasto vegovo priznanje, na sploh nima težav ne z uspehom in ne z vedenjem.

Na govorilnih pa slišim le negativne stvari, ki so pravzaprav vsaj za moje pojme malenkosti ... da imajo njegovi zvezku ušesa, da je pozabil narediti domačo nalogo (1x na četrtletje), da ne sedi dovolj vzravnano, da ne zna zapeti pesmice, da ni dovolj natančen pri likovni vzgoji itd. Učiteljica našteva takšne in toliko malenkosti, da si moram zapisat v zvezek, da kaj ne pozabim. Včasih pa so te malenkosti tako bizarne, da si rečem, čakaj malo, kdo je tu neumen in neham pisat.

Ponavadi moram sama vprašat, kako branje, računanje, spoznavanje okolja, kako se razume s sošolci in ali je kaj za pohvalit in ponavadi mi suho odgovori, da ni nobenih problemov.

Je tudi pri vas tako, da se na govorilnih učitelji osredotočajo na negativne stvari?
To pa res niso stvari, ki naj bi jih učitelj govoril na govorilnih urah. Da imajo zvezki ušesa? Joj, no, saj ne rečem, naj bo red, ampak na take malenkosti lahko opozori učenca učitelj sam.
S starši pa naj debatira o bolj splošnih zadevah.
Default avatar

Ne bi bila tiho

Imam enega otroka v srednji šoli in enega osnovnošolca. In moram rečt (pa nobeden ni extra odličnjak, oba fanta, torej imajo zvezki obvezno ušesa), da nikoli nisem poslušala takih pripomb. Ok, je bilo ene dvakrat malo kritike na vedenje, pa znanje, ampak upravičeno. Če bi meni to delala učiteljica na vsakem sestanku, ob tem pa bi jaz vedela, da je z otrokovim uspehom in vedenjem vse ok (saj vidiš po ocenah in zvezkih), ne bi bila dolgo tiho. Na lep, fini način bi ji dala vedeti, da to kar ti ona "ploza" najbrž ni najpomembnejša stvar v šoli, in da ne vpliva prav nič stimulativno na tebe, kaj šele na učence s takim načinom.
Pa ne zagovarjam tiste zgodbe o "nedotakljivih sončkih", še zdaleč ne.
Default avatar

za prvega

ki je bil živ hudiček v prvi triadi, " ful je priden, ful bister, ful lepo napreduje...." To da me je ena mama poklicala, ker je njenemu otroku med pretepom zlomil očala, pa je obrazložila, da fantje pač so taki. Z veliko truda smo iz njega naredili povprečno pridnega nadpovprečno brihtnega fanta. Upam, da tako ostane.
Drugi, bubica mirna, vedno bolj tih, pa ga je učiteljica v prvi triadi označila za lenuha, da nima nobenih delovnih navad, da je površen, v glavnem skoz nekaj, no pol je pa ta učiteljica šla na začetku 3. razreda, pa mi druga učiteljica svetuje, da ga naj dam na testiranje za disleksijo, češ da je naš fantek zelo bister in priden, ampak ima manjko pri pisanju in branju in res sin ima disleksijo, po postavljeni diagnozi in ustrezni obravnavi v šoli, je sedaj odličnjak in izredno priden in delaven fant.
Učiteljice pa so glede na moje izkušnje izredno neobjektivne in svoje frustracije stresajo nad otroki, ali pa se jim enostavno ne da, svoje oddelajo in gredo lepo domov.
Default avatar

iiiiiiiiiiiiiii

mamimami34 je napisal/a:
Kako potekojo vaše govorilne? Naš drugošolec je dober učenec, tekoče bere, osvojil je bronasto vegovo priznanje, na sploh nima težav ne z uspehom in ne z vedenjem.

Na govorilnih pa slišim le negativne stvari, ki so pravzaprav vsaj za moje pojme malenkosti ... da imajo njegovi zvezku ušesa, da je pozabil narediti domačo nalogo (1x na četrtletje), da ne sedi dovolj vzravnano, da ne zna zapeti pesmice, da ni dovolj natančen pri likovni vzgoji itd. Učiteljica našteva takšne in toliko malenkosti, da si moram zapisat v zvezek, da kaj ne pozabim. Včasih pa so te malenkosti tako bizarne, da si rečem, čakaj malo, kdo je tu neumen in neham pisat.

Ponavadi moram sama vprašat, kako branje, računanje, spoznavanje okolja, kako se razume s sošolci in ali je kaj za pohvalit in ponavadi mi suho odgovori, da ni nobenih problemov.

Je tudi pri vas tako, da se na govorilnih učitelji osredotočajo na negativne stvari?
Ni mi jasno, kako se ti lahko take informacije zdijo nepomebne. Da ni natančen pri likovni vzgoji je pomeben podatek. Zate, ki si očitno precej narejena na pomen ocen, in manj znanja, bo to še kako pomebno dejstvo prihodnje leto, ko za nenatančnost pač ne bo mogel dobiti petice. Meni bi se zdelo prav, da pove, da je bil brez naloge, pa četudi samo enkrat v dveh mesecih. Petje pesmic je del glasbene vzgoje, zakaj bi bilo znanje pri tem predmetu manj pomebno od ostalih? Ušesa na zvezkih so odraz malomarnosti in neurejenosti šolskih potrebščin in svoje otroke pri tem ves čas sekiram, ker se mi zdi urejenost zvezkov pomebna. Učiteljica ti želi povedati, kje so slabosti, namesto da bi jih dobronamerno sprejela in jih odpravila, se opiraš na tisto, kar obvlada. Če si z vsem pozitivnim že seznanjena, je res nesmiselno, da ti jih ponavlja še učiteljica. S tistimi manj prijetnimi informacijami pa verjetno do prihoda na govorilne ure nisi bila v celoti seznanjena. Ampak to je bistvo govorilnih, da izveš tisto, česar še ne veš.
Default avatar

zaka1

za prvega je napisal/a:
Učiteljice pa so glede na moje izkušnje izredno neobjektivne in svoje frustracije stresajo nad otroki, ali pa se jim enostavno ne da, svoje oddelajo in gredo lepo domov.
Posploševanje?!?

pa se jim enostavno ne da, svoje oddelajo in gredo lepo domov

Mislim, da bi to lahko napisali za posameznike iz kateregakoli poklica. No, razen za tebe - ti si kristalno čisti zgled marljive mravljice, ki z največjim veseljem opravi še vsa dodatna dela, ki niso v opisu tvojih del. In najbolj srečna si, ko že vse svoje oddelaš in namesto, da bi šla domov, prostovoljno opraviš še nekaj dodatnega dela,
Default avatar

mamaomama

pri nas izpostavi dobre in slabe stvari. Ponavadi ne slišim nič takega, kar ne bi že pričakovala, ker dobro poznam svoja otroka. In takšna, kot sta doma, sta tudi v šoli. S plusi in minusi. Potem pač malo podebatirava, kako bi izboljšali tisto, kar ni ok. Za kikse zvem pa običajno kar sproti, ker se zatožita.
Default avatar

Miranda

Drugič jo, ko bo nehala govorit kaj dela narobe, vprašaj, da če ima zanj tudi kakšno pohvalo. Šola vzgaja in uči in če nima nobene pohvale, potem je zanič učiteljica!
Default avatar

točno tako

Miranda je napisal/a:
Drugič jo, ko bo nehala govorit kaj dela narobe, vprašaj, da če ima zanj tudi kakšno pohvalo. Šola vzgaja in uči in če nima nobene pohvale, potem je zanič učiteljica!

o tem sem tudi jaz premišljevala, ko samo toži, kaj je narobe naredil, se zasmejal ob nepravem času, gledal nazaj..., v 1. in 2. razredu so učiteljice povedale vse, da ima slabe trenutke, a na koncu sta tudi rekli, da je pošten, iskren in, da pomaga drugim, zdaj v 3. razredu pa slišim samo, kaj je narobe ...