Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Ford Mondeo Wagon 2.0 TDCi Trend

Default avatar

IztokFranko

Na test smo prevzeli Forda Mondea v karavanski različici. Model je v tej obliki že precej let na trgu. Šteti so mu meseci, ko ga bo zamenjala nova generacija.

Preverili bomo, če je še aktualen… Po prvih kilometrih vsekakor. Kljub temu, da ni najvišji nivo opreme se počustim osebno v njem kot poslovnež. Ne pogrešam usnja. Ima dvopodročno klimatsko napravo, ogrevana sedeža v petih stopnjah in zelo zatemnjene zadnja stekla.

103 kW moči ni ravno presežek za ta avto, vendar dovolj za povprečnega uporabnika. Predvsem je pomembna poraba. Le ta trenutno znaša v kombinirani vožnji okoli 6,5 l/100 km.

_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.0 TDCi turbodizelski (103 kW/140 KM, 320 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 6,4 / 4,6 / 5,3 l (CO2: 139 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 205 km/h / 9,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4950 / 1886 / 1548 mm
Medosna razdalja: 2850 mm
Teža: 1575 kg
Posoda za gorivo: 70 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 489-1740 l

Osnovna cena (Wagon, 1.6 Ti-VCT, Ambiente): 16.840 EUR
Osnovna cena testnega modela: 27.790 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 23.170 EUR (vključujoč popust v višini 6.600 evrov)
(dodatna oprema: 500,- kovinska barva, 820,- poslovni paket Trend, 495,- zimski paket, 155,- dodatno zatemnjena stekla)

Več o cenah Fordovih modelov tu: http://ford.si/Ceniki

Vabljeni k debati.
Default avatar

klasika95

Klasika od avta. To je to.
Default avatar

Orthokin

Zici majo tudi hlajenje?
Default avatar

bencinar

Bencinarja ecoboost ste fural kej?