Med.Over.Net

Družinska medicina

Odgovarjajo: Sašo Rebolj, dr. med., spec. družinske med.

Targinact tablete

Default avatar

miam

Pozdravljeni!

Oče že sedmi mesec zaradi hudih bolečin jemlje tablete Targinact 2x na dan 10mg/5mg. Na začetku je bila doza še enkrat večja, zdaj že kakšna dva meseca poje le dve tableti. Zraven jemlje še Amyzol 10mg zvečer. Star je 70 let.
Zadnjih nekaj dni ga daje tresavica, močno potenje, žeja, zmedenost. Skrbi me, da so to stranski učinki in bi bilo verjetno pametno tablete ukiniti s tega vidika, vendar pa so bolečine na drugi strani neznosne in si ne predstavlja biti brez tablet. Ne vem kaj storiti. Njegov osebni zdravnik je predlagal ukinitev jutranje doze, vendar oče ne zdrži brez.
Zanima me predvsem kaj je še tista sprejemljiva doba jemanja teh tablet, sedem mesecev se mi zdi res velika obremenitev za organizem.
Najlepša hvala za informacije.

Moderatorji

Sašo Rebolj , dr. med., spec. družinske med.
SRebolj